Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,36 | 15.420 | 364 | 42,30 | 44,50 | -0,47% |
taman nakon što sam napisao post prošlo čini mi se nekih 350 kom.,očito sam vrlo expresno dobio barem djelomičan odgovor.,
jasno je sve to..nego ja lojtru pitam jer vidim da broji naloge i masta
[emo_plazi]
Panamax index na manje od 6.000 bodova, a Atlantskoj plovidbi treba oko 3 puta viša cijena da bi poslovala s dobiti. Tko zna kako će reagirati ulagači kad vide rezultate 4. kvartala, hm?
[/quote]
Panamax index 6.000 bodova???,Vau znači to je oko 55000$/dan, pa im treba 3 puta za poslovanje na nuli to je 165.000$[emo_plazi],neznaš razliku između indexa i vozarina,a pametuješ koliko brod zarađuje i koliko košta na dan[emo_vrtimise],koliko ja pratim Atpl nema niti jedan brod ugovoren po tako niskim vozarinama,i koji ulagači čekaju izvješće da bi prodali,svatko tko imalo prati zna kakvo će izvješće biti
[/quote]
Zašto ljude obmanjivate, da bi Panamaxi vozili s dobiti ,u ovo vrijeme to bi trebalo biti 18000-20000 dolara po danu , a ovo što ste napisali da je 6000 bodova 55000 dolara na dan su čiste izmišlotine ,bar ste Vi uvijek bili pošteni na ovoj temi.
Za panamaxe je break even dosta manji od ovoga što se licitiralo.
otprilike kako ovdje kaže (po nekim drugim izvorima čak i nešto manje)
Panamax ships need to return $12,900 daily to break even and cover operating and finance costs, excluding fuel, according to Pareto Securities AS, an Oslo investment bank.
stavim u ponedjeljak prvi na bid 650kom kupnje 230 uz do tada krnji bid, krenu odmah iskakati veći nalozi i nadbidavati se. dođem do 235 i tu krenu manijakalno skriveni, veliki, mali, bidanje ko da nema sutra. eh šta vam je psiha. na kraju nisam ništa kupio jer nitko ne prodaje po bidu.
Jučer blaža korekcija, pred ponovni veći rast.
http://www.dryships.com/pages/report.asp
Kupnje ima osjetno više nego prodaje. Pa sad neka misli tko što hoće. Ova cijena definitivno je dobar stimulans za one koji misle biti unutra poneku godinu.
Sad tek vidim, ozbilnija prodaja na Atpl počinje na 2500 kn, slovima: dvijetisućepetsto kn.[emo_ooooo]
[/quote]koje godine ili u kojem desetljecu ocekujes tu cjenu(ako je ikad bude uopce) ? [emo_beztona]
[/quote]
Kad se dobit iz vozarina po dionici približi 400 kuna? Dakle ako se zvijezde idealno slože, za 3,5-4 godine, a ako se sve uroti onda ne za naših života.
Za panamaxe je break even dosta manji od ovoga što se licitiralo.
otprilike kako ovdje kaže (po nekim drugim izvorima čak i nešto manje)
Panamax ships need to return $12,900 daily to break even and cover operating and finance costs, excluding fuel, according to Pareto Securities AS, an Oslo investment bank.
puno ovisi od brodara do brodara, najbolje sto sam ja nasao je 8000 dolara za break even
Panamax index na manje od 6.000 bodova, a Atlantskoj plovidbi treba oko 3 puta viša cijena da bi poslovala s dobbin. Tko zna kako će reagirati ulagači kad vide rezultate 4. kvartala, hm?
