ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.



to je zbog isporuke brodovlja..

To je loše. Evo par stranica unazad lopina veliča ATPL, kako imaju velike rezerve i još su ih uspjeli povećati. Onda se postavlja pitanje zašto ne kupuju brodove za taj cash kojega navodno imaju, nego se zadužuju i kamatom povećavaju konačnu cijenu broda, a k tome znamo i da su brodove naručili prije velikog pada cijena novogradnji. Ne žele otkriti po kojoj cijeni, ali možemo pretpostaviti da nisu pogodili ni blizu dna + kamate na kredite = neprocjenjivo. [emo_palacd]
Ako su kamate 3% kako kaže lopina i recimo uzmu brod na 10 godina otplate, onda im to povećava cijenu brodova za 30%. Mogli su graditi i u domaćim brodogradilištima i plaćati u cashu umjesto da ih kamatare za "kinesku kvalitetu".[emo_bijesan][emo_palacd]
[/quote]

piše u nekom od prijašnjih izvješća otprilike koliko su platili..

da.. i ne bi bili tako brzo gotovi pa da stvaraju gubitke [emo_smijeh]

https://childhealthsafety.wordpress.com/2012/03/14/government-experts-cover-up-vaccine-hazards/

Sjećam se onih koju ovdje pisali (A tu spada i Jutarnji list ili Večernji list, ne sjećam se točno, koji je na 400-500 kn, ljudima koji se u diončarstvo razumiju 0% “preporučio” kupnju ATPL) jer, gle senzacije, ATPL je, i nije to bilo tako davno, imao 200-300 kn po dionici gotovine na računu. Sada ima 109 kn/dionici. Što li će biti za koji kvartal…

Inače, baš me zanima kako će na to po x. puta u zadnje dvije godine reagirati “Die Erste”. Kako će glasiti nova preporuka i nova ciljana cijena?

Moje mišljenje o ovoj dionici je pozitivno.Uspjeli su u turističkom dijelu
postići pozitivan rezultat,a sami nisu krivi za povijesno niske vozarine…
Nisu povećali gubitak, pažljivo su gospodarili, i završavaju svoje investicije.
Nemaju problema sa novcem, gubitak mogu nadoknaditi iz portfelja, ali, za to
nema potrebe..nitko ih ne prisiljava, a dobit bi im samo otežavala situaciju
s obavezama prema dioničarima…
Mislim , da će se ubrzo izvući,čim krenu rasti vozarine……u financijskom
ulagačkom smislu, treba biti strpljiv……
Dionica je dugo padala radi prodaje od strane velikog broja malih investitora, koji su je imali u portfelju..
Sigurna sam da Uprava ATPL, koja je izravno zainteresirana, čini sve, da
u ovim teškim uvjetima, da održi redovno poslovanje.

[color=blue][/color][b][/b]...prodajte dionice...-kupite nekretnine!

evo gledam malo izvješća, izgleda da je ostalo još 3 panamaxa za isporuku….ukupno 7 brodova vrijednosti 282 miliona dolara = ca. 40 miliona [emo_dolar] po brodu .. 109 platili u kešu.. 4 isporučena, zaduženost porasla 100 miliona dolara, dakle još 70-80 miliona dolara ili 400-500 miliona kuna..
nisam stručnjak, ali mi se to ne čini odveć jeftino..

https://childhealthsafety.wordpress.com/2012/03/14/government-experts-cover-up-vaccine-hazards/

Dakle,

dug je ogromna stavka za ATPL. Dug prema bankama iznosi oko 1,4 milijarde kuna tj skoro 1:1 sa equityem (kapitalom i rezervama) i svaki mali pomak neisplativosti će povećavati gubitke, smanjivati equity i pogoršavati odnos duga prema equityu koji se smanjuje zbog neisplativosti investicija.

Samo u capex je uloženo 727 milijuna kuna.

Naravno, cijena voziarina moze ići ili zbog ponude ili zbog potražnje ili međusobno obostranog pomaka.

USA će se zagrijavati i njihov housing sektor će porasti aktivnost krajem 2013 i to solidno, sa time i cijela ekonomija a Kina mora ići na pojačavanje personal spendinga.

A budemo vidjeli.

