Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 74.725 | 1,525 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
Dok BDI ne dođe do nekih 2000 bodova i dok se ne utabori na toj razini, nemate potrebe svakodnevno mijenjati stanje kretanja.
Kao da je bitno je li BDI 722 (7.220 usd dnevno) ili 905 (9.050 usd dnevno). Dok ne uzme prosjek od 2000 (20.000 usd dnevno) i ne zadrži ga barem pola godine, ATPL neće poslovati sa dobiti od vozