Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 22.540 | 460 | 47,70 | 49,10 | 0,00% |
evo jedna interesantna prognoza:
In its regular update on the dry bulk market, BIMCO forecasted, that Capesize time-charter rates are expected to stay elevated in the following six weeks at around $9,000 – 16,000. “Panamax is expected to be found in the USD 6,000-10,000 per day interval. For the Supramax segment, BIMCO forecasts freight rates to remain in the USD 7,000-9,500 per day interval, whereas Handysize rates are forecast to stay at the interval of USD 6,000-9,000 per day” the shipping organization said.
http://www.hellenicshippingnews.com/News.aspx?ElementId=0657222a-7f16-4e7e-b84b-c47bcf2a16a3
Zna li netko koliko vrijede brodovi Atlantske, 100 mil gore-dolje?
Ja mislim da mogu još 20 godina poslovati sa gubitkom a da ne bankrotiraju. A već 2014g., uvjeren sam da će poslovati s plusom. Trenutna cijena dionice je smiješna. 500 kn bi trenutno bila realnost.
Nemojte mi sada o obvezama, sve sam uzeo u obzir.
Trenutno bi bilo najbolje da nemaju ni jedan brod[emo_zloban]…..da ne završe kao Lošinjska[emo_zloban] Neka kriza potraje još 5 godina a hoće sigurno, evo ti Atlanske sa starim koritama( 10-11g.)spremnim za rezalište. A do tad će vladari svijeta izrežirati novu krizu, još žešću, još dublju, još pogubniju za brodare. A nova generacija brodova će voziti na solarnu energiju uz pomoć vjetra skoro đabeska. Kad već pitaš[emo_zloban]
[/quote]
Me pratim baš brodare, ali kriza u brodarima bi trebala pratiti krizu u svijetu(rude, real estate, bankovni krediti, private spending itd) a vjerujem da kriza ne postoji slijedećih 5 godina u svijetu, dolje gore da ali ne nista niti približno 2008/2009.
Samo kažem.
“…Q4 has brought about some optimism, with the BDI now at 1,022 driven primarily by strong Capesize demand…”
A ja mislio da je BDI ispod 700.
Evo ga poletio čitava 2 boda. Sad je 700 bodova od kuda može krenuti up, up i up.
http://seekingalpha.com/article/1089651-dryships-be-patient-and-wait-for-the-turnaround?source=yahoo
Be Patient And Wait For The Turnaround
Zadnjih cca 5 dana većina brodara u NYSE je išla 10-20% gore.
Kod nas i dalje sve dosta slabo, stagnira, jedino se danas primjećuje da su skoro svi nalozi bili skidanje sa aska. To je mali pozitivni znak, iako se cijena ne mrda za sada (+/-2% zadnjih jedno 2 tjedna)
Zadnjih cca 5 dana većina brodara u NYSE je išla 10-20% gore.
Kod nas i dalje sve dosta slabo, stagnira, jedino se danas primjećuje da su skoro svi nalozi bili skidanje sa aska. To je mali pozitivni znak, iako se cijena ne mrda za sada (+/-2% zadnjih jedno 2 tjedna)
Zadnjih cca 5 dana većina brodara u NYSE je išla 10-20% gore.
Kod nas i dalje sve dosta slabo, stagnira, jedino se danas primjećuje da su skoro svi nalozi bili skidanje sa aska. To je mali pozitivni znak, iako se cijena ne mrda za sada (+/-2% zadnjih jedno 2 tjedna)
[/quote]
K-pax govori istinu, ja bih rekao da su još više otišli.
Rastu capesizovi. BDI 706
Capesize 5.249 dollar (+ 5,5 prosent)
Panamax 5.300 dollar (- 0,8 prosent)
Handysize 6.619 dollar (- 0,1 prosent)
Supramax: 7.728 dollar (+ 0,1 prosent)
Što su vozarine niže za panamaxe to je dionica ATPL viša. Navalite. Još malo pa nestalo.
Zadnjih cca 5 dana većina brodara u NYSE je išla 10-20% gore.
Kod nas i dalje sve dosta slabo, stagnira, jedino se danas primjećuje da su skoro svi nalozi bili skidanje sa aska. To je mali pozitivni znak, iako se cijena ne mrda za sada (+/-2% zadnjih jedno 2 tjedna)
[/quote]
Kako koji inverter?
DRYS sa 1,53 31.12. na 1,73 03.01. +13,0%
DSX sa 7,18 31.12. na 7,96 03.01. +10,8%
EGLE sa 1,45 31.12. na 1,80 03.01. +24,1%
NM sa 3,27 31.12. na 3,56 03.01. +8,8%
Ajde malo bolje prati što se zbivam sad si mi uzeo 10 minuta da ti ovo izvučem.
Interesantno ULPL je počela kupovati svoje dionice, ekipa iz ATPL još to zasada ne radi
vozikaju se po dnu + – 10-20 % izgleda kao bottomiranje..ali taj proces moze potrajat ..dok se ne odljepe iz tog range -a , nista..