BDI je preko 1000!
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $14380 (UP 950)
BPI Average of the T/C routes $7020 (DOWN 122)
BSI Average of the T/C routes $7652 (DOWN 86)
BHSI Average of the T/C routes $6555 (UP 14)
Dobra vijest, ali prometa nema!?
Zato što je Petak.
U ponedjeljak će se lupat po asku[emo_palacg]
kako ne plovi loše, pa ima ovdje ekipe koja zna kako je sve to jako loše,, i sva prošla izvješća su bila poprilično negativna šta ne,sve minus do minusa :), i prikazivali su veliki gubitak u poslovanju 🙂
Znači imaju gubitak oko 10 000 dolara dnevno po brodu. Treba im bar 20.000 USD dnevno da pokriju troškove. Sad je prodaja hotela jasnija.
Dakle 10.000 $ gubitaka po brodu dnevno x ajmo uzet 350 dana = 3.5 mil $
3.5 mil.$ x 16 brodova koliko sad plovi = -56 mil.$ ili 320 mil. kn kroz godinu dana
e sad zašto onda uprava ATPL daje izvješća na ZSE, gdje u prvih 6 mjeseci nema bar nešto malo gubitaka iz pomorstva?
http://www.zse.hr/userdocsimages/financ/ATPL-fin2012-1H-NotREV-K-HR.pdf
dali zbog prodaje broda ili su drugi parametri u izračunu isplativosti, a ne tih 10k $?
Genco Shipping & Trading (NYSE:GNK): Deutsche Bank downgraded its rating on this company from Hold to Sell.
Dojče Bank snizila rejting Genka Šipinga na “prodati”. To mora da je neka njemačka urota protiv svih koji su kupujući na 250 kn pokazali zavidan entuzijazam!
Znači imaju gubitak oko 10 000 dolara dnevno po brodu. Treba im bar 20.000 USD dnevno da pokriju troškove. Sad je prodaja hotela jasnija.
Ne treba im bas toliko da budu u nuli.
kako ne plovi loše, pa ima ovdje ekipe koja zna kako je sve to jako loše,, i sva prošla izvješća su bila poprilično negativna šta ne,sve minus do minusa :), i prikazivali su veliki gubitak u poslovanju 🙂
Kriza brodarstva je počela krajem 2008.
Iz bilance 2008 god kap i rezerve su bile 1.487.539.
Bilanca od 30.o6.2012 pokazuje kapital i rezerve od 1.623.783.
Meni je to rast i ostvarenje dobiti.
Ali od 2009 do danas je isplačeno oko 220 mil kn dovidende.I to treba pribrojiti
pa to čini kapital 1,823 mlrd kn
Dakle u ove tri i po krizne godine ostvaren je porast imoviune za cca 360 mil kn
a to je cca 5% godišnje na vlastiti kapital ili gotovo 25% godišnje na sadašnju cijenu dionice od 250.
A što će biti kada kriza brodarstva prođe?
S obzirom da ATPL ima kratkotrajnu imovinu znaćajno veću od kratkoročnih zaduženja, nelikvidnost ne prijeti u slijedećih nekoliko godina,a ova cijena je
gotovo pa stečajna.
Pametni se krcaju,ali s obzirom na negativan sentiment prema brodarima cijena može i niže.
Bez obzira na povijesno najniži BDI usudio bih se prognozirati da u trečem kvartalu minus u poslovanju neće biti s obzirom da je prodan Šipan,a efekti
iz turizma će donijeti dobit uobičajenu za treći kvartal.
I zato bi ATPL trebalo kupovati jer bi izvješće moglo potaknuti rast ove dionice.
Za strpljive će biti i meda i mlijeka.
lopina
Kako je bilo na krstarenju?
Dok BDI ne preskoči 1100 poena pazi da ne kupiš podmornicu.
Gledaj malo i stanje u svijetu, nije sve u BDI-u.
LP[emo_namigusa]
lopina
Kako je bilo na krstarenju?
Dok BDI ne preskoči 1100 poena pazi da ne kupiš podmornicu.
Gledaj malo i stanje u svijetu, nije sve u BDI-u.
LP[emo_namigusa]
Zaista se treba osvrnuti na stanje u svijetu.
Loše je,u brodarstvu jako loše.
I zaista će neki brodari potonuti na dno,u bankrot.
ATPL
Aktiva 3,062 mlrd kn
vlastita imovina 1,624 mlrd kn ,zaduženost 47%
tolerantno
kratkotrajna imovina 264 mil kn
kratkoročna zaduženost 128 mil kn
koef likvidnosti 2,06 ,pa to je fantastično
amortizacija cca 30 mil kvartalno ,ili oko 120 mil kn godušnje/procjena/
ATPL uz ovakvu bilancu može izdržati barem četiri godine uz gubitke u visini
amortizacije od 120 mil kn.a da poslovanje i likvidnost ne ugroze trajno poslovanje firme.U tom crnom scenariju mnogi brodari će bankrotirati,a ATPL bi
trebala opstati bez prodaje imovine.Naravno da mislim na hotele Imerial i Lapad
koji imaju sve veću vrijednost s obzirom da turistički biznis postaje sve atraktivniji s obzirom na povečanje iskorištenosti i smanjenje PDV.
Hoteli bi trebali biti zadnja linija obrane u najgorem scenariju.
ATPL treba zbog toga kupovati po ovim cijenama jer i nakon lošeg stanja u slijedečih nekoliko godina BV koji je sada oko 1350 po dionici nebi pao ispod
900 kn,a kako su brodari vrlo osjetljivi na BDI u kratkom roku cijena dionica
leti prema BV.
Bitno je da ATPL bilančno ima zagarantiran opstanak slijedećih nekoliko godina
pa makar i kriznih i uz očajne vozarine kakve su sada.
Za strpljive med i mlijeko u potocima,a pokoja kapljica i za trejdere koji imaju
hrabrosti ući po ovim cijenama prije 3Q izvješća.
Lopina,
pametno rezoniraš, međutim čini mi se da si preoptimističan što se tiče izvješća za 3Q, pa na ovoj razini BDI nemoguće je poslovanje sa dobiti, osim ako u međuvremenu nisu prodali dobar dio poslovnih prostora i stanova u novoj poslovnoj zgradi pa to zamaskira sliku.
Osobno predviđam na kraju godine gubitak od cca. 15-ak miljuna dolara, sve ispod toga bi bilo sjajno, a vjerujem da će se BDI lagano oporaviti pa ne isključujem mogućnost da dionica skoči do 300 kuna do 31.12.
…u kontekstu svega toga, zašto onda sad kupovati ATPL?
…čekati konsolidaciju sektora i kad se rasčisti magla ulaziti, do tad tvoje pare u tvom džepu su puno vrijednije
lopina
Kako je bilo na krstarenju?
Dok BDI ne preskoči 1100 poena pazi da ne kupiš podmornicu.
Gledaj malo i stanje u svijetu, nije sve u BDI-u.
LP[emo_namigusa]
Zaista se treba osvrnuti na stanje u svijetu.
Loše je,u brodarstvu jako loše.
I zaista će neki brodari potonuti na dno,u bankrot.
ATPL
Aktiva 3,062 mlrd kn
vlastita imovina 1,624 mlrd kn ,zaduženost 47%
tolerantno
kratkotrajna imovina 264 mil kn
kratkoročna zaduženost 128 mil kn
koef likvidnosti 2,06 ,pa to je fantastično
amortizacija cca 30 mil kvartalno ,ili oko 120 mil kn godušnje/procjena/
ATPL uz ovakvu bilancu može izdržati barem četiri godine uz gubitke u visini
amortizacije od 120 mil kn.a da poslovanje i likvidnost ne ugroze trajno poslovanje firme.U tom crnom scenariju mnogi brodari će bankrotirati,a ATPL bi
trebala opstati bez prodaje imovine.Naravno da mislim na hotele Imerial i Lapad
koji imaju sve veću vrijednost s obzirom da turistički biznis postaje sve atraktivniji s obzirom na povečanje iskorištenosti i smanjenje PDV.
Hoteli bi trebali biti zadnja linija obrane u najgorem scenariju.
ATPL treba zbog toga kupovati po ovim cijenama jer i nakon lošeg stanja u slijedečih nekoliko godina BV koji je sada oko 1350 po dionici nebi pao ispod
900 kn,a kako su brodari vrlo osjetljivi na BDI u kratkom roku cijena dionica
leti prema BV.
Bitno je da ATPL bilančno ima zagarantiran opstanak slijedećih nekoliko godina
pa makar i kriznih i uz očajne vozarine kakve su sada.
Za strpljive med i mlijeko u potocima,a pokoja kapljica i za trejdere koji imaju
hrabrosti ući po ovim cijenama prije 3Q izvješća.
[/quote]