ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

U ovu cijenu ucrtano je eventualno potonuće 80 % flote atlanske plovidbe…
Vi gledate kvartal, ja gledam par godina s prinosom 150-200%…


U ovu cijenu ucrtano je eventualno potonuće 80 % flote atlanske plovidbe…
Vi gledate kvartal, ja gledam par godina s prinosom 150-200%…


A gledajte ja ću pričekat da naraste ATPL 500,600 (panamax 19000 $) kuna i onda od vas kupovat sad ću bit suzdržan (eventualno kod pada uletim ali sve sitno)

hm, kad i ako panamaxi budu na 19.000$ čisto sumljam da ćete kupiti atpl po 500-600kn


Koliko se može pročitati ovih dana, Kina je počela ubrzavati. Npr.:
China changes positive for metals Monday, 19 November 2012 | 11:00
http://www.hellenicshippingnews.com/News.aspx?ElementId=53cdbb59-daaf-4a92-9386-afba60f4e285
Baš me zanima na temelju čega ste procijenili da će Kina usporavati iduće dvije godine…

Na temelju podataka objavljenih o industriji čelika u Kini.

Evo clanak o tome:
http://www.chinadaily.com.cn/business/2012-11/03/content_15871818.htm
“The entire steel sector is now operating at a loss and struggling with problems of oversupply and a broader economic slowdown, he said.”

A ovo su naslovi ispod tog clanka unatrag mjesec dana. Svi govore o usporavanju:

integral, 19.11.2012. u 15:55
Baosteel’s Q3 net profit down 5% to 1.18b yuan 2012-10-30 15:09

integral, 19.11.2012. u 15:55
China’s crude steel output plummets in Jan-Sept 2012-10-29 10:08

integral, 19.11.2012. u 15:55
Steelmakers bend as realty wanes 2012-10-19 17:18

integral, 19.11.2012. u 15:55
Steel margins may shrink on weak demand 2012-10-16 10:31

integral, 19.11.2012. u 15:55
Net profits of iron, steel companies drop in Q3 2012-10-16 17:02

integral, 19.11.2012. u 15:55
China’s major steelmakers report hefty losses 2012-10-12 20:21

A ona moja spekulacija o 2 godine se ne odnosi na Kinu i oporavak njene industrije celika, nego na oporavak dry bulk sektora.


hm, kad i ako panamaxi budu na 19.000$ čisto sumljam da ćete kupiti atpl po 500-600kn

Što mislite kolega, da panamaxi neće više nikad na 19000 vozarine, ma hoće i znatno iznad toga, samo je pitanje timinga. Vjerujem da će već 2015. biti i 25000, no prethodno se 2013 market mora očisititi od kompanija tipa Lošinjska (nažalost) etc.

naravno da hoće, samo ne vjerujem da će moći kupiti atpl po 500-600 kn tada,, možda x2 na tu cijenu kada se bude poslovalo u pozitivi, a sad je pitanje dali će čekati te razine, ili atpl po 1xx

Kaze Krejg da se zazelenilo vani. Bome jest. Ali ne za brodare.
http://finance.yahoo.com/quotes/DRYS,DSX,EGLE,ESEA,EXM,GNK,NM,QMAR,TBSI


Vidim da se sporite oko broja "novogradnji" i broja "starog gvozdja koje ide u rezaliste". Uzmimo da se to dvoje ponistava jedno s drugim.
Ne poništava se jedno s drugim jer broj novogradnji znacajno nadmasuje broj odlazaka na rezaliste. Jednadžba jednostavno ne stoji. Dapace, ukazuje da nije vrijeme za jupnju.


Kaze Krejg da se zazelenilo vani. Bome jest. Ali ne za brodare.
http://finance.yahoo.com/quotes/DRYS,DSX,EGLE,ESEA,EXM,GNK,NM,QMAR,TBSI

Krejgu je dobro bilo da brodari rastu ili padaju jer je kupio prerano, kako kaže po 400kn. Ako rastu, odlično, trebala bi i atlantska rasti. Ako padaju je još bolje jer će onda propasti, pa će atlantskoj biti još bolje.[emo_palacd]

Pogledajte starost flote dryshipsa čiju propast “zazivate”, niti jedan brod nije dovoljno star za rezalište. Danas se bez problema može prodati brod izgrađen 1995., a njima je najstariji iz 1999. i to samo 2 komada.

http://dryships.irwebpage.com/ir_fleet_deployment.html

Ako želite biti shvaćeni ozbiljno, nađite nekog velikog američkog brodara koji se našao u financijskim problemima i ima većinu brodova starih 20-25 godina. Ne znam ima li nekoga tko odgovara tom opisu ili su to samo lijepe želje.[emo_smijeh]

Nece brodovi dryshipsa u rezaliste vec ce se raskinuti ugovori za novogradnje. U rezaliste ce brodovi losinjske I mnogih drugih malih brodara. A trgovina rasutim teretima ce rasti. Ja mislim brze od brodarskog prostora dok god su vozarine ispod breakevena

Niste Vi mene skužili kupovao sam ja od 2000 na dolje na kraju mi je prosjek bio 950 s dividendama i dodatnim dionicama, rasprodao sam između 800 i 700 kuna s gubitkom kad je počela padati i tad sam ulazio u viro pokupio na njemu dvije dividende sad dolazi i treča s tim da mu je cijena narasla 30% (nažalost odlazi s burze) hoću reći da ću plaćat ja ATPL možda i ponovno 2000 kuna ali moraju bit i rezultati, koliko sad vidim ona skuplja samo gubitke, kinezi kupuju novogradnje i polovne brodove a tim i sve manje posla za ostale brodare(ATPL je smanjivala osobne dohotke radi snmanjivanja troškova, sad dali može konkurirat cijenom kinezima moda zna gospodin vranjo)


Nece brodovi dryshipsa u rezaliste vec ce se raskinuti ugovori za novogradnje. U rezaliste ce brodovi losinjske I mnogih drugih malih brodara. A trgovina rasutim teretima ce rasti. Ja mislim brze od brodarskog prostora dok god su vozarine ispod breakevena

Hoće li netko raskidati ugovor je spekulacija, možda će dogovoriti nižu cijenu, možda će u dokapitalizaciju kao Excel Maritime. Ako netko i raskine, netko drugi istovremeno ugovara gradnju novih brodova jer mu je sada povoljno. Evo imate ovdje između ostalog izvještaj koliko je novih brodova ugovoreno prošli mjesec. (pdf)

http://www.platou.com/dnn_site/LinkClick.aspx?fileticket=hYrFvtzI1aI%3d&tabid=505

Što se tiče rezališta, to ovisi o starosti broda, a ne o veličini brodara.
U članku o lošinjskoj piše da radi se o brodu iz 1986. i još 2 broda slične starosti, dok im novi brod ostaje. To je sasvim logično za tako stare brodove i za mene to ne izgleda kao neka katastrofična i izvanredna situacija, a hoće li i kada trgovina rasti ili padati nitko ne zna i to ćemo vidjeti s vremenom. Da je sigurno da će rasti brže od brodskog prostora, ne bi vozarine sada bile ovako nisko.[emo_naivan]

New Report

Close