Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,32 | 4.570 | 108 | 42,30 | 44,40 | 0,00% |
Stanje je na marketu takvo kakvo je, grozno, međutim neki brodari će (20-30%) bankrotirati tijekom 2013. tu nema dvojbe, a neki će možda već polovicom 2014. mlatiti lovu, deja vu. Samo treba biti na pravoj strani ulice i biti strpljiv.
Problem ATPL jest previsoka cijena novogradnji iz Kine i Južne Koreje tj. loš timing naruđbe, dok su brodovi iz Vjetnama plaćeni realno.
Na kojoj burzi misliš kupiti dionioce tih koji će mlatiti lovu?
[/quote]
Ako bude moguće na ZSE, vjerujem da će 2015. npr. TNPL i ATPL vrijediti min.300% više nego danas, što ne znači da u međuvremenu (do polovice 2013) ne zarone i dublje, tržište je uvijek u pravu. U suprotnom ima burzi, Singapore, NYSE, LSE etc.
Pogledao sam rezultate Genca za 9 mjeseci, ne izgledaju dobro, čini mi se da će vrlo brzo bankrotirat, bez obzira što su svi krediti dugoročni i dalje gube novce.
— Trading conditions in the dry bulk shipping industry remain difficult, in our view, prompting us to revise our charter rate assumptions for 2012-2013 downward.
— We expect that Navios Maritime Holdings Inc. will report lower-than-forecast operating profits in 2012, resulting in credit measures that will continue to fall short of our guidelines for the rating.
— We are revising our outlook on Navios Maritime Holdings Inc. to negative from stable and affirming our ‘BB-‘ rating on the group.
— The negative outlook reflects our view that Navios Maritime Holdings Inc. might not be able to turn its credit measures around by 2013.
Nitko više ne posta BDI/BPI. Ne mogu vjerovati! Gdje su Smootko i ostali kolege? Evo, kad nitko neće, netko mora reći caru da je gol:
Ovo je bolji link za BDI
http://www.bloomberg.com/quote/BDIY:IND/chart
@CoRot
Lokalne će trejdere sigurno zanimati što se događalo zadnjih 10-ak dana.
http://www.bloomberg.com/quote/BDIY:IND/chart
Usput, za donekle dobro i pozitivno poslovanje BDI mora biti na oko 2000 bodova. Sada je na 8xx bodova. Što temeljem toga predviđate za naredne kvartale, a time posljedično i za kretanje cijene ATPL-a?
@CoRot
Lokalne će trejdere sigurno zanimati što se događalo zadnjih 10-ak dana.
http://www.bloomberg.com/quote/BDIY:IND/chart
Usput, za donekle dobro i pozitivno poslovanje BDI mora biti na oko 2000 bodova. Sada je na 8xx bodova. Što temeljem toga predviđate za naredne kvartale, a time posljedično i za kretanje cijene ATPL-a?
atpl će zasigurno doći do 1xy, no to ne znači da je to i realna cijena. naravno, uz mizeran promet.
ono što je bitno a nitko ne navodi je realnost bdi.
upamtimo, ako u jednom danu jedan brod pogodi se za nižu cijenu, bdi zvekne i to ne znači da je to njegova realna vrijednost, jer je uzorak premali.
on ne implicira i volumen uzorka.
drugim riječima, ove cijene ne odražavaju pravo stanje tvrtke, nego cijene odražavaju stanje tržišta. eh, pronađi sada dlaku u jajetu.
trećim riječima, činjenice kazuju da prije 2016. recoverija nema i da brodari gube sve bitke, a tko preživi, pričat će. činjenica je i da sadašnja starost atpl od (mislim) 6 godina će se povećati, jer neće se pomladiti novima…
dodatna otegotna okolnost je što imamo rvacku.
