Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 74.725 | 1,525 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
Cash je cash, a ATPL ga polako i sigurno skuplja..
Cini mi se da ovdje samo Persjesus i Vranjo donekle percipiraju stvarno stanje u brodarstvu te da brodovi na danasnjim najmovima proizvode samo solidan gubitak. Na Jadroplovu je situacija jos gora,ali nitko ne zeli vjerovat.O kakvom cashu i akumulaciji istog trabunjaju pojedini forumasi kad se radi o pukoj potrebi za prezivljavanjem stvarno ne razumijem.
ne znam je li netko već pisao o tome , ali atpl već odavno daje oglase o kupnji i iznajmljivanju posl.prostora za novu zgradu. prema tome, ima troškova , ali bit će i cash-a ne samo od prodaje hotela i brodova . po meni, neke kolege previše dramatiziraju sa ovom firmom i ubijaju i ono malo optimizma određenim forumašima .najmjerno ili ne , to ostaje svakome na razmišljanje.volio bi da isto tako pišete o nekim drugim firmama koje slabo stoje , ima toga na zse koliko god hoćeš.i čast bdi-u i cijeni dionice , ali to nije stvarno stanje firme .
Slazem se s falcom,malo pozitivnog razmisljanja i optimizma ne bi bilo lose…evo uspjesno su prodali hotel,a sta bi bilo da ga nisu prodali!?ali su ga prodali i dobit ce fine novce, i opet neki “dramatiziraju” kao da vode cijelu brodarsku industriju (smao kako bi jeftinije dokupili)..takve komentare vidjamo po svim forumima i uvijek ista prica sve propada sve je u banani pa sta onda radite na burzi..??!!pozdrav
[emo_zacudjen]
Što se tiče Granda na Lopudu radi se o jednoj zapuštenoj zgradi što nije dočekala obnovu u režiji atpl pa će to napraviti talijani. Jest da su je platili 21 miljun a prodali (kako je netko ovdje napisao za 18.5) nešto malo manje, međutim danas novac vrijedi puno više nego npr.2007. Još da hoće taj novac uložiti u kupnju vlastitih dionica što bi bio fenomenalan potez brzo bi se razišli ovi kumulusi iznad Dalmacije. Teoretski, što mislite koliko bi netko podigao dionicu da hoće kupiti za 18.5 miljuna kuna i koliko bi mu vremena trebalo da skupi tu količinu sa aska preko zse?
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $12965 (UP 1409)
BPI Average of the T/C routes $7213 (UP 158)
BSI Average of the T/C routes $7889 (DOWN 143)
BHSI Average of the T/C routes $6522 (DOWN 11)
..još će mi prestić supramaxe.. :O
Svatko tko je pročitao zadnji Buletin naišao je na članak gdje je rečeno da će se Firma postupno izvući iz svega što nije brodarski buziness i da će se u budučnosti baviti jedino time. Da li su procjenili da im je to ipak najisplativije s obzirom da kriza neće dovijeka, bez obzira na sve nove brodove koje su Kinezi pustili u opticaj?
http://www.bloomberg.com/quote/BDIY:IND/chart
BDI u zadnjih mjesec dana i dalje raste i to dosta naglo.
To je svakako bolje nego da pada, bez obzira pokrivale li brodarine troškove plova ili ne. Ide se na bolje, kako god i dokle god.
to jedino u banana državi ide [emo_palacd],kad BDI ide [emo_palacg]
to jedino u banana državi ide [emo_palacd],kad BDI ide [emo_palacg]
morat ćemo i morat će se to promijneiti…[emo_palacg]