I was early taught to work as well as play, My life has been one long, happy holiday; Full of work and full of play- I dropped the worry on the way- And God was good to me everyday.


evo gledam malo izvješća, izgleda da je ostalo još 3 panamaxa za isporuku….ukupno 7 brodova vrijednosti 282 miliona dolara = ca. 40 miliona [emo_dolar] po brodu .. 109 platili u kešu.. 4 isporučena, zaduženost porasla 100 miliona dolara, dakle još 70-80 miliona dolara ili 400-500 miliona kuna..
nisam stručnjak, ali mi se to ne čini odveć jeftino..

čisto da se napomene da je zaduženost samo ovog perioda od 30.06-30.09
porasla sa 1,298,750,092 kn na 1,382,769,252kn znači 80tak mil.kn,, 13 mil$ ako se ne varam


Dakle,

dug je ogromna stavka za ATPL. Dug prema bankama iznosi oko 1,4 milijarde kuna tj skoro 1:1 sa equityem (kapitalom i rezervama) i svaki mali pomak neisplativosti će povećavati gubitke, smanjivati equity i pogoršavati odnos duga prema equityu koji se smanjuje zbog neisplativosti investicija.

Samo u capex je uloženo 727 milijuna kuna.

Naravno, cijena voziarina moze ići ili zbog ponude ili zbog potražnje ili međusobno obostranog pomaka.

USA će se zagrijavati i njihov housing sektor će porasti aktivnost krajem 2013 i to solidno, sa time i cijela ekonomija a Kina mora ići na pojačavanje personal spendinga.

A budemo vidjeli.

rade s gubitkom kao što su najavili i kao što je i očekivano s obzirom na “Povijesno niske vozarine”.

A prilagodili su se na način da:
– gubitke djelomično amortiziraju turizmom i prijevozom,
– pretvorili su kratkoročne kredite u dugoročne, dodatno se dugoročno zadužili da prebrode krizu, vjerojatno uz poček, male kamate u inozemstvu
– imaju 1 mlrd rezerve samo iz zadržane dobiti koja sada dobro dođe
Zahvaljujući tome nemaju problema s likvidnosti.

Čekaju sretnija vremena za brodarstvo


evo gledam malo izvješća, izgleda da je ostalo još 3 panamaxa za isporuku….ukupno 7 brodova vrijednosti 282 miliona dolara = ca. 40 miliona [emo_dolar] po brodu .. 109 platili u kešu.. 4 isporučena, zaduženost porasla 100 miliona dolara, dakle još 70-80 miliona dolara ili 400-500 miliona kuna..
nisam stručnjak, ali mi se to ne čini odveć jeftino..

Ako je ovo točno, znači da su brodove platili 100% više od sadašnje cijene koja je oko 20 mil $. Evo, npr. tu je objašnjeno kretanje cijena:

http://www.naftrade.com/4/post/2012/04/new-ships-expensive-cheap-or-just-good-value.html

“Panamax bulker which cost $20m in 2002 doubled to $40m in 2003 and $92m in 2008. Then it crashed to $25m in 2009; edged back up to $40m in 2010 and finally slipped back to $24m today”

Ta cijena na kraju dođe još više kad se uračunaju kamate i gubici koje brodovi svakodnevno rade. Sad se vidi nepovoljan omjer duga i kapitala koji će biti još nepovoljniji, a pokazatelji prije izvješća su davali lažnu sliku pa su neki to iskoristili za tvrdnje o niskoj zaduženosti i povećanju rezervi u vrijeme krize.[emo_zloban]

@Kormilar

– možda da dva-tri supramaxa pretvore u hotelski smještaj i parkiraju ih ispred Dubrovnika

– gdje ćeš ljepšeg pogleda

– cijena 200 $ po osobi

– mislim da bi i zarada bila bolja

[emo_smijesak]

[b]MRAČNI MOD[/b] [b]Do kraja godine raste samo DIOKI zbog Hrvatskih nacionalista koji su ga spasili od zatvaranja.[/b]


znači ispada da do 30.09 imamo 15 tak kn minusa po dionici, mislim da je vrijeme da se ova dionica zakuca na ispod 100 kn 🙂

[emo_bijesan]

istina

samo što nije...

jako loši trendovi za bulk carriere, jako loši

samo što nije...


znači ispada da do 30.09 imamo 15 tak kn minusa po dionici, mislim da je vrijeme da se ova dionica zakuca na ispod 100 kn 🙂

super. nije ti neka velika količina na kupnji, možeš je zakucati prodajom svojih dionica (ukoliko imaš naravno toliko ) na 100,00 bez problema . i onda se postavi na kupnji na 50,00 , kao pravi i promišljeni kupac ….jer…. , ovo je po mnogima loša firma [emo_namigusa]

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

New Report

Close