Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,36 | 15.420 | 364 | 42,30 | 44,50 | -0,47% |
koeficijent likvidnosti 1,96.. izvrsno
ukupna zaduženost 49,2%,tolerantno
amortizacija 33 mil kn kvartalno
kamata na kredite cca 15 mil kn kvartalno
ako bi ATPL godišnje imala gubitak od cca 80 mil kn novčani tok ne bi bio ugrožen
ATPL može u slijedeće tri godine imatio gubitke od cca 100 kn po dionici
ili otprilike 140 mil kn.
Dakle,BV bi sa sadašnjih cca 1100 u slijedeče tri godine skliznuo na 800.
A kad tad će se brodari tržiti po BV.
I za strpljive bi to bilo lijepih 250%.
A vi kupujte 10% u ERNT ili HT ili O% u LEDU.
ATPL je sigurna investicija jer tolerantna ukupna zaduženost i dosta dobra likvidnost garantiraju opstanak firme i u ovim teškim uvjetima.
Za strpljive će biti meda i mlijeka u potocima!
Kolega lopina gledam se jutros u ogledalo i vidim pojavila se jedna sijeda, a to mi je nekako mjerilo ulagačkog stresa. Mogli bi reći jedna ko nijedna. Kad izraste 10 sijedih prodajem staru damu po bilo kojoj cijeni.
[/quote]
zasto ne izaci prije ili u trenutku probijanja duplog dna…kad ionako skoro sve na zse je vec debelo palo..
pratiti i uci kad se okrene trend-jer to moze biti i na cijeni od 100kn ili manje..pa barem ovdje nema velikih oscilacija,nece cijena pobjec gore,moze samo klizit i klizit na dolje..
[/quote]
točno. ali isto tako, po toj teoriji, može samo rasti i rasti prema višim razinama….
BDI +13 1024
PANAMAXI + 563 6760
koeficijent likvidnosti 1,96.. izvrsno
ukupna zaduženost 49,2%,tolerantno
amortizacija 33 mil kn kvartalno
kamata na kredite cca 15 mil kn kvartalno
ako bi ATPL godišnje imala gubitak od cca 80 mil kn novčani tok ne bi bio ugrožen
ATPL može u slijedeće tri godine imatio gubitke od cca 100 kn po dionici
ili otprilike 140 mil kn.
Dakle,BV bi sa sadašnjih cca 1100 u slijedeče tri godine skliznuo na 800.
A kad tad će se brodari tržiti po BV.
I za strpljive bi to bilo lijepih 250%.
A vi kupujte 10% u ERNT ili HT ili O% u LEDU.
ATPL je sigurna investicija jer tolerantna ukupna zaduženost i dosta dobra likvidnost garantiraju opstanak firme i u ovim teškim uvjetima.
Za strpljive će biti meda i mlijeka u potocima!
Kolega lopina gledam se jutros u ogledalo i vidim pojavila se jedna sijeda, a to mi je nekako mjerilo ulagačkog stresa. Mogli bi reći jedna ko nijedna. Kad izraste 10 sijedih prodajem staru damu po bilo kojoj cijeni.
[/quote]
zasto ne izaci prije ili u trenutku probijanja duplog dna…kad ionako skoro sve na zse je vec debelo palo..
pratiti i uci kad se okrene trend-jer to moze biti i na cijeni od 100kn ili manje..pa barem ovdje nema velikih oscilacija,nece cijena pobjec gore,moze samo klizit i klizit na dolje..
[/quote]
Kolega da imam vremena i 10-ak dionica AP to bi sigurno napravio pa se malo igrao sim tam, ali nemam vremena i imam više od 10 dionica tak da mi jedino ostaje vjera u čudo da će dionica jednog dana, možda za dvadesetak let doći na 10 000 kuna te da ću se obogatiti i izigravati velikog burzovnog mešetara. Eto toliko, malo sam umoran i to bi bilo to.[emo_novac]
točno. ali isto tako, po toj teoriji, može samo rasti i rasti prema višim razinama….
http://finance.yahoo.com/q?s=DRYS&ql=0
[emo_palacd]
Dryships pada u ovom trenutku 19%!
Izašlo je izvješće koje je loše, a cijela prezentacija je vrlo pesimistična. Prezaduženi su i to će ih uništiti. U 2013. bi trebali preuzeti 3 VLOC-a, 2 Capesize-a i 5 Suezmax tankera, u 2014. 4 Ice Class Panamaxa i još jedan VLOC. A ugovorene cijene su boli glava, Cape-ovi 54 mil. $. Unaprijed su već platili preko 170 mil. $, totalna pušiona, neće imati novce ni za dosadašnje kredite. Pozitivna vijest za ostale ako se mene pita.
Evo FI od drysa za one koga zanima: http://dryships.irwebpage.com/press/dryspr111412.pdf
Izašlo je izvješće koje je loše, a cijela prezentacija je vrlo pesimistična. Prezaduženi su i to će ih uništiti. U 2013. bi trebali preuzeti 3 VLOC-a, 2 Capesize-a i 5 Suezmax tankera, u 2014. 4 Ice Class Panamaxa i još jedan VLOC. A ugovorene cijene su boli glava, Cape-ovi 54 mil. $. Unaprijed su već platili preko 170 mil. $, totalna pušiona, neće imati novce ni za dosadašnje kredite.[/quote]…što neće omesti dežurne optimiste da glede i s tim u svezi najave “veliki rast cijene” Atlantske plovidbe.
Ide ovo glatko ispod 200 kn sljedeći tjedan…
Korisnice Laki Topalovicu vi zaboravljate da se svjetska bulk industrija ne sastoji od nekoliko firmi koje kotiraju preko bare u Europi i Hong Kongu. Daleko vise je privatnih i novih igraca na trzistu tako da nitko nece imati pretjerano koristi od ‘potonuca’ DRYS-a.
Evo sva sreća da ima još i gorih nego što je atlantska, koja je naručivala brodove po skoro dvostruko većim cijenama od sadašnjih i kad ih sve preuzmu dug će narasti na oko 2 milijarde kuna. Svake godine na taj iznos idu kamate i vraća se glavnica, a iz poslovanja ne možeš pokriti ni operativne troškove. Jedina je utjeha u takvoj gabuli usporedba sa još gorima, jer onda poput naših političara možemo reći da smo najbolji među najgorima.[emo_bijesan]
Ovo me podsjeća na pisanje nekih forumaša sa teme DLKV pred kojih godinu dana, kako su oni svjetlosnim godinama daleko od ingre.
Sad bi rekli “rugala se sova sjenici”.[emo_palacd]
Korisnice Laki Topalovicu vi zaboravljate da se svjetska bulk industrija ne sastoji od nekoliko firmi koje kotiraju preko bare u Europi i Hong Kongu. Daleko vise je privatnih i novih igraca na trzistu tako da nitko nece imati pretjerano koristi od 'potonuca' DRYS-a.
Naravno da nitko neće imati pretjerane koristi od potonuća DRYS-a, ali to je ipak nekih 2% novogradnji manje u 2013. godini. A mnogo je takvih koji poput DRYS-a neće moći financirati ugovorene novogradnje.