[/quote]
Panamax index 6.000 bodova???,Vau znači to je oko 55000$/dan, pa im treba 3 puta za poslovanje na nuli to je 165.000$[emo_plazi],neznaš razliku između indexa i vozarina,a pametuješ koliko brod zarađuje i koliko košta na dan[emo_vrtimise],koliko ja pratim Atpl nema niti jedan brod ugovoren po tako niskim vozarinama,i koji ulagači čekaju izvješće da bi prodali,svatko tko imalo prati zna kakvo će izvješće biti
[/quote]
Zašto ljude obmanjivate, da bi Panamaxi vozili s dobiti ,u ovo vrijeme to bi trebalo biti 18000-20000 dolara po danu , a ovo što ste napisali da je 6000 bodova 55000 dolara na dan su čiste izmišlotine ,bar ste Vi uvijek bili pošteni na ovoj temi.
[/quote]
@taja979
To je bio sarkazam jer ovdje se ne razlikuje index od vozarina,
BPI(Panamax index) je 727 bodova,a vozarina je 5757 dolara,a pers je napisao“Panamax index na manje od 6.000 bodova, a Atlantskoj plovidbi treba oko 3 puta viša cijena da bi poslovala s dobiti.”
Evo jedno izvješće di se vidi koliko je brodova otišlo u rezalište u 2012g.
700 dry bulkera nosivosti 35.668.181DWT
Sad tek vidim, ozbilnija prodaja na Atpl počinje na 2500 kn, slovima: dvijetisućepetsto kn.[emo_ooooo]
to su strasila koja bi trebala prikazat da je prodaja 10x jaca od kupnje..400.000kn kupnja, 6 milja prodaja..a zapravo je pola pola kupnja/prodaja ako se izuzmu nalozi koje je nemoguce realizirat..citaj netko na miru skuplja [emo_smijesak]
[/quote]
Gledalica ne dozvoljava postavljanje naloga iznad 1000 kuna, a opet gledam na INGR-i ima nalog na 2000 kuna – 200 kom??? Jesu li to prastari nalozi ili su vlasnici već na Mirogoju pa je to ostalo od tko zna kad i zbog toga nam pada tržište. Malo iracionalno da netko sa npr Mirogoja ruši cijenu dionice i tjera strah u kosti nesigurnim ručicama. Sve je moguće.[emo_zacudjen] Na kupnji ima čak jedan na jednoj kuni. Jel to država prodaje svoje udjele??? Ovdje je sve obavijeno velom misterije, reko bi moj ljubimac Bandić treba ko zmija spavat na jedno oko. Nedavno je otkriveno da na Marsu ima vode, znači postoji šansa da i tamo krenu brodovi, pogotovo kad je BDI ovako nizak i transport plaćaju brodari, zašto uopće voze? Trebali bi svi stati i reći sad je dosta nema više transporta do daljnjeg, špekulanti hebite se, naši dioničari su nezadovoljni. Ili je najbolje svaki dam mezit po burek, jogurt, a to je ustvari najzdravije i na kraju će ispasti da će svi mali dioničari na ZSE dovesti sve krvne parametre u red. Nije svako zlo za zlo.[emo_smijeh][emo_smijesak][emo_smijeh]
Od ranog jutra nijednog posta ni na jednoj brodarskoj temi.
Ukupni promet brodarima kao i obično jedva 0,5% dnevnog prometa.
Cijene svuda koju lipu gore ili dolje, bilo da BDI raste ili pada.
Da ubijemo oko na koju godinu? [emo_cool]
Vjerujem da sam početkom prošle godine dobro prognozirao rezultat od 15-ak miljuna dolara minusa, no cijena dionice me iznenadila, nisam očekivao baš ovakav pad. I u 2013 predviđam prosječni gubitak iz poslovanja min. miljun dolara mjesečno, a sad kako će se to odraziti na cijenu dionice nemam pojma, ključno će biti kretanje BDI u drugoj polovici godine, vjerujem u lagani oporavak marketa kroz 2014., ništa spektakularno. Institucionalni investitori i profesionalci bi mogli početi kupovati ovu dionicu sredinom godine, oni će sigurno namirisati “krv” prvi.