Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
Ima znakova da nije baš sve tako crno kako se ranije govorilo:
Small room for optimism for the prospects of the dry bulk market as net fleet growth is slowing down
http://www.hellenicshippingnews.com/News.aspx?ElementId=540376f4-a825-49e8-baab-6a3373e623a7
Problem s velikim nalozima , je ostao od prijašnjih Programa za rad na burzi, gdje
je bila opcija kod nekih, da na svoju odgovornost kršiš pravilo izračuna limita
propisane cijene..za sad očito ZSE nije nikog sankcionirala od partnera za to.
ako na jednom brodu gube skoro 10000$ dnevno na vozarinama koliko je to na cijelu flotu ? ako ovo potraje nije dobro,još kako tako 2009 je barel bio jeftin 40–60$ a sad duplo
mislim da je ovo namjerno napravljeno, nešto slično što amerika radi s kukuruzum da bi dominirali žitaricama
Vjerujem da sam početkom prošle godine dobro prognozirao rezultat od 15-ak miljuna dolara minusa, no cijena dionice me iznenadila, nisam očekivao baš ovakav pad. I u 2013 predviđam prosječni gubitak iz poslovanja min. miljun dolara mjesečno, a sad kako će se to odraziti na cijenu dionice nemam pojma, ključno će biti kretanje BDI u drugoj polovici godine, vjerujem u lagani oporavak marketa kroz 2014., ništa spektakularno. Institucionalni investitori i profesionalci bi mogli početi kupovati ovu dionicu sredinom godine, oni će sigurno namirisati "krv" prvi.
Bit će bitno manji gubitak od 15 mil usd u 2012, pa u prva tri kvartala je bio manji od 4 milijuna. Ali zato u 2013 dosta veći od ovog koji predviđaš, vidi vozarine zadnjih 6 mjeseci, ako bude 25 mil još je dobro. Zato cijena i je tu gdje je. Iako se već vidi turning point na vozarinama u sljedećih 12 mjeseci nitko baš ne mlati po asku jer se očekuju veliki gubici najmanje u 2013 koje kako mi se čini neki još nisu uračunali u cijenu.
ako na jednom brodu gube skoro 10000$ dnevno na vozarinama koliko je to na cijelu flotu ? ako ovo potraje nije dobro,još kako tako 2009 je barel bio jeftin 40–60$ a sad duplo
mislim da je ovo namjerno napravljeno, nešto slično što amerika radi s kukuruzum da bi dominirali žitaricama
18 brodova x 10000usd?? vozarine su takve čitavu 2012. koliki će bit po tebi onda minus za 2012g.??
netko navalio na atpl ko da će nestat
Što će ti ovo KO?
zanemari ako ti smeta
Kako god bilo, bid se podebljao. To je ipak pomak sentimenta nabolje. Netko se odmah na otvaranju ukrcao i to je to. Dobra inicijativa za potencijalne kupce, jer ovo je ipak cijena ispod svih razina. Dovoljno za sada.
Moguće je da FI i ne bude takav komatozan kao što se misli, pretpostavlja i piše.
Vidjet ćemo do kraja tjedna što će biti.
Capesize 7.785 dollar (- 1,7 prosent)
Panamax 5.646 dollar (- 0,8 prosent)
Handysize 7.422 dollar (- 0,5 prosent)
Supramax: 7.057 dollar (- 0,2 prosent)
neki od ovih brodara su maloo žešče odljepili prema gore danas…….
jel to neka vrsta “brodarske ingre” u bijelom svijetu ili…..
Kako god bilo, bid se podebljao. To je ipak pomak sentimenta nabolje.
to ima veze samo sa zelenilom na EU burzama koje traje već mjesec dana pa se konačno prelilo i kod nas…čim se vani zacrveni, slijedi i kod nas masovna bježanija iz dionica i povratak ATPL na 200 kn