Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 21.266 | 434 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
Danas bi trebalo zakoračiti na tisućaru.
http://www.bloomberg.com/quote/BDIY:IND/chart
A dionica? I ona će. Jednom.
Capesize 13.663 dollar (+ 5,4 prosent)
Panamax 7.214 dollar (+ 0,0 prosent)
Handysize 6.526 dollar (+ 0,1 prosent)
Supramax: 7.797 dollar (- 1,2 prosent)
Danas bi trebalo zakoračiti na tisućaru.
http://www.bloomberg.com/quote/BDIY:IND/chart
A dionica? I ona će. Jednom.
999 poeng
Komentar: 666 naopačke
– nije sigurno čije je čiji.
lp[emo_zloban]
Moram vam pohvaliti ovaj font..
doduše + i – se ne vide baš najbolje, ali zar je bitno je li nešto +50 ili -50 na jednom financijskom forumu.. O.o
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $13430 (DOWN 233)
BPI Average of the T/C routes $7142 (DOWN 72)
BSI Average of the T/C routes $7738 (DOWN 59)
BHSI Average of the T/C routes $6541 (UP 15)
– ne misle ozbiljno
– valjda su čuli izjavu g. Mršića pa im je pao
Preporučam maksimalni oprez do daljnjega.
lp
AP STON 57,300 BLT 12 SURABAYA/THAILAND 24-26/10.2012
USD 10,500 DAILY VIA INDO
KLAVENESS
AP STON 57,300 BLT 12 SURABAYA/THAILAND 24-26/10.2012
USD 10,500 DAILY VIA INDO
KLAVENESS
AP SVETI VLAHO, 53,000, BLT 09 SPORE/CHINA 20-25/10.2012
USD 9,750 DAILY
http://reports.platou.com/FixtureReport/Pages/BulkFixtures.aspx
Znači imaju gubitak oko 10 000 dolara dnevno po brodu. Treba im bar 20.000 USD dnevno da pokriju troškove. Sad je prodaja hotela jasnija.
Gledajući prema ostalima , prema ovim iznosima ATPL ni ne plovi preloše…