procijenite sad, uložiti uz oročenje do 400000kn u ceba na 5,4% ili kupiti atpl po sadašnjoj cijeni…
procijenite sad, uložiti uz oročenje do 400000kn u ceba na 5,4% ili kupiti atpl po sadašnjoj cijeni…
[/quote]
Ako oročite lovu AP ide značajno up, a opet ako kupite AP cijena dionice će značajno pasti. Ako kupite neku nekretninu čeka vas Linić sa: Ogulite Hopova. Kolega jedan besplatan savjet: Nazovite fra Nimčevu bankaricu i lijepo je pitajte kako je iznijela u Švicu 2 milje kuna u Eurima i kak to ide ne? Nakon što vam da upute za iznos love odite u Švicarski ili npr Kanadski konzulat ili bilo koji konzulat zemlje u koju ste iznijeli lovu i propitajte se o uvjetima za useljenje u istu državu. Mislim da vam ne treba dalje objašnjavati što trebate raditi. Prvi koraci su uistinu najteži ali čim pređete granicu i dođete u neku normalnu zemlju pod uvjetom da ste i vi normalni tj da ste radno sposobni, za vas nema zime. Lijep pozdrav i sretno.[emo_novac]
Nitko više ne posta BDI/BPI. Ne mogu vjerovati! Gdje su Smootko i ostali kolege? Evo, kad nitko neće, netko mora reći caru da je gol:
koliko je BDI pao u zadnja dva mjeseca?? +40%
BDI
2.09. 703
2.10. 778
2.11. 984
Ti se uporno trudiš pisati o nečemu šta nemaš poima,ajde napiši kako se računa BDI,koliko udio ima određeni tip broda i koliku ima težinu svaka ruta
BPI pada radi uragana Sandy(This weeks hurricane Sandy hit the USEC and
caused ports and terminals to shut down.)
Evo ti jedna slika BDI-a po rutama od tjedna prije jer za prošli tjedan još nema,pa ćeš vidjeti da je samo ruta Transatlantic radila minus,to ti je ona prema uraganu[emo_namigusa]
Možda je malo kontradiktorno, ali meni se čini da što će BDI u idućih pola godina biti niži to će prije doći do oporavka. Više će firmi propasti, više će brodova otići u rezalište, manje će biti novogradnji – sve u svemu, prije će doći do uspostave ravnoteže između ponude i potražnje.
Možda je malo kontradiktorno, ali meni se čini da što će BDI u idućih pola godina biti niži to će prije doći do oporavka. Više će firmi propasti, više će brodova otići u rezalište, manje će biti novogradnji – sve u svemu, prije će doći do uspostave ravnoteže između ponude i potražnje.
Ovako su na građevinarima pisali. Dobro da mali propadaju, jer će preživjeti veliki sa ZSE i uzeti sve poslove, a vidi ih sad kako plivaju u gubicima i blokadama računa.
Meni se čini da još uvijek nije došla voda do grla, jer narudžbe novih brodove idu u 2013. Dok se brodovi naručuju makar ih već ima previše, to ne izgleda kao oporavak pred vratima. Načekati ćemo se još nekoliko godina, a onda ćemo vidjeti hoće li se i ATPL tako lako izvući jer će na kraju godine imati poprilično veći dug od kapitala i rezervi. Mogli bi na ATPL za koju godinu gledati jedan “dokap”, jer nitko neće proći neokrznut ako bude takva negativna situacija koja tjera mnoge brodare u likvidaciju.
Tada bi se izvukli oni koji imaju drugu djelatnost koja nosi veću dobit od brodarstva, a to ipak nije ATPL koji stavlja sve karte u brodarstvo očekujući skori oporavak.
Možda je malo kontradiktorno, ali meni se čini da što će BDI u idućih pola godina biti niži to će prije doći do oporavka. Više će firmi propasti, više će brodova otići u rezalište, manje će biti novogradnji – sve u svemu, prije će doći do uspostave ravnoteže između ponude i potražnje.
kad dođe do toga,onda će bdi rasti.
Ovako su na građevinarima pisali. Dobro da mali propadaju, jer će preživjeti veliki sa ZSE i uzeti sve poslove, a vidi ih sad kako plivaju u gubicima i blokadama računa.
Meni se čini da još uvijek nije došla voda do grla, jer narudžbe novih brodove idu u 2013. Dok se brodovi naručuju makar ih već ima previše, to ne izgleda kao oporavak pred vratima. Načekati ćemo se još nekoliko godina, a onda ćemo vidjeti hoće li se i ATPL tako lako izvući jer će na kraju godine imati poprilično veći dug od kapitala i rezervi. Mogli bi na ATPL za koju godinu gledati jedan "dokap", jer nitko neće proći neokrznut ako bude takva negativna situacija koja tjera mnoge brodare u likvidaciju.
Tada bi se izvukli oni koji imaju drugu djelatnost koja nosi veću dobit od brodarstva, a to ipak nije ATPL koji stavlja sve karte u brodarstvo očekujući skori oporavak.
Da i na taj način si možda zabili nož u leđa. Bojim se da to već pomalo kreće prema potapljanju flote, a koliko će to izdržat Altanska vidjet ćemo. Uglavnom nije dobro. Polako more postaje crno.