Evo sva sreća da ima još i gorih nego što je atlantska, koja je naručivala brodove po skoro dvostruko većim cijenama od sadašnjih i kad ih sve preuzmu dug će narasti na oko 2 milijarde kuna. Svake godine na taj iznos idu kamate i vraća se glavnica, a iz poslovanja ne možeš pokriti ni operativne troškove. Jedina je utjeha u takvoj gabuli usporedba sa još gorima, jer onda poput naših političara možemo reći da smo najbolji među najgorima.[emo_bijesan]
Ovo me podsjeća na pisanje nekih forumaša sa teme DLKV pred kojih godinu dana, kako su oni svjetlosnim godinama daleko od ingre.
Sad bi rekli "rugala se sova sjenici".[emo_palacd]
Cijela ova država Vam je u situaciji Ingre, to Vam je tragedija.
jedno pitanje : ako ozbiljnije zarate Izrael i Arapi, što se može očekivati sa vozarinama ?
Cijena 37 miljuna dolara, 30% keš
Cijena 37 miljuna dolara, 30% keš
[/quote]
Dakle 26 mil. dolara kredit, otprilike toliko i vrijedi.
@Jethro
Samo da se pozovem na prošle komentare kolege Jethra u kojem govori da se uvodi red u brodarsko tržište.
Da uvest će se red – ali prije toga će leći najveći jer ih kriza najviše pogađa.
Ha,ha vidim da dežurni drukeri tu padaju u nesvijest radi 20 mil gubitka, i sad se zamislite pozivaju na dug DRYS ko nešto što bi nas trebalo zaplašit.
Kad sad vidim gubitak jedne firme ko što je DRYS u ova zla vremena i povućem paralelu s gubitkom atlanske tek sad vidim koliko naša firma vrijedi- sigurno jedno 10 x ove cijene 🙂
I tako je Atlantska kupovinom novog broda ponovno ušla u “avionski biznis”.
Kupili su novi “gubitak”!
Baltic Dry-indeksen stiger videre fredag. Oppturen er på 1,2 prosent til 1.036.
Capesize 16.411 dollar (- 0,2 prosent)
Panamax 7.077 dollar (+ 4,7 prosent)
Handysize 5.992 dollar (+ 0,4 prosent)
Supramax: 7.046 dollar (+ 1,4 prosent)
Kad sad vidim gubitak jedne firme ko što je DRYS u ova zla vremena i povućem paralelu s gubitkom atlanske tek sad vidim koliko naša firma vrijedi- sigurno jedno 10 x ove cijene 🙂
Gubitak je ušminkan prodajom imovine cijele ove godine, a zato je i pad prihoda prikazan manjim. Pa zar je to potrebno ponavljati na svakoj stranici? Mogu još sljedeće godine prodati neki stariji brod i 2 preostala hotela pa će opet biti “malen” pad prihoda i dobiti. Dug će biti otprilike dvostruko veći od zadržane dobiti. [emo_ljut]
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $16411 (DOWN 27)
BPI Average of the T/C routes $7077 (UP 317)
BSI Average of the T/C routes $7046 (UP 100)
BHSI Average of the T/C routes $5992 (UP 24)
Cijena 37 miljuna dolara, 30% keš
[/quote]
Kolega, odakle ta cijena? U svojim bilješkama imam da je cijena za prva 2 panamaxa 45 mil USD, a druga 2 13 mil jeftinije, dakle 32 mil USD.
Obično imate dobre podatke, pa da se usuglasimo..
Evo sam izvukao 2 slike iz revidiranog FI za 2009.g. sa str. 5. i 34.
Na gornjoj (str.5 FI) se spominje ponovno ugovaranje 2 otkazanih novogradnji, ali za 13 mil USD jeftiniju cijenu.
Da se prisjetimo, u samo svitanje krize naručili su 4 panamaxa, pa su 2 otkazali i onda ih ponovo ugovorili, po jeftinijoj cijeni.
Na donjoj slici (str.34 FI) u bilješci 24 o događajima nakon datuma bilance spominje se ugovaranje ta 2 panamaxa za 64 mil USD. Znači po komadu 32 mil.
Kako u gornjem okviru spominju da su 13 mil USD jeftiniji od otkazanih, pretpostavljam da to znači da je originalna cijena za sva 4 onomad ugovorena panamaxa bila 13 mil više, dakle 45 mil USD?
Ako to je to tako, onda imamo:
2 originalno naručena pmx po 45 mil USD
2 otkazana pa reugovorena po 32 mil USD
UKUPNO to iznosi 154 mil USD, a prosječna cijena je 38,5 mil USD po brodu.
Jel se slažete s ovim brojkama? Ima li netko drukčije podatke?
@vranjo
a vidi Vranje – kaže atlanska je prodavala – pa što dry-s nije prodava, atlanska je imala a ima i sad što prodavat – jer koliko god to nam izgledala tada promašeno bio je pun pogodak a to je bio iskorak is core buissnesa.
He, he činjenica je jedna da će prije past velike brodarske kompanije nego atlanska a onda MED I MLIJEKO