Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
Možda manje brodova za rezanje nije naglo povećanje potražnje za praznim brodskim prostorom nego cijena scrapa na najnižim razinama. A one prate i cijene novih brodova. Ha, tko zna zašto je to tako.
Možda manje brodova za rezanje nije naglo povećanje potražnje za praznim brodskim prostorom nego cijena scrapa na najnižim razinama. A one prate i cijene novih brodova. Ha, tko zna zašto je to tako.
Svi nešto čekaju, od dioničara do brodarskih kompanija. Misle da će Kinezi riješiti krizu potezom “čarobnog štapića”, ali taj potez nikako da dođe.
Imam dojam da neki misle da samo treba dočekati 2014. i vozarine će se po inerciji poboljšati.
Obilato se naručuju novi brodovi i više se ne daju stari u scrap jer “nešto dobro” stiže, a tim potezima se brodari samo još dublje ukopavaju.
Br.2 +28 Država kupuje. Ohrabrujuće.[emo_vrtimise]
Br.7 +225 [emo_palacg]
Možda manje brodova za rezanje nije naglo povećanje potražnje za praznim brodskim prostorom nego cijena scrapa na najnižim razinama.
Br.2 +28 Država kupuje. Ohrabrujuće.[emo_vrtimise]
država sigurno ne kupuje….
Ipak se okreće. U slučaju da volumen svjetske trgovine zaista skoči app.5% i ove godine, a to predviđa većina analitičara, brodari su najgore prebrodili. Osim toga, neke novogradnje neće biti isporučene jer su bankari zatvorili špinu, situacija će biti jasnija nakon kineske Nove godine (domaća potrošnja). Scrapping neće biti baš tako intenzivan kao u prethodnim godinama tako da će i 2013. biti teška.
Možda manje brodova za rezanje nije naglo povećanje potražnje za praznim brodskim prostorom nego cijena scrapa na najnižim razinama.
[/quote]
Jel ti to ozbiljno? [emo_smijeh][emo_smijeh][emo_smijeh]
danas je netko odlučio ozbiljnije ući u atpl.odavno nisu bile ove količine