Nije sigurno da li to stvarno dno- cijena vozarina…ali, krivulja grafikona ATPL
ide u dobrom smjeru!
Kako neće ići u pravom smjeru – DRYS objavi gubitak za past u nesvjest a atlanska 20 mil – što je za nju kikiriki – a postotno je pala više od DRYS-a – da ne govorim na kolikim je prometima padala -sad će na takvim prometima rast.
Tu će se fino ošišat ovčice, a ne bi me začudilo da su Vranjo i Isus pastiri – a valjda ću i ja štogod gricnut uz njih….
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $16809 (UP 75)
BPI Average of the T/C routes $7453 (UP 243)
BSI Average of the T/C routes $7269 (UP 82)
BHSI Average of the T/C routes $6056 (UP 38)
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $16809 (UP 75)
BPI Average of the T/C routes $7453 (UP 243)
BSI Average of the T/C routes $7269 (UP 82)
BHSI Average of the T/C routes $6056 (UP 38)
Ipak se okreće, ovo je danas za pamćenje 299 komada za 70000 kuna, netko je lijepo mezio
Fino se zeleni na istoku, cijene željeza i uljena idu gore….
Hmm, koliko dugo ćemo gledat atlansku na ovim razinama?
http://www.ame.com.au/Website/FeatureArticles/ShiploadsOfCapacity.aspx?p=1
Jedan malo stariji članak, ali sve što je napisano stoji, pogotovo ovaj rezime:
”The outlook for the shipping industry is clearly parlous. We expect a significant portion of the world’s capacity to be retired well ahead of its nameplate life.
•Waiting for demand to catch up is not an option. Shipping lines would not withstand current conditions until the end of the decade. We take the pragmatic view that shipping rates will begin to lift from 2014/2015. If vessels aren’t scrapped, some mid-life vessels will be forced to sit idle in the hope of better conditions further into the future.
•Some ship owners will exit the industry. For some it may be forced (i.e. bankruptcy) and for others it will be the deployment of capital to more lucrative enterprises. Either way, their better and newer assets will be recycled back into the fleet. We are not relying on shipping lines exiting the market for it to rebalance.”
http://www.ame.com.au/Website/FeatureArticles/ShiploadsOfCapacity.aspx?p=1
Jedan malo stariji članak,
Jel znas od kad je taj clanak? Nisam mogo nac datum?
Za one kojima se ne cita:
2014 na 2015 dno vozarina. (To su one moje “2 godine” koje sam naveo u prijasnjem postu kao vrijeme oporavka dry bulk sektora.)
2019 ponuda jednaka potraznji (ekvilibrij) (u best case scenariju).
http://www.ame.com.au/Website/FeatureArticles/ShiploadsOfCapacity.aspx?p=1
Jedan malo stariji članak,
Jel znas od kad je taj clanak? Nisam mogo nac datum?
Za one kojima se ne cita:
2014 na 2015 dno vozarina. (To su one moje "2 godine" koje sam naveo u prijasnjem postu kao vrijeme oporavka dry bulk sektora.)
?
Odakle si to izvukao?
Možda iz Figure 4: The Baltic Dry Index forecasts (annual) ?
2019 ponuda jednaka potraznji (ekvilibrij) (u best case scenariju).
[/quote]
http://www.ame.com.au/Website/FeatureArticles/ShiploadsOfCapacity.aspx?p=1
Jedan malo stariji članak,
Jel znas od kad je taj clanak? Nisam mogo nac datum?
Za one kojima se ne cita:
2014 na 2015 dno vozarina. (To su one moje "2 godine" koje sam naveo u prijasnjem postu kao vrijeme oporavka dry bulk sektora.)
2019 ponuda jednaka potraznji (ekvilibrij) (u best case scenariju).
[/quote]
Onda kolega ne trebate dolazit na ovaj forum do 2019…
:)- što sve čovjek neče pročitat ihhh
Baltic Dry Index (BDI) +7 1073
raspisali ste se podosta ovdje ,,opet ste nakrcani, ok cekaju se kupci ili prosipanje po kupnji sa placenom clanarinom ..[emo_plazi]