Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
…ako je netko već stavio ranije iprika zbog ponavljanja
http://www.pfri.uniri.hr/~kesic/download/ekonomika_brodarstva/predavanja/Troskovi_broda.pdf
Da se nadovežem na ovo:
http://www.bloomberg.com/news/2012-07-11/ship-scrapping-prices-plunge-in-buyer-s-market-freight.html
“Panamax ships need to return $12,900 daily to break even and cover operating and finance costs, excluding fuel, according to Pareto Securities AS, an Oslo investment bank. ”
Panamax danas ima $ 6,252 po danu (BDI). Prema analizi Erste banke, ATPL ima nešto veće iznose ugovorene još oko pola godine, do sredine 2013., a poslije toga će morati na spot market. To je vjerojatno onih 10 000 što smo vidjeli prije par dana.
“Panamax ships need to return $12,900 daily to break even and cover operating and finance costs, excluding fuel, according to Pareto Securities AS, an Oslo investment bank.”
Da, excluding fuel i excluding kamate na kredite koje je ATPL potegnula ne bi li kupila iste. Zato je svojedobno predsjednik uprave govorio o 15-20.000 USD na dan.
…i ja 🙂
Najbolji su mi ovi koji su sad u kešu tj.koji su prodali sa ogromnim minusom i sad čekaju dionicu na 50 kn.
Dajte kolega pesimizam je prošao sad je red na optimizam na ZSE.
P.S. Što je palo/palo je[emo_palacg]sve je manje prodavača na ovim razinama.
[/quote]
Isus se vratio AP na 250-270. On je bio posljednji kešo-man zainteresiran za staru damu. Njofra je malo zločest jer mu stara dama očito nije nikad dala a ostali su malo zločesti malo dobri jer trguju za dobit od 30-ak kuna po danu i to je to. Optimizam se ne piše malim slovima kolega nego sa velikim boldiranim
OPTIMIZAM Da ja vodim ovu igru na bankama u Hrvatskoj ne bi bilo 130 milijardi kuna, možda samo 10. Ostalo bi se slilo na burzu u dionice jer pohlepu je u čovjeku najlakše pobuditi od svih osjećaja. Prije će se svaki muškarac okrenuti za vrećom love nego za pozadinom JLO. Ali ovdje se očito traži novo dno, treće po redu.
[/quote]
Preferiram JLO.
[/quote]
Evo, počelo je…
ATPL klizi…ništa od priželjkivanog velikog rasta cijene.
Nesto cudno se dogadja. Nitko vise ne posta BDI. Los znak.Ide to ispod 200 kn.
Ma dabog da pala na 10kn da i ti skupiš za jednu dionicu[emo_plazi]
Ma dabog da pala na 10kn da i ti skupiš za jednu dionicu[emo_plazi]
Bok, Amerikanac! [emo_smijesak]
Više od dvije godine si redovito argumentirao kako je s ATPL sve u redu i kako je to dobra prilika jer oporavak samo što nije tu. Mnogi su izgubili velike novce. I taman kad sam pomislio kako bi te najzad trebalo poslušati na 250 kn, shvatih da ATPL u ovakvom okruženju može samo nastaviti svoj tužan pad i dodatno produbljivati minus. [emo_palacd]Srećom, odustao sam posljednji čas od kupnje. Ali, rado ću pratiti daljni tijek događaja. [emo_smijeh]
Odavno si ti to kupio i opeka se….
Ko što kolega kaže da to i padne na 10 kn tebi bi se tresle hlače jer bi moglo i na kunu, ko se jednom opeka i na hladno puše.
jesmo rekli retest razine 220-230 ,,ostaje vidjeti koliko je jaka razina ….
HOLD do daljnjega …pozdrav casherima i dugorocnima…
"Panamax ships need to return $12,900 daily to break even and cover operating and finance costs, excluding fuel, according to Pareto Securities AS, an Oslo investment bank."
Da, excluding fuel i excluding kamate na kredite koje je ATPL potegnula ne bi li kupila iste. Zato je svojedobno predsjednik uprave govorio o 15-20.000 USD na dan.
[/quote]
Kolega nisi u pravu. Opex i financing cost pokrivaju kompletan trošak uključujući i kamate. Gorivo plača čarterer. Jedino gorivo može biti repositioning na bolju poziciju za dobivanje posla. Ako ide u ballastu na entry point obično dobiva ballast bonus. Ovo šta si pisao o BDI, klizanju nadolje i sl apsolutno stoji. Kataklizma je potpuna. I šta je največi problem svi analitičari su promašili ceo fudbal. Oporavka nigdje na vidiku a mali žuti još izbacuju novogradnje.
Stanje je na marketu takvo kakvo je, grozno, međutim neki brodari će (20-30%) bankrotirati tijekom 2013. tu nema dvojbe, a neki će možda već polovicom 2014. mlatiti lovu, deja vu. Samo treba biti na pravoj strani ulice i biti strpljiv.
Problem ATPL jest previsoka cijena novogradnji iz Kine i Južne Koreje tj. loš timing naruđbe, dok su brodovi iz Vjetnama plaćeni realno.
neki će možda već polovicom 2014. mlatiti lovu
Već? Možda? I to možda neki. Kažeš, to će se dogoditi možda “već” za malo više od godinu i pol dana?
Za nas, špekulante, koji želimo na brzaka uhvatiti koju kunu, ipak malo predugačak horizont. [emo_smijeh]
Stanje je na marketu takvo kakvo je, grozno, međutim neki brodari će (20-30%) bankrotirati tijekom 2013. tu nema dvojbe, a neki će možda već polovicom 2014. mlatiti lovu, deja vu. Samo treba biti na pravoj strani ulice i biti strpljiv.
Problem ATPL jest previsoka cijena novogradnji iz Kine i Južne Koreje tj. loš timing naruđbe, dok su brodovi iz Vjetnama plaćeni realno.
Na kojoj burzi misliš kupiti dionioce tih koji će mlatiti lovu?
Stanje je na marketu takvo kakvo je, grozno, međutim neki brodari će (20-30%) bankrotirati tijekom 2013. tu nema dvojbe, a neki će možda već polovicom 2014. mlatiti lovu, deja vu. Samo treba biti na pravoj strani ulice i biti strpljiv.
Problem ATPL jest previsoka cijena novogradnji iz Kine i Južne Koreje tj. loš timing naruđbe, dok su brodovi iz Vjetnama plaćeni realno.
Na kojoj burzi misliš kupiti dionioce tih koji će mlatiti lovu?
[/quote]
Pogledao sam rezultate Genca za 9 mjeseci, ne izgledaju dobro, čini mi se da će vrlo brzo bankrotirat, bez obzira što su svi krediti dugoročni i dalje gube novce. Jedino je Diana sigurna.