Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 21.266 | 434 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
Kolega slažem se što ste napisali, još bih dodao da je Jadroplov i ULPL u prednosti jer kupuju Hrvatske brodove koji po kvaliteti tuču ona Kineska s…..
LP
Bio sam u Kini i imao sam priliku vidjeti njihove tvornice, prepostavljam da je slična stvar i s brodogradilištima…
Njihove tvornice su po kvaliteti i tehnologiji jedno 50 god ispred naših, prepostavljam da je ista stvar i kod brodogradilišta.
Kinesko sra.. će te kupit ako kupite proizvod koji nije prošao mnogobrojne testove kvalitete a čisto sumnjam kad kupujete opremu od nekoliko mil dolara da nećete tražit dokaz kvalitete.
Ako su naši brodovi toliko kvalitetniji – zašto nam brodogradilišta propadaju?
BDI +7%[emo_smijesak]
23 October 2012
Baltic Dry Index (BDI) +72 1109
Rates
BCI (Cape index) BPI (Panamax index) BSI (Supramax index)
INDEX 2587 255 843 -18 716 -5
SPOT 4 TCE AVG (USD) 18388 2789 6732 -138 7484 -54
BDI +72 1109
prošišano 1100 .
netko od kolega je nedavno govorio da se čeka BDI do 1100 ,evo, i to riješeno.
netko od kolega je nedavno govorio da se čeka BDI do 1100 ,evo, i to riješeno.
Možda je to ovaj koji je kupio poslije 14h?[emo_beztona]
Capesize je lijepo porastao još od početka ovog uzleta, ali ostali jako slabo: Panamax $ 6,732 (- 2.0 percent), Handysize $ 6,506 (- 0.6 percent),Supramax: $ 7,484 (- 0.7 percent).[emo_palacd][emo_bijesan]
Ima li netko podatak koliko atlantska ima capesize brodova, jer koliko se ja sjećam tu su većinom panamax i supramax?
BDI probio 1100, dakle put ka 1500 otvoren, tu će se tek voditi masovne borbe. Čudi me da naši brodari miruju, al očekujem lansiranje jako jako skoro.
vrag odnio i prešu di se žurite, za koji dan ćemo fino vidit jel imaju 10.000$ minusa dnevno kako kolege navijaju, il je granica rentabilnosti poprilično manja
Možda je to ovaj koji je kupio poslije 14h?[emo_beztona]
Capesize je lijepo porastao još od početka ovog uzleta, ali ostali jako slabo: Panamax $ 6,732 (- 2.0 percent), Handysize $ 6,506 (- 0.6 percent),Supramax: $ 7,484 (- 0.7 percent).[emo_palacd][emo_bijesan]
Ima li netko podatak koliko atlantska ima capesize brodova, jer koliko se ja sjećam tu su većinom panamax i supramax?
[/quote]nema cape
Važno je da cape potegne, kad njima zasja sunce neće ni ostalim sektorima biti pomrčina. Ipak cape određuje generalni smjer kako negativan tako i pozitivan.
slažem se. on je slikovito rečeno, ipak lokomotiva za bdi , a ostali za njim
( vagoni) .
vrag odnio i prešu di se žurite, za koji dan ćemo fino vidit jel imaju 10.000$ minusa dnevno kako kolege navijaju, il je granica rentabilnosti poprilično manja
Pa nije li još Jerković izjavio da im je potrebno 18-20 tisuća dnevno da pokriju troškove. Jesu li onda prestali na pristaništu naručivati dom perignon i beluga kavijar za posadu pa su smanjili granicu rentabilnosti?
Što se izvješća tiče, ako nakon prodaje ove sve imovine neće biti pozitivno, onda stvarno ne znam.[emo_palacd]
I što svi tako skačete na taj BDI, pa nije njima BDI vozarina. Vidjeli smo sad da imaju oko 10k dnevno, i ako nemaju capesize brodove onda su vam sve ostale sastavnice BDI-a još uvijek ispod tih 10 000.[emo_bijesan][emo_palacd]
Kolega slažem se što ste napisali, još bih dodao da je Jadroplov i ULPL u prednosti jer kupuju Hrvatske brodove koji po kvaliteti tuču ona Kineska s…..
LP
Bio sam u Kini i imao sam priliku vidjeti njihove tvornice, prepostavljam da je slična stvar i s brodogradilištima…
Njihove tvornice su po kvaliteti i tehnologiji jedno 50 god ispred naših, prepostavljam da je ista stvar i kod brodogradilišta.
Kinesko sra.. će te kupit ako kupite proizvod koji nije prošao mnogobrojne testove kvalitete a čisto sumnjam kad kupujete opremu od nekoliko mil dolara da nećete tražit dokaz kvalitete.
Ako su naši brodovi toliko kvalitetniji – zašto nam brodogradilišta propadaju?
[/quote]
Ekonomija razmjera.
Inace se slažem sa 80% navedenog.
Kolega slažem se što ste napisali, još bih dodao da je Jadroplov i ULPL u prednosti jer kupuju Hrvatske brodove koji po kvaliteti tuču ona Kineska s…..
LP
Bio sam u Kini i imao sam priliku vidjeti njihove tvornice, prepostavljam da je slična stvar i s brodogradilištima…
Njihove tvornice su po kvaliteti i tehnologiji jedno 50 god ispred naših, prepostavljam da je ista stvar i kod brodogradilišta.
Kinesko sra.. će te kupit ako kupite proizvod koji nije prošao mnogobrojne testove kvalitete a čisto sumnjam kad kupujete opremu od nekoliko mil dolara da nećete tražit dokaz kvalitete.
Ako su naši brodovi toliko kvalitetniji – zašto nam brodogradilišta propadaju?
[/quote]
Ekonomija razmjera.
Inace se slažem sa 80% navedenog.
[/quote]
Kolega što se tiče kvalitete Kineskih brodova nazovite nekog u AP koga i ako znate da vam da svoje privatno mišljenje o tome. Inače tamo su kriteriji kvalitete puno niži nego recimo kod nas u našim brodogradilištima, ogroman je promet i sve prolazi zbog cijene. Kad je lova u pitanju hebe se svima za kvalitetu nitko ne koči proizvodni proces osim možda brodara koji na kraju može isposlovati nižu cijenu zbog lošije kvalitete broda ali da bi to dobio mora biti odličan stručnjak i u dušu poznavati brod, da ne kažem premazan svim mastima. Bubam neka je samo brod izvan dozvoljenih toleranci po širini može zahtjevati da se to dovede u red a onda nek brodogradilište odredi hoće li to ispravljat ili platit nižom cijenom. Zbog sadašnje situacije u sektoru puno je brodara odjednom počelo sa iskakanjem iz ugovora upravo zbog odjednom loše kvalitete i ostavljaju brodove kinezima. Jedno je gledat i kontrolirat kape i rekvizite za tekme i slične stvari a drugo brod. Naša brodogradnju je uništio HDZ. Nisam mogao napisati kraće i istinitije. Uništavanje je osim u Uljaniku počelo 1990.