Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 74.725 | 1,525 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
Demolition activity the main source of optimism in the shipping market
Friday, 21 December 2012
…
volume of vessels reported to have been headed to the scrap yards now counts at 1202 vessels for January-November 2012, 506 bulk carriers, 167 tankers, 207 general cargo and 148 containers. Compared with January-December 2011, demolition activity is up by 38% in terms of number of vessels and 58% in terms of deadweight scrapped…
http://www.hellenicshippingnews.com/News.aspx?ElementId=67abda07-16a0-4349-8932-72fa0723e98d
evo jednog teksta koji zvuči optimistično , posebno za cijene rudače u 2013.ako to bude tako, ovakve cijene brodara na kojima se sada nalazimo bit će povijesne .
Kolega, no offence, ali ne vidim na koji način riječ “Atlantska” može ući u istu rečenicu sa “Ingra”.
Atlantska ima cca 50% kapitala u pasivi (ingra 22%), najmlađu flotu u povijesti koju se lako može unovčiti u slučaju potrebe (za arenu nisam siguran…). Koliko znam, Atlantska posluje za stranim bankama uz bitno niže kamate nego u RH… Nadalje, svi znamo kolike su cijene kvadrata i najma poslovnog prostora u Dubrovniku. Na kraju krajeva, Atlantska ima solidan iznos keša.
Mr.Wiseguy je pisao o tzv NAV (net asset value) metodi. Neću ulaziti u točnost izračuna i cijena ali znam da je to jedna od korisnih metoda za brodare pošto za brodove postoji sekundarno tržište. PS, računanje sa “starim željezom” je jako konzervativno budući da se radi o mladoj floti.
Imam ATPL-R-A. Ovo nije nagovor na kupnju ili prodaju.
Meni bi pasalo da se namirim za duge staze. Iako tada je stanje bilo drukčije, 2 ili 3 broda, sad ih 20 + hoteli + nova upravna zgrada, itd….
Po mojoj kalkulaciji da sad sve ide u staro željezo i da se imovina cijela rasproda bilo bi bar 700kn po dionici.
Ovo me podsjeća na IGH, mrljavljenje oko 400 pa na mjesto velikog prometa tj. 500kn. Dakle uskoro će ATPL na 260kn samo je pitanje dana – tjedna.
[/quote]
diletantski post, sta je s dugom? koliko to ispadne po dionici? sta kada preuzmu dva nova broda? sta ako bdi ostane na ovim razinama? osim vranje i topalova, ostatak ove teme je na istoj kvaliteti kao topic ingra
[/quote]
Kolega Lojtra, postali ste umjereniji. Smanjili ste target s 4000 kn na troznamenkasti broj.
Za početak, za početak a nakon toga troznamenkasti broj u eurima.[emo_palacg]
Imate , molim Vas, podatak , koliko je bila cijena ATPL- na dan 30.12.2011.
da si mogu izračunati gubitak?…
Nema veze majami, to je samo novac…bitno je zadovoljstvo kod osjećaja da te nitko nije nagovorio nego da si samostalno uložila .-))
Ma, ne. Želim samo Upravi čestitati Božić i puno uspjeha u Novoj 2013.g, odmah
kad preračunam gubitak.
Ovih dana sam dobro proučio novi Bulletin i mogu Vam reći da je zaista impresivna flota tu …novi brodovi mogu ploviti Baltikom i zaleđenim morima ..puno pozitivnih stvari u ovim vremenima vrlo niskih vozarina …i mislim da definitivno naš brodar ima dobru perspektivu ( pustimo sad ovu cijenu koju su fondovi okinuli tu gdje je..jer znam kaj rade ..možda bi i ja na njihovim radnim mjestima isto ) – situacija je gledano dugoročno sjajna…možda ne izgleda iz današnjeg kuta ali pokrenut će se sve u pozitivnom smjeru ..a kad krene .. ..pucat će led na sve strane ..sadašnji ulazi ..za par godina …ko nema vremena čekati …ima banke …evo 3,4 % godišnja kamata ….pa uživajte na sigurnom sa lovom kod ovih legalnih lihvara …a ovdje leži ..potencijalna bomba..drugovi ..
Da je ATPL prejeftina o tome neću više trošiti ni riječi.
Hvala tupastim fondovima i naivčinama koji ovo prodaju ovako nisko.
Kupujem na razinama 195-200kn već nekoliko dana i nastavljam.
Opet ponavljam, hvala dežurnim paničarima!
Samo više moje dionice ne idu u prodaju.