ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 16.11.2024. u 23:41
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
41.993
857
47,80
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Capesize 7.623 dollar (- 2,1 prosent)
Panamax 5.568 dollar (- 1,4 prosent)
Handysize 6.982 dollar (- 1,1 prosent)
Supramax: 7.271 dollar (- 2,0 prosent)


istina ! nisam gleda druge ,znaći nije bajno ni njima ,hm izgleda da kinezi po mom sudu žele dominirati morima ucjenjujući brodarske kompanije

pa zato i rastu i dalje po takvim brutalnim stopama kad plaćaju 5k $ transport po danu. uništit će brodarstvo.

[i] Moji postovi nisu investicijski savjeti, niti nagovor na kupnju ili prodaju dionica, već osobno mišljenje.[/i]



istina ! nisam gleda druge ,znaći nije bajno ni njima ,hm izgleda da kinezi po mom sudu žele dominirati morima ucjenjujući brodarske kompanije

pa zato i rastu i dalje po takvim brutalnim stopama kad plaćaju 5k $ transport po danu. uništit će brodarstvo.
[/quote]

da pa to je poznato da je kineski centralni komitet prije 7 godina smislio pakleni plan da se plaća brodarima 200.000 usd da ih se navuče na povećanje flote pa da se za 7 godina može plaćati samo 5000.

gorgia

kad si već upućen u planove ck kine, što kažu koliko će plaćati brodarima početkom 2014. 10000 ili 15000 dolara.
2014 je sve bliža i bliža.pozdrav.


gorgia

kad si već upućen u planove ck kine, što kažu koliko će plaćati brodarima početkom 2014. 10000 ili 15000 dolara.
2014 je sve bliža i bliža.pozdrav.

Čuj kad bi se očekivalo da panamaxi početkom 2014 već prijeđu 15000 po danu cijena ATPL danas bi bila puno iznad ovih 230-240 jer bi to značilo da je 2013. zadnja godina kad se vozi s gubicima. Jer od 2014 vozarine će rasti, to je jasno, ali kojom brzinom i kada će se uopće početi zarađivati to ti nitko danas ne može reći. Koliko se sjećam Pareto predviđa prosječnu vozarinu za panamaxe u 2013 oko 9000 dolara. Dakle čak i da prosječna u 2014 bude 50% viša to još uvijek znači vožnju s minusom.


@Gorgija

Kako to malo kalkuliraš sa CK Kine, a sada si našao nekog Pareta koji predviđa 9000 dolara, a što ako bude 12000 ili 15000 dolara, hoće li onda biti plus,a 2014 je svaki dan sve bliža, a cijena interesantna samo 200 i nešto.Što misliš koliko će zaraditi ovi što sada kupuju.Pozdrav.
P.S.
Prije 2-3 godine cijena je je bila oko 1000, što misliš za koliko će opet na 1000,
izgleda da bi netko mogao zaraditi oko 450 posto u odnosu na sadašnju cijenu, samo se malo treba strpiti u banci je puno manja kamata i isto treba čekati.
Nije nagovor na kupnju ili prodaju.

Kako god bilo, lošije ne može. Samo treba strpljenja i polako kupovati na ovim razinama.

Može lošije “Velike poplave u Australiji”


Može lošije "Velike poplave u Australiji"

Nije to ništa loše nego naprotiv, dobro. Isporuke ugljena će se odgoditi za par tjedana kad će odjednom trebati prevesti više ugljena nego je uobičajeno. I to će vjerojatno dogoditi upravo u vrijeme kad se Kinezi vrate sa godišnjeg pa će u isto vrijeme biti pojačana potražnja za željeznom rudom. Dakle, možemo očekivati snažan rast vozarina (naravno, kasnije i pad kad se stvari malo smire)

A jel netko zna da li se mogu u FI za 2013 očekivati neki financijski efekti od nove zgrade i koliki otprilike?

Topalov, misliš da Kinezi ne znaju za svoju Novu godinu i da već nemaju potrebne zalihe?


Topalov, misliš da Kinezi ne znaju za svoju Novu godinu i da već nemaju potrebne zalihe?

Veliki kineski igrači, proizvođači čelika, kreću ponovo sa nabavom željezne rude nakon praznika, to nije moje mišljenje nego činjenica, imaš o tome na portalima vani.

New Report

Close