Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
Capesize 7.623 dollar (- 2,1 prosent)
Panamax 5.568 dollar (- 1,4 prosent)
Handysize 6.982 dollar (- 1,1 prosent)
Supramax: 7.271 dollar (- 2,0 prosent)
istina ! nisam gleda druge ,znaći nije bajno ni njima ,hm izgleda da kinezi po mom sudu žele dominirati morima ucjenjujući brodarske kompanije
pa zato i rastu i dalje po takvim brutalnim stopama kad plaćaju 5k $ transport po danu. uništit će brodarstvo.
istina ! nisam gleda druge ,znaći nije bajno ni njima ,hm izgleda da kinezi po mom sudu žele dominirati morima ucjenjujući brodarske kompanije
pa zato i rastu i dalje po takvim brutalnim stopama kad plaćaju 5k $ transport po danu. uništit će brodarstvo.
[/quote]
da pa to je poznato da je kineski centralni komitet prije 7 godina smislio pakleni plan da se plaća brodarima 200.000 usd da ih se navuče na povećanje flote pa da se za 7 godina može plaćati samo 5000.
gorgia
kad si već upućen u planove ck kine, što kažu koliko će plaćati brodarima početkom 2014. 10000 ili 15000 dolara.
2014 je sve bliža i bliža.pozdrav.
gorgia
kad si već upućen u planove ck kine, što kažu koliko će plaćati brodarima početkom 2014. 10000 ili 15000 dolara.
2014 je sve bliža i bliža.pozdrav.
Čuj kad bi se očekivalo da panamaxi početkom 2014 već prijeđu 15000 po danu cijena ATPL danas bi bila puno iznad ovih 230-240 jer bi to značilo da je 2013. zadnja godina kad se vozi s gubicima. Jer od 2014 vozarine će rasti, to je jasno, ali kojom brzinom i kada će se uopće početi zarađivati to ti nitko danas ne može reći. Koliko se sjećam Pareto predviđa prosječnu vozarinu za panamaxe u 2013 oko 9000 dolara. Dakle čak i da prosječna u 2014 bude 50% viša to još uvijek znači vožnju s minusom.
Kako to malo kalkuliraš sa CK Kine, a sada si našao nekog Pareta koji predviđa 9000 dolara, a što ako bude 12000 ili 15000 dolara, hoće li onda biti plus,a 2014 je svaki dan sve bliža, a cijena interesantna samo 200 i nešto.Što misliš koliko će zaraditi ovi što sada kupuju.Pozdrav.
P.S.
Prije 2-3 godine cijena je je bila oko 1000, što misliš za koliko će opet na 1000,
izgleda da bi netko mogao zaraditi oko 450 posto u odnosu na sadašnju cijenu, samo se malo treba strpiti u banci je puno manja kamata i isto treba čekati.
Nije nagovor na kupnju ili prodaju.
Kako god bilo, lošije ne može. Samo treba strpljenja i polako kupovati na ovim razinama.
Može lošije "Velike poplave u Australiji"
Nije to ništa loše nego naprotiv, dobro. Isporuke ugljena će se odgoditi za par tjedana kad će odjednom trebati prevesti više ugljena nego je uobičajeno. I to će vjerojatno dogoditi upravo u vrijeme kad se Kinezi vrate sa godišnjeg pa će u isto vrijeme biti pojačana potražnja za željeznom rudom. Dakle, možemo očekivati snažan rast vozarina (naravno, kasnije i pad kad se stvari malo smire)
A jel netko zna da li se mogu u FI za 2013 očekivati neki financijski efekti od nove zgrade i koliki otprilike?
Topalov, misliš da Kinezi ne znaju za svoju Novu godinu i da već nemaju potrebne zalihe?
Veliki kineski igrači, proizvođači čelika, kreću ponovo sa nabavom željezne rude nakon praznika, to nije moje mišljenje nego činjenica, imaš o tome na portalima vani.