ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.12.2024. u 17:24
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
42,78
1.626
38
42,50
43,00
-1,16%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

@spalato

je bilo bi najbolje privezat sve brodove pored Dubrovnika i koristit ih za rentanje, tj. za spavanje turistima,bar bi svaki dan zaradili koju pinku, a ne stvarali minus 🙂

šalu na stranu, je izvještaj je loš to se i očekivalo, al ajmo to pogledati na brojkama/dionici,
ovako na brzaka iz konsolidiranog izvješća na kraju katastrofalne 2012. u odnosu na 2011.

Dugotrajna + kratkotrajna imovina se povećala za 263 kn i sad iznosi 2.020 kn/dionici
Kapital i rezerve su se smanjile na 1.070 kn/dionici
Dugoročne obveze su se povećale na cca 940 kn/dionici
Kratkoročne obveze su 174 kn/dionici

a cijena na tržištu je na 23X kn, dal puno il malo nek svatko odluči za sebe

Neznam baš da bi si pokrili gubitak prodajom broda ,jer BDI pada i cijena novog broda je manja a normalo i starog a pošto ja ATPL kupovala i naručivala brodove kad je BDI bio veći to bi bio dvosjekli mać,trebala bi prodati bar dva broda i to ne baš stara da bi pokrila 74 miliona gubitka.


Na ostalim dionicama i jesam upravo na onima koje su potegle najviše ali očekivao sam bolje izvjesce i nižu cijenu kako bih usao u atpl ali ovako do daljnjeg nista.Koja svrha foruma ako je na svakoj temi divno i krasno ja samo pisem ono sta mislim i sta mogu argumentima braniti.Ako ti zelis da napisem da atpl vrijedi 1000 kn ja cu napisat da vridi 2000 kn!

Ma, ti si očito genije kad znaš kupiti baš ono što će najviše narasti. Koji tip!
Uz to, očekivao si bolje izvješće i nižu cijenu. Ma, genijalac…[emo_plazi]

"Ne brojite novac dok još sjedite za stolom."-profesionalni kockar


Neznam baš da bi si pokrili gubitak prodajom broda ,jer BDI pada i cijena novog broda je manja a normalo i starog a pošto ja ATPL kupovala i naručivala brodove kad je BDI bio veći to bi bio dvosjekli mać,trebala bi prodati bar dva broda i to ne baš stara da bi pokrila 74 miliona gubitka.

Čuj tu ne možeš “neznati baš” i ti to sigurno dobro znaš jer nije problem naći aktualne cijene secondhand brodova, možeš ih na bar desetak sajtova skinuti. A za flotu ATPL su malo stariji i brodovi koji su za trenutno tržište sasvim solidno mladi. Naravno ni ti ni itko neka ne kupuje ATPL ako misli da vozarine neće rasti jer onda će i cijene brodova za koji mjesec biti pola od današnjih.

Se netko zeza s ask-om, ste vidili na što ono liči 🙂


Se netko zeza s ask-om, ste vidili na što ono liči 🙂

PBZ kupuje samo iznad 250 kn.

pnmx danas + 195 = 6626

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

http://www.hellenicshippingnews.com/News.aspx?ElementId=071c5a83-bd50-46ce-9a94-3e4ad7cd7e5d

But even this frantic level of scrapping will not push freight rates up because the dry bulk fleet is growing even faster. It added 35 million dwt last year to reach 679 million dwt (9,490 vessels), which was a 12.3% expansion, following 15.2% in 2011. While ‘only’ 28 million dwt is due for delivery this year, two-thirds of that increase will come in the post-Panamax and VLOC segments. These fleets are already very young, so there is very little chance that scrapping will ease the pressure on freight rates.

Ovaj tekst nije nagovor na kupnju ili prodaju dionica.

Kako je loše izvješće. Trebali su izgubiti i puno više od ovoga da nije bilo prodaje svega i svačega, od 4 broda do hotela.
Uostalom i sami navode u izvješću da su prodali brodove šipan, mokošica, svenja i petka. Ako se dobro sjećam, hvalili su se da su dobru cijenu dobili za neke brodove, oko 10 milijuna dolara za brod. Ove su godine vozarine slične kao i prošle, kakva onda izvješća možemo očekivati ako ne nastave sa prodajom brodova?
Mislim da bi ipak bilo dobro da još nešto prodaju kako bi se zadržali na ovoj razini, inače bi se ovakav “mali gubitak” mogao još “malo” povećati.
Zadržana dobit je oko milijardu kuna i to ne znači puno jer su ukupni dugovi oko milijardu i pol, a poslovanje je negativno i također nagriza rezerve.[emo_bijesan][emo_palacd]


http://www.hellenicshippingnews.com/News.aspx?ElementId=071c5a83-bd50-46ce-9a94-3e4ad7cd7e5d

But even this frantic level of scrapping will not push freight rates up because the dry bulk fleet is growing even faster. It added 35 million dwt last year to reach 679 million dwt (9,490 vessels), which was a 12.3% expansion, following 15.2% in 2011. While ‘only’ 28 million dwt is due for delivery this year, two-thirds of that increase will come in the post-Panamax and VLOC segments. These fleets are already very young, so there is very little chance that scrapping will ease the pressure on freight rates.

kako bi se reklo- u sridu.
i dalje odgovorno tvrdim, tko ima ludu zelju da ulazi u brodare sada, ili dnx ili sb, treceg nema[emo_namigusa]

ljudi moji pa ovo je prva, ponavljam prva godina da atlantska posluje s gubitko , a vi je vec zakapate. a gdjrsu sve one godine dok je poslovala s dobiti. i tada i sad to je ista kompanija koja prolazi kroz NAJGORE razdoblje u povijesti svjetskog brodoprijevozništva. pa nece valja najgore razdoblje trajati zauvijek.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

New Report

Close