Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,36 | 15.420 | 364 | 42,30 | 44,50 | -0,47% |
inače me jeza hvata kad persjesus piše o brodarima ali ovdje ću ga poslušat i pričekat izvješće …
ne sugeriram ništa samo velim ja s kupnjom čekam nakon izvješća jer eksplicite navedene brojke nikog ne ostavljaju ravnodušnim…
izniman potencijal je jedno a izvješće drugo… eto tu vidim svoju priliku
key word: potencijal
[emo_cool]
kao rezultati garantiraju jeftinu kupnju a potencijal veliku zaradu?
Panamax index na manje od 6.000 bodova, a Atlantskoj plovidbi treba oko 3 puta viša cijena da bi poslovala s dobiti. Tko zna kako će reagirati ulagači kad vide rezultate 4. kvartala, hm?
[/quote]
Panamax index 6.000 bodova???,Vau znači to je oko 55000$/dan, pa im treba 3 puta za poslovanje na nuli to je 165.000$[emo_plazi],neznaš razliku između indexa i vozarina,a pametuješ koliko brod zarađuje i koliko košta na dan[emo_vrtimise],koliko ja pratim Atpl nema niti jedan brod ugovoren po tako niskim vozarinama,i koji ulagači čekaju izvješće da bi prodali,svatko tko imalo prati zna kakvo će izvješće biti
Atpl nema niti jedan brod ugovoren po tako niskim vozarinama.
Ako nema, možda će, kad isteknu stari ugovori, tek imati ugovoren(e) brod(ve) po tako niskim vozarinama, tko zna?
matovilka
vjerujem u takav rasplet
iako smo na ZSE
[emo_vrtimise]
Mudro, logično razmišljate, međutim dionica se često kretala u smjeru što nema veze sa logikom, bit će interesantno pratiti razvoj situacije, osobno imam neki feeling da će nas market iznenaditi, jer svi očekuju pad nakon objave FI za 2012.
Nema razloga pasti poslije FI za Q4, jer pad vozarina koji se dogodio od kolovoza nadalje još se neće bitno odraziti. Ukupni minus za 2012 mogao bi biti po mojoj procjeni do 35 milijuna kuna. Što će značiti da je ATPL ove 4 godine kataklizmičke krize brodarstva 2009-2012 poslovala s nulom – bez gubitka. Istovremeno je za novi ciklus pripremila najveću i najmlađu flotu u svojoj povijesti o kakvoj se prije 6-7 godina moglo samo sanjati. A istovremeno joj je u te 4 godine u kojima nije napravila gubitak cijena pala 95% od ATH, jednako kao i firmama koje vise o niti. Ili još bolje: na isteku 4 krizne godine u kojima je kompanija poslovala bez gubitka ukupna tržišna kapitalizacija iznosila je oko 40% dobiti koju je ta kompanija napravila samo u zadnjoj godini prije krize.
Ali zato će pad vozarina imati velik učinak na sljedeća FI i u 2013. ne gine ipak malo znatniji gubitak pa mislim da ćemo je tokom godine imati priliku kupovati i po još apsurdnijim cijenama.
Santini danas :
RASPRODAJA Santini: Vlada će prodati sve što može ne vodeći računa o nacionalnim interesima
…….
Tako će na prodaju tih počesto kontrolnih paketa dionica biti stavljeni: Đuro Đaković Holding, Ina, Končar, Luka Ploče, Podravka, Atlanska plovidba, Sunčani Hvar, Croatia osiguranje, Hrvatska poštanska banka. Napomene uz njih glase „puna izloženost tržišnoj utakmici“ i, ……
Misliš da će država prodati niže od ovoga, to bi bio dobar posa.he,he.
Santini danas :
RASPRODAJA Santini: Vlada će prodati sve što može ne vodeći računa o nacionalnim interesima
…….
Tako će na prodaju tih počesto kontrolnih paketa dionica biti stavljeni: Đuro Đaković Holding, Ina, Končar, Luka Ploče, Podravka, Atlanska plovidba, Sunčani Hvar, Croatia osiguranje, Hrvatska poštanska banka. Napomene uz njih glase „puna izloženost tržišnoj utakmici“ i, ……
opako. ako ne prođe u bloku odmah, a ne vjerujem da hoće, to bi srozalo dionicu do neslućenih granica i (tek) onda slijedi otkup bloka i to moguće od strane uprave. uglavnom, suludi čin jednak skidanju cipela sa mrtvaca.
Misliš da će država prodati niže od ovoga, to bi bio dobar posa.he,he.
kad bi se stavilo samo 3% državnih dionica na burzu nastala bi neviđena tarapana i onda bi mogao samo sanjati cijenu od 2xy kn.
kažeš, bio bi to dobar posa tada, ha? čekček… a za koga?