ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

@Xman

Pa tko kupuje? Ja sigurno ne.

Sve sam napisao, ne mislim biti dosadan i ponavljati se.

lp

[b]MRAČNI MOD[/b] [b]Do kraja godine raste samo DIOKI zbog Hrvatskih nacionalista koji su ga spasili od zatvaranja.[/b]


…u kontekstu svega toga, zašto onda sad kupovati ATPL?
…čekati konsolidaciju sektora i kad se rasčisti magla ulaziti, do tad tvoje pare u tvom džepu su puno vrijednije



lopina

Kako je bilo na krstarenju?

Dok BDI ne preskoči 1100 poena pazi da ne kupiš podmornicu.

Gledaj malo i stanje u svijetu, nije sve u BDI-u.

LP[emo_namigusa]

[/quote]
[/quote]

O kakvoj konsolidaciji sektora vi pričate.Dolazi vrijeme propasti velikog broja
brodara i to onih koji su prezaduženi,onih koji nemaju nikakvih rezervi tj
niski koeficijent likvidnosti.
Treba kupovati brodare koji imaju velike šanse opstati u ovoj krizi.
Bilančni pokazatelji naših brodara su najbolji za ATPL,a još bolji za TNPL.Ali TNPL je
dobra firma koje svoje dioničare tretira kao nužno zlo, pa kao takva nije interesantana ,barem ne kratkoročno.
Ja nemam ATPL ali ukoliko mi uskoro odobre margine namjeravam većinu/cca 40%/ upucati
u ovu dionicu s time da bih izgorio ako potone ispod 200.

Tržišna kapitalizacija ATPL je cca 350 mil kn.Pa toliko vrijede ostale djelatnosti i imovina bez brodarstva

Lapad,Imperial,nova upravna zgrada,putnička agencija ATLANT itd.

Cjelokupno brodarstvo je poklon bon,a to i nije baš malo jer je to otprilike
za čeiri puta više od te imovine.

U ATPL će teći med i mlijeko!

@ lopina

Čovječe, tebe kad čitam oblijeva me milina.



…u kontekstu svega toga, zašto onda sad kupovati ATPL?
…čekati konsolidaciju sektora i kad se rasčisti magla ulaziti, do tad tvoje pare u tvom džepu su puno vrijednije



lopina

Kako je bilo na krstarenju?

Dok BDI ne preskoči 1100 poena pazi da ne kupiš podmornicu.

Gledaj malo i stanje u svijetu, nije sve u BDI-u.

LP[emo_namigusa]

[/quote]
[/quote]

O kakvoj konsolidaciji sektora vi pričate.Dolazi vrijeme propasti velikog broja
brodara i to onih koji su prezaduženi,onih koji nemaju nikakvih rezervi tj
niski koeficijent likvidnosti.
Treba kupovati brodare koji imaju velike šanse opstati u ovoj krizi.
Bilančni pokazatelji naših brodara su najbolji za ATPL,a još bolji za TNPL.Ali TNPL je
dobra firma koje svoje dioničare tretira kao nužno zlo, pa kao takva nije interesantana ,barem ne kratkoročno.
Ja nemam ATPL ali ukoliko mi uskoro odobre margine namjeravam većinu/cca 40%/ upucati
u ovu dionicu s time da bih izgorio ako potone ispod 200.

Tržišna kapitalizacija ATPL je cca 350 mil kn.Pa toliko vrijede ostale djelatnosti i imovina bez brodarstva

Lapad,Imperial,nova upravna zgrada,putnička agencija ATLANT itd.

Cjelokupno brodarstvo je poklon bon,a to i nije baš malo jer je to otprilike
za čeiri puta više od te imovine.

U ATPL će teći med i mlijeko!
[/quote]
Koliko ja vidim, bilančni pokazatelji su daleko najbolji za Jadroplov koji je vrlo nisko zadužen. Zašto vi mislite da je bilanca Atlantske bolje od bilance Jadroplova?

Evo ga preko 1000 Vaš link …[emo_palacg]

[i]Sve što pišem to je samo moje osobno mišljenje i nije nagovor na k/p.[/i]


Treba kupovati brodare koji imaju velike šanse opstati u ovoj krizi.

Dok ne prođe kriza, neću kupovati ni one koji imaju malo šanse, ni one koji imaju velike šanse. [emo_plazi] Jednostavno je. Neću kupovati brodare. [emo_smijesak]



Treba kupovati brodare koji imaju velike šanse opstati u ovoj krizi.

Dok ne prođe kriza, neću kupovati ni one koji imaju malo šanse, ni one koji imaju velike šanse. [emo_plazi] Jednostavno je. Neću kupovati brodare. [emo_smijesak]
[/quote]

I s time više nećeš opterečivati forum na kojem su ljudi koji su ih kupili i kupovat će ih?

Vi kako hoćete al ja i danas povećao broj dionica za 250 komada.

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!




Koliko ja vidim, bilančni pokazatelji su daleko najbolji za Jadroplov koji je vrlo nisko zadužen. Zašto vi mislite da je bilanca Atlantske bolje od bilance Jadroplova?
[/quote]

zaduženost koef.lik P/S P/BV amortizacija fin rashodi
na dug
ATPL 47% 2,06 o,83 0,21 cca 20& prihoda ispod 3%

JDPL 40 1,57 0,96 0,16 cca 20% prihoda iznad 8%

Zaduženost:JDPL je nešto manje zadužen,ali kada pribrojimo Solin koji je uključen u flotu u zadnjem kvartalu trebali bi se izjednačiti

Koeficijent likvidnosti je povoljniji za ATPL,a s obzirom na sezonski utjecaj
od turističkog dijela kao i podaje Šipana kod ATPL će se situacija u zadnjem
kvartalu malo i popraviti,a kod JDPL dodatno pogoršati jer brodari posluju sa gubitkom.Ipak najgori problem je struktura kratkotrajne imovine, jer država duguje Jadroplovu poticaje za izgradnju brodova što može dodatno otežati servisirati kratkoročne obveze.

Kod p/S bi za JDPL trebalo doći do popravka s obzirom da je u flotu ušao i Solin,ali i ATPL sa turističkom dijelom bi trebala nadoknaditi pa bi tu trebala i dalje u povoljnijem položaju u ovom pokazatelju p/s

P/BV jdpl 0.16 ATPL 0,21
Tu imamo podcijenjenost JDPL jer bi sa rastom na 90 po ovom pokazatelju bio ravnopravan sa ATPL.Ali dali je to stvarno tako s obzirom s obzirom da je
Jadroplov i pored poticaja vjerovatno kupovao najskuplje brodove u Brodosplitu.
Tu su dioničari Jadroplova u trajnom hedndikepu u odnosu na sve ostale hrvatske
brodare.

Amortizacija otprilike 20% od prihoda u prvoj polovini godine nebi se trebalo
bitno promjeniti ni nakon trečeg kvartala,ali s obzirom da ATPL ima i turistički
biznis u hotelima i tu će ATPL biti u prednosti.

I za kraj:bitno
Jadroplov se zadužuje u Hrvatskoj sa visokim kamatama,a s obzirom da je vlasnik država ne može ni pristupiti stranim bankama radi jeftinih kredita.

ATPL na svoje ukuono zaduženje ne plaća više od 3% kamata na kredite.
I to u stranim bankama,a tako niska kamata upravo pokazuje visoki rejting koji
ATPL uživa u pomorstvu.
TNPL čak i manje.JDPL s obzirom da mu je vlasnik država, koja je preko Jadroplova spašavala Brodosplit je trajno oštećen.Oni se zadužuju po višestruko većim kamatnim stopama.
ULPL i LPLH s obzirom na loše stanje u brodarstvu i relativno veliku zaduženost
se najskuplje zadužuju.Ali u ULPL se ne bih mešal,oni su veliki čarobnjaci jer
kupuju vlastite dionice i redovno isplaćuju dividendu.Nelogično, ali istinito.

JDPL može u privatizaciju.I treba.Možda ga kupi i ATPL.Naravno ispod cijene.
Ali ni ATPL nema većinskog vlasnika tako da se nikada ne zna da li će se pojaviti ozbiljan kupac.
Croatia osiguranje=država
Audio zeru
i tu je država većinski vlasnik…vjerovali ili ne.

Ipak bilančno je TNPL priča za sebe.Najbolja prilika,ali menađment i pablic relation ovu dionicu dodatno pojeftinjuje.

A ATPL će teći med i mlijeko!





Koliko ja vidim, bilančni pokazatelji su daleko najbolji za Jadroplov koji je vrlo nisko zadužen. Zašto vi mislite da je bilanca Atlantske bolje od bilance Jadroplova?
[/quote]

zaduženost koef.lik P/S P/BV amortizacija fin rashodi
na dug
ATPL 47% 2,06 o,83 0,21 cca 20& prihoda ispod 3%

JDPL 40 1,57 0,96 0,16 cca 20% prihoda iznad 8%

Zaduženost:JDPL je nešto manje zadužen,ali kada pribrojimo Solin koji je uključen u flotu u zadnjem kvartalu trebali bi se izjednačiti

Koeficijent likvidnosti je povoljniji za ATPL,a s obzirom na sezonski utjecaj
od turističkog dijela kao i podaje Šipana kod ATPL će se situacija u zadnjem
kvartalu malo i popraviti,a kod JDPL dodatno pogoršati jer brodari posluju sa gubitkom.Ipak najgori problem je struktura kratkotrajne imovine, jer država duguje Jadroplovu poticaje za izgradnju brodova što može dodatno otežati servisirati kratkoročne obveze.

Kod p/S bi za JDPL trebalo doći do popravka s obzirom da je u flotu ušao i Solin,ali i ATPL sa turističkom dijelom bi trebala nadoknaditi pa bi tu trebala i dalje u povoljnijem položaju u ovom pokazatelju p/s

P/BV jdpl 0.16 ATPL 0,21
Tu imamo podcijenjenost JDPL jer bi sa rastom na 90 po ovom pokazatelju bio ravnopravan sa ATPL.Ali dali je to stvarno tako s obzirom s obzirom da je
Jadroplov i pored poticaja vjerovatno kupovao najskuplje brodove u Brodosplitu.
Tu su dioničari Jadroplova u trajnom hedndikepu u odnosu na sve ostale hrvatske
brodare.

Amortizacija otprilike 20% od prihoda u prvoj polovini godine nebi se trebalo
bitno promjeniti ni nakon trečeg kvartala,ali s obzirom da ATPL ima i turistički
biznis u hotelima i tu će ATPL biti u prednosti.

I za kraj:bitno
Jadroplov se zadužuje u Hrvatskoj sa visokim kamatama,a s obzirom da je vlasnik država ne može ni pristupiti stranim bankama radi jeftinih kredita.

ATPL na svoje ukuono zaduženje ne plaća više od 3% kamata na kredite.
I to u stranim bankama,a tako niska kamata upravo pokazuje visoki rejting koji
ATPL uživa u pomorstvu.
TNPL čak i manje.JDPL s obzirom da mu je vlasnik država, koja je preko Jadroplova spašavala Brodosplit je trajno oštećen.Oni se zadužuju po višestruko većim kamatnim stopama.
ULPL i LPLH s obzirom na loše stanje u brodarstvu i relativno veliku zaduženost
se najskuplje zadužuju.Ali u ULPL se ne bih mešal,oni su veliki čarobnjaci jer
kupuju vlastite dionice i redovno isplaćuju dividendu.Nelogično, ali istinito.

JDPL može u privatizaciju.I treba.Možda ga kupi i ATPL.Naravno ispod cijene.
Ali ni ATPL nema većinskog vlasnika tako da se nikada ne zna da li će se pojaviti ozbiljan kupac.
Croatia osiguranje=država
Audio zeru
i tu je država većinski vlasnik…vjerovali ili ne.

Ipak bilančno je TNPL priča za sebe.Najbolja prilika,ali menađment i pablic relation ovu dionicu dodatno pojeftinjuje.

A ATPL će teći med i mlijeko!

[/quote]
Sad mi je jasno zašto ti je ATPL draži od JDPL. Ne znaš računati 🙂

Dakle, kolega Lopina
Ne znam kako si ti računao zaduženost, ja kad računam zaduženost onda računam odnos neto duga (obveze na koje se zaračunavaju kamate – novčani ekvivalenti) i kapitala, i tu je situacija znatno bolja kod Jadroplova.
Što se tiče likvidnosti i potraživanja Jadroplova prema državi, ona su jednaka obvezama prema dobavljačima (domaćim brodogradilištima), a prema ugovoru je definirano da se te obveze plaćaju kad država plati potraživanja, dakle te dvije stavke možeš slobodno maknuti iz izračuna.
P/S je bolji kod Atlantske, ali značajan dio prihoda čini prodaja brodova, pa iskrivljuje sliku.
Što se tiče toga da je Jadroplov kupovao skupe brodove od domaćih brodogradilišta, istina je, ali to je sve uračunato u bilancu, prije par godina je Jadroplov imao preko 300 mil. kn keša na računu a kredita gotovo da i nije bilo. Danas je mnogo manje keša a kredita ima makar nisu veliki u usporedbi s drugima. Osim toga, dobio je od države poticaje za te skupe brodove (evo tu su potraživanja od 140 mil. kn u bilanci).

To je što se tiče konsolidirane slike oba poduzeća. Ako gledamo nekonsolidirano poduzeće ATPL onda je situacija odlična, jer su svi krediti na ino podružnicama, pa ako koja i propadne neće propasti cijela firma. Nekonsolidirani ATPL gotovo uopće nema dugova, ima dosta keša koji se sad prodajom ovog hotela još značajno povećao. Slična je situacija i sa ULPL, nekonsolidirano nema dugova, isisavaju podružnicu pa kupuju dionice i isplaćuju dividendu, samo je pitanje do kada, što se mene tiče situacija je mnogo bolja u ATPL, TNPL i JDPL. Što se tiče Lošinjske, brodarstvo stoji loše pa je zanimljivije pratiti što se dešave sa turističkim dijelom, i više bi tu firmu trebalo gledati u turističkom kontekstu.

TNPL također odlična prilika za kupnju, imaju visok EBITDA, to što oni proknjiže 200 mil. kn amortizacije godišnje ne bi smjelo zavarati.

Za mene brodari ovim redom – JDPL, ATPL, TNPL sve odlične prilike za kupnju, ULPL zanimljiv ali kao što ste rekli pomalo nejasno zašto kupuju vlastite dionice i isplaćuju dividendu kraj takvog kreditnog zaduženja, a LPLH mi je jako zanimliv ali ne u ovom brodarskom kontekstu pa to ne treba ovdje mješati.

Kolega slažem se što ste napisali, još bih dodao da je Jadroplov i ULPL u prednosti jer kupuju Hrvatske brodove koji po kvaliteti tuču ona Kineska s…..

LP

[b]MRAČNI MOD[/b] [b]Do kraja godine raste samo DIOKI zbog Hrvatskih nacionalista koji su ga spasili od zatvaranja.[/b]

New Report

Close