Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 74.725 | 1,525 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
jeste vidili ovo iskrcavanje na 210?
Ma to je neki mali sa drhtavim rucicama iskipao 2600 komada.
ja sam vidio da se nekom isplatilo kupiti na 210 !
[/quote]
isplatilo mu se ako je prodao po većoj cijeni..ja to nisam vidio, a ti?
ako pak nije prodao, obzirom na pad vozarina cijena bi idući tjedan mogla ispod 200 kn, a hoće li onda ova kupnja po 210 kn i dalje biti isplativa??
…Još nešto, nemojte slučajno poći na skijanje u Sloveniju, takvima skidam pozdrav za sva vremena, pogledajte što nam ta slovenska smeća rade.
Oni zastupaju svoj interes i to nije za cuditi se,ali mi konfuziju uvode domaci izdajnici. Ciji interes oni zastupaju???
Ulijenili su se objavljivači BDI-ja pa ću ja: http://www.dryships.com/pages/report.asp
http://www.business.hr/burza/sangaj-skocio-gotovo-4-posto
Skočilo je 4,36 % – vjerovatno povezano s najavom da se ukidaju restrikcije na uvoz sirovina u Kinu – procjenjuje se da će razmjena sirovina s ukidanjem restrikcija pojačat za bilijun dolara…
Očekivan rast kineskog gospodarstva za iduću godinu se procjenjue preko 8% …
AL što će to sve reć kad su erste stučnjaci rekli da to treba prodat :(:(:(
@Craig, siguran sam da analitičari to dobro znaju i ostaje za vidjeti hoće li Kina porasti kako predviđa njihova vlada 7% ili po nekim procjenama 8%. No to neće biti dovoljno za nekakav preokret, u Q3 2012. su rasli 7,4%. Par stranica unazad sam stavio link na članak s analizom stranih stručnjaka, koji zaključuju da se tonaža toliko povećava, da Kina u najboljim godinama kad je rast bio oko 13 %, ne bi bila dovoljna da se održi ravnoteža sa viškom brodskog prostora, sadašnjim i novim koji raste kroz stalnu nabavu novih brodova. Da se uspostavi ravnoteža, trebalo bi nam još nekoliko “Kina”.
It’s no wonder that the dry bulk market has been tethering since the start of the year. the overflow of tonnage has been so enormous, that even China in its best of years, wouldn’t be able to keep up with the current supply dynamics. In fact, analysts have mentioned that it would take for a couple of more “Chinas” nowadays, in order for demand to catch up with the current fleet of dry bulk carriers.
As of the start of the year, the global outstanding orderbook for dry bulk vessels stood at 2,375 ships, with a potential carrying capacity of approximately 200 million dwt tons. According to the latest weekly report from shipbroker Intermodal, out of the alarmingly large total of these orders, 1,677 ships of 139 million dwt were scheduled to be delivered during 2012.
Što se tiče tih novogradnji, dosta ih je otkazano, ili su odgođene pa se računa da će biti isporučene u 2013., ali mnoge neće biti isporučene jer su firme propale ili će vrlo uskoro propasti. I brodogradilišta propadaju, neće se ni pola od toga svega isporučiti.
imam jos jedino ATPL , 12 komada ,prosjek 1500 kn,da kupim sada il da cekam jos nize?? jedno 15 komada mi drasticno snizava prosjek..
jel ovo danas bilo dno ili ne?
dno dna [emo_smijesak]
jel ovo danas bilo dno ili ne?
Je…za ovaj tjedan [emo_smijesak]
Što se tiče tih novogradnji, dosta ih je otkazano, ili su odgođene pa se računa da će biti isporučene u 2013., ali mnoge neće biti isporučene jer su firme propale ili će vrlo uskoro propasti. I brodogradilišta propadaju, neće se ni pola od toga svega isporučiti.
Uvijek ima otkazivanja, propadanja, ali i novih narudžbi. Tako je to u poslovnom svijetu, kad se jednom smrkne, drugom svane. Koliko ja vidim, brodogradilišta imaju pune ruke posla, a novi brodovi se i dalje kontinuirano naručuju, dok Kinezi kupuju puno second hand brodova.
Tako je prošli mjesec naručeno novih 9 bulkera sa isporukom u 2013. i 2014. Ukupni broj trenutno naručenih bulk brodova je 1337, od toga će 285 biti isporučeno do kraja 2012., 754 nova broda za 2013. i trenutno 298 za 2014., s tim da možeš svaki mjesec pratiti nove sklopljene ugovore za 2013. i 2014.