Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
ma može i na 10 kn šta se mene tiče, to bi bilo prejako
znači po vama cijela kompanija sa tih 100 kn/dionici vrijedi 25 miliona $$ :)) za 18 brodova i nekretnine,
Po toj i po nižim cijenama se trgovalo još ne tako davne 2004. godine. Sve smo bliže tim vremenima.
Procjenjujete dionicu kao većina na ovom forumu po nekakvoj "stečajnoj masi" u koju bi išli brodovi i nekretnine, a znate da atlantska neće prodati imovinu i okončati poslovanje, nego će sve nastaviti kao do sada. Po meni je za vrijednost dionice važnija procjena dobiti ili gubitka za sljedeće razdoblje.
Kolega Vranjo, meni je osobno žao što se prodali po 226kn, stignete se još ukracti jer sasvim je izvjesno da će svjetsko gospodarstvo daleko brže izaći iz krize nego naši purani,a samim time i ATPL će prema 1000kn kad-tad. Dok to isto za Belje, IGH, DLKV i ostale ne bi garantirao.
Prometi su postali mizerni, kupci još miruju,al kad krenu gurati letjet će ovo kao ISTT.
Nadalje na 100kn kako veli kolega MCAP bi bio cijena 1 broda pa samim time priča ne drži vodu.
Što je glavni izvor prihoda Dryships-a?
80% crpljenje nafte
18% plovidba
Kompanija bi se u ovom trenutku trebala zvati OilShips, a ne DryShips! [tongue]
kinezi su naručili 50 novih supetankera! koja je ovo hiperprodukcija brodovlja, zatrt će ostale brodare nsikim vozarinama [undecid]
http://www.croenergo.eu/Kineski-brodari-narucili-50-supertankera-pomazu-brodogradilistima-9314.aspx
kinezi su naručili 50 novih supetankera! koja je ovo hiperprodukcija brodovlja, zatrt će ostale brodare nsikim vozarinama [undecid]
http://www.croenergo.eu/Kineski-brodari-narucili-50-supertankera-pomazu-brodogradilistima-9314.aspx
Ako si ciljao na ATPL, a vjerujem da jesi, u kontekstu prodaje starih i naručivanja novih brodova, to ti je jednostavno nužnost da bi ostao konkurentan i da bi uopće mogao raditi na tržištu (vjerojatno su novi brodovi brži, bolje tehnički opremljeni za ukrcaj/iskrcaj, troše manje goriva..itd) Po meni, ATPL je u zadnje 4 godine u tom pogledu napravila odličan posao..sjeti se prodaje starih brodova na vrhuncu potražnje (pola godine kasnije nitko ih nije htio ni za rezalište..) i praktično uslijed pada cijena novogradnji, kupnja novih za cijenu starih..nije baš tako naravno ali stari Jerković je tim potezom firmi osigurao budućnost pa tako i nama atraktivnu dionicu.. 🙂
Kolega Vranjo, meni je osobno žao što se prodali po 226kn, stignete se još ukracti jer sasvim je izvjesno da će svjetsko gospodarstvo daleko brže izaći iz krize nego naši purani,a samim time i ATPL će prema 1000kn kad-tad. Dok to isto za Belje, IGH, DLKV i ostale ne bi garantirao.
Prometi su postali mizerni, kupci još miruju,al kad krenu gurati letjet će ovo kao ISTT.
Nadalje na 100kn kako veli kolega MCAP bi bio cijena 1 broda pa samim time priča ne drži vodu.
Složio bih se u potpunosti kolega Prognozer, kakva god bila gospodarska slika u narednim godinama, rasuti tereti će se morati prevoziti samo je pitanje da li u Kinu ili ako se ostvare predviđanja o vraćanju proizvodnje Europu ili SAD, naravno u te destinacije..Dakle nevažno je da li će biti dominantno Pacific delivery i Atlantic delivery i kom omjeru..
Ovo je jedan aktualan članak iz kojega se može dosta toga vidjeti, naučiti pa tko želi može pogledati..
Au, koje iznenađenje.
A gdje je gospon Smootko, mislim sada kada je pozitivno molim da šalje, jest da ga ne bum prepoznal….
Model radi kao vurica.
lp
Pa iz aviona je vidljivo da su brodari preprodani i da cijene baš i ne drže vodu. Al sjetim se ovako ISTT, VDKT, KOEI.
Neće ni ovdje biti drukčije, stoga spremite se za jedno fino raketiranje.
Molio bi moderatora da ispravi lijepi grafički kolač na temu prvih deset u AP. Ako se moderiraju banalni komentari onda se neka moderiraju i prastari grafovi koji bi nekog mogli dovesti u zabunu ili je možda točno da je AP vlasnik 9.4% AP.
Nadalje neka starcima po sili prirode, ne duha, vrati stari dizajn stranice, ili neka omogući odabir, npr STARI POSLOVNI ili [/b]NOVI POSLOVNI[/b], može i crvenom bojom. Umorilo me pritiskanje dok nisam pronašao forum na temu Stare dame. Više mi ne treba dioptrije za pritisnuti POŠALJI, nije valjda da će ovdje mnogi dočekati starost.