Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 74.725 | 1,525 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
Nema više promjena u top 10. Pogledao sam skdd.hr, tako da teoretičari zavjera mogu odahnuti. Skrbnički na kojemu se prije tjedan dana povećao broj kad je cijena bila oko 220 je već sad u dobrom minusu, a takvi “smart money” investitori iz top 10 su dobro podebljali portfelje optimom, ingrom, magmom i dalekovodom po 250. Znači 100% je sigurno imitirati njihovu strategiju. [emo_zloban]
Izgleda da ovdje idemo prema stotki i da će 2013. biti jako loša za brodarstvo i za Hrvatsku općenito. Biti će sve teže doći do novca i olako ga dati za virtualne papire koji gube dnevno na vrijednosti. Oporavak brodarstva u 2014. je vrlo upitan, biti će ga prema optimističnim prognozama, a prema novijim analizama se ipak spominje 2015. i 2016.
gospa1301@ imam jos jedan sa eventualno drugim targetom ,ali cu ga stavit kad za to dodje vrijeme…
da vidimo prvo sto ce se desavati u ovoj zoni…
na današnji dan Kapitalizacija ATPL = cca 47 miliona $ 🙂
na današnji dan Kapitalizacija ATPL = cca 47 miliona $ 🙂
Tako kažu i na ingri recimo, pa se čudim što nitko nije dao ponude za preuzimanje. 🙂 Možda se odgovor djelomično krije ovdje.
http://www.business.hr/kompanije/tedeschi-za-drogu-daje-382-milijuna-eura-minus-dug
Izgleda da ovdje idemo prema stotki i da će 2013. biti jako loša za brodarstvo
Kolega Vranjo, koliko god da dijelim Vaše mišljenje, Vi spominjete target! [emo_mrgud][emo_smijeh]
Mogli ste npr. ovako:
(…) Dionice prema kod kojih u najvećoj mjeri prevladava bearish sentiment su Ingra, Kraš, Atlantska plovidba i Dalekovod. (…)
inverter,a daj reci molim te koji je zadnji target da nas ne drzis u neizvjesnosti.
150 KN dno dna od 15-20.01.
lp[emo_smijesak]
Nema više promjena u top 10. Pogledao sam skdd.hr, tako da teoretičari zavjera mogu odahnuti. Skrbnički na kojemu se prije tjedan dana povećao broj kad je cijena bila oko 220 je već sad u dobrom minusu, a takvi "smart money" investitori iz top 10 su dobro podebljali portfelje optimom, ingrom, magmom i dalekovodom po 250. Znači 100% je sigurno imitirati njihovu strategiju. [emo_zloban]
Uspoređivati jednu zdravu firmu tipa ATPL sa utopljenicima kao Ingra i Magma je neprimjereno i nepotrebno. Te dvije firme nažalost neće postojati 2015. godine ili će biti u znatno reduciranom obliku, a ATPL će te godine ( godinu prije ili kasnije) doživjeti novi uzlet. Koliko je meni poznato ATPL nema baš nikakvih problema sa likvidnošću (pametnom dosta)u voim olovnim vremenima, a što se događa u Ingri i posebno Magmi manje više se zna.
Nema više promjena u top 10. Pogledao sam skdd.hr, tako da teoretičari zavjera mogu odahnuti. Skrbnički na kojemu se prije tjedan dana povećao broj kad je cijena bila oko 220 je već sad u dobrom minusu, a takvi "smart money" investitori iz top 10 su dobro podebljali portfelje optimom, ingrom, magmom i dalekovodom po 250. Znači 100% je sigurno imitirati njihovu strategiju. [emo_zloban]
Izgleda da ovdje idemo prema stotki i da će 2013. biti jako loša za brodarstvo i za Hrvatsku općenito. Biti će sve teže doći do novca i olako ga dati za virtualne papire koji gube dnevno na vrijednosti. Oporavak brodarstva u 2014. je vrlo upitan, biti će ga prema optimističnim prognozama, a prema novijim analizama se ipak spominje 2015. i 2016.
2013 ce biti jako losa za brodarski sektor, i u njoj ocekujem konacno da drys ode u povijest, ne razumijem zasto ulazite u sektor koji sigurno ide prema dole vec cetri godine, osim ako nije strategija uzeti 10 % na odbijancu, atpl ce imati velikih problema, vec sad je to brodar sa velikom zaduzenosti, kada preuzmu 2 novogradnje sto ih cekaju to ce doci i do 2 mlrd kuna, a ako silom hocete long poziciju u brodarima, ima ih jos koji posluju pozitivno dijele dividendu kao sto su diana shipping i navios maritime partners [ 14 % dividend yield ].
2013 ce biti jako losa za brodarski sektor, i u njoj ocekujem konacno da drys ode u povijest, ne razumijem zasto ulazite u sektor koji sigurno ide prema dole vec cetri godine, osim ako nije strategija uzeti 10 % na odbijancu, atpl ce imati velikih problema, vec sad je to brodar sa velikom zaduzenosti, kada preuzmu 2 novogradnje sto ih cekaju to ce doci i do 2 mlrd kuna, a ako silom hocete long poziciju u brodarima, ima ih jos koji posluju pozitivno dijele dividendu kao sto su diana shipping i navios maritime partners .
gospa1301@ imam jos jedan sa eventualno drugim targetom ,ali cu ga stavit kad za to dodje vrijeme…
da vidimo prvo sto ce se desavati u ovoj zoni…
prema potrebi. 🙂
krt@ sto je smjesno? jel smjesno onima koji su se trpali po 500-700 kn ,
dok se ovdje pisalo da nije vrijeme kupovine ,opet ponavljam neki su shavtili na 700 neki na 500,300 ,,…pa sad imamo vec i 200 ..[emo_vrtimise]