ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 19.09.2024. u 16:29
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
48,60
535
11
48,70
49,40
0,21%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Na ostalim dionicama i jesam upravo na onima koje su potegle najviše ali očekivao sam bolje izvjesce i nižu cijenu kako bih usao u atpl ali ovako do daljnjeg nista.Koja svrha foruma ako je na svakoj temi divno i krasno ja samo pisem ono sta mislim i sta mogu argumentima braniti.Ako ti zelis da napisem da atpl vrijedi 1000 kn ja cu napisat da vridi 2000 kn!

ma panike na žalost nije ni bilo osim tog jednoga koji se istovario ispod 240. i jučer se zadnjih polaa sata znalo FI i nitko nije prodavao ali ja sam se nadao da će ovi drukeri do danas ipak bolje odraditi posao pa da me danas možda šta dopadne tamo negdje oko 220, ali eto zakazali su.

Treba imat cojones prodat jer nikad ne znaš kad če 6 poželi bit 5 🙂


Na ostalim dionicama i jesam upravo na onima koje su potegle najviše ali očekivao sam bolje izvjesce i nižu cijenu kako bih usao u atpl ali ovako do daljnjeg nista.Koja svrha foruma ako je na svakoj temi divno i krasno ja samo pisem ono sta mislim i sta mogu argumentima braniti.Ako ti zelis da napisem da atpl vrijedi 1000 kn ja cu napisat da vridi 2000 kn!

Pa tu i nema greške osim kad stado krene može ona potegnut i do tri tisuće, bez po frke.

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!

2012 je zaronila u minus, što se očekiva za 2013.Pozdrav.



@spalato

Kad se pogleda i usporedi s drugim brodarima – ova dionica je potonula najviše..
S ovom cijenom dionice ispada da firma vrijedi oko 45 mil €, a samo su u atlant centar upucali 26 mil €…
Ovog ima samo na zse,po zse principu funkcioniranja ovdje bi cijena trebala rast kad atpl uđe u predstečajne nagodbe itd..
ovdje bi za dionicu najbolje bilo da su brodovi vezani u gružu a da rade hoteli i da se zgrada čitava iznajmi jer šteta da oni zauzimaju kad je kvadrat 3000 eura

2012 je zaronila u minus, što se očekiva za 2013.Pozdrav.

Zar nije katastrofa da firma u početku godine zna da će godinu završit sa velikim minusom i to planiranim kako su sad rekli a onda očekujete rast iste.

2012 je zaronila u minus, što se očekiva za 2013.Pozdrav.

U njihovom glasilu Buletin veliju da će 2013 godina biti bolja.
Jedan mornar je napisao da su im bili uzeli 10 posto plaće, ali da se očekuje da tih 10 posto bude vračeno tijekom 2013. godine. To valjda nešto govori.

Ponovo pitam zna li netko tko je bio/la kum/a Pelješcu u Kini?
[emo_smijesak][emo_smijeh][emo_smijeh][emo_smijeh][emo_smijesak]

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!

Jel netko od insajdera zna što je točno onih 223k prihoda od poslovne zgrade u FI? Avans za prvi prodani stan?


2012 je zaronila u minus, što se očekiva za 2013.Pozdrav.

Zar nije katastrofa da firma u početku godine zna da će godinu završit sa velikim minusom i to planiranim kako su sad rekli a onda očekujete rast iste.
[/quote]

Gle, i ne samo to, nego većina ovih koji su kupovali prošlih mjeseci ionako očekuju u Q1 gubitak na razini tog cijelog prošlogodišnjeg i tako sve dok se ne dignu vozarine i ne krene prodaja u Atlant centru. Pa svejedno kupuju dionicu. Evo ovaj gubitak bi anulirali prodajom jednog malo starijeg broda. Pa zašto ga ne prodaju još jedan brod, pitaš se? Pa zato što ih tih 75 milja rupe u izvještaju trenutno očito ne smeta toliko da si zbog toga smanje buduću dobit sa 17 brodova na 16. A ne vidim ni zašto bi trebalo smetati one koji vjeruju u oporavak tržišta. Ako ti ne vjeruješ, onda naravno prodaj, i ja bih da ne očekujem rast vozarina.

za sve one koji ne vjeruju u ovu firmu: pogledajte malo stavku amortizacije , ova firma može s ovim nikad nižim vozarinama normalno poslovati još par godina.ali naravno, vozarine neće biti tada na ovim razinama ….

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

New Report

Close