ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Kratkoročne obaveze su smanjene za 160 milijuna kuna. 🙂


Kratkoročne obaveze su smanjene za 160 milijuna kuna. 🙂

da, nešto su možda otplatili, nešto reprogramirali na duži rok, uglavnom se zaduženje prema bankama povećalo neto za cca 430 mln kn čime su pokrili negativan novčani tok iz poslovanja


Bravo za ATPL, sve bolje od očekivanog…evo citat iz izvještaja:
Ostvareni gubitak pomorstva je oekivan, nešto manji od planiranog, kao posljedica povijesno
najnižih vozarina na svjetskom tržištu prijevoza suhih tereta, dok je dobit ostalih djelatnosti Grupe
vea od planirane zahvaljujui dobroj turistikoj sezoni.
Grupa nije imala problema s likvidnošu.

Lojtra,
sve bitno je tu, gubitak u pomorstvu manji od planiranog, dobit u ostalim djelatnostima veća, super, očekivao sam min.50 miljuna kuna minusa. Ima li itko nešto kontra hotela nakon svega?

hmm, izgleda da ćemo u 11. mjesecu gledati ATPL na 1xx kn

moji postovi su osobno mišljenje te nisu investicijski savjeti niti poziv na kupoprodaju dionica!


Kratkoročne obaveze su smanjene za 160 milijuna kuna. 🙂

Obveze prema bankama i drugim financijskim institucijama = +547,229,132

Kriza u svijetu a hoteljerstvo i to hebeno skupi hoteli u plusu. AP bi bilo bolje da ima 16 Hotela i dva broda. Ovo nikako nije nagovor na kupnju hotela i rasprodaju brodova.

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!

Izvješće je katastrofa, definitivno gore od očekivanoga. Ne znam na čemu ovi koji pišu da je očekivano temelje svoja očekivanja, ali ja ih temeljim na posljednjem izvješću s polugodišta koje možete pročitati ovdje:

Prihodi Atlantske plovidbe 21,9 posto manji: ‘Nismo imali problema s likvidnošću’

Ostvarena dobit Grupe pripisana imateljima kapitala matice iznosi 1,7 mil. kuna, a čini ga 4,8 mil. kuna dobiti pomorstva, te 3,2 mil. kuna gubitka ostalih”

I opet ponavljaju uvriježenu rečenicu: “Navedeni rezultati su očekivani u okviru planiranih, u uvjetima niskih vozarina na svjetskom tržištu, dok je gubitak ostalih djelatnosti Grupe (hotela) ostvaren zbog sezonskog karaktera poslovanja. Grupa nije imala problema s likvidnošću. ”

Dakle, očekivao sam da će se dobit u pomorstvu održati, jer je i prvih pola godine bilo niskih vozarina, ništa se nije promijenilo zadnja 3 mjeseca.[emo_beztona]
Uz to porast duga, negativno poslovanje koje potpuno zatomljuje “tračak svjetlosti” od hotela i masivna rasprodaja imovine koja ipak nije uspjela zaustaviti negativne učinke. Barem ih je prividno zamaskirala, ali što će biti kad ponestane obiteljskog srebra?
Još nisu počeli brodari masovno krahirati i broj brodova i dalje raste, dakle trebat će najmanje nekoliko godina dok se to dovede u ravnotežu. [emo_palacd][emo_palacd]



Kratkoročne obaveze su smanjene za 160 milijuna kuna. 🙂

Obveze prema bankama i drugim financijskim institucijama = +547,229,132
[/quote]

to je zbog isporuke brodovlja.. jel to sad sve napokon isporučeno il ima još?

https://childhealthsafety.wordpress.com/2012/03/14/government-experts-cover-up-vaccine-hazards/

Povećali broj zaposlenih i dug, isto kao država !


to je zbog isporuke brodovlja..

To je loše. Evo par stranica unazad lopina veliča ATPL, kako imaju velike rezerve i još su ih uspjeli povećati. Onda se postavlja pitanje zašto ne kupuju brodove za taj cash kojega navodno imaju, nego se zadužuju i kamatom povećavaju konačnu cijenu broda, a k tome znamo i da su brodove naručili prije velikog pada cijena novogradnji. Ne žele otkriti po kojoj cijeni, ali možemo pretpostaviti da nisu pogodili ni blizu dna + kamate na kredite = neprocjenjivo. [emo_palacd]
Ako su kamate 3% kako kaže lopina i recimo uzmu brod na 10 godina otplate, onda im to povećava cijenu brodova za 30%. Mogli su graditi i u domaćim brodogradilištima i plaćati u cashu umjesto da ih kamatare za “kinesku kvalitetu”.[emo_bijesan][emo_palacd]

Dakle, očekivao sam da će se dobit u pomorstvu održati, jer je i prvih pola godine bilo niskih vozarina, ništa se nije promijenilo zadnja 3 mjeseca.

ne kužim očekivao si dobit u pomorstvu???, na temelju čega si to očekivao??? nedavno si rekao da i sada kad su se neznatno vratile vozarine da rade sa -10.000$ po brodu?? pa valjda je bilo jasno da će biti negativno,

po ovom šta piše ispada da je u zadnjih 90 dana bilo 27 mil kn gubitaka pomorstva (31,8-4,48) ako to podjelimo sa 16 brodova,,, ispada da je svaki brod zadnja 3 mjeseca stvorio 3.200$ minusa dnevno,, e sad di je ta razlika do 10.000? Imaju li ugovore koji su veći od trenutnih vozarina, dali je prag isplativosti puno niži ili brodovi malo voze pa stoje?

znači ispada da do 30.09 imamo 15 tak kn minusa po dionici, mislim da je vrijeme da se ova dionica zakuca na ispod 100 kn 🙂

New Report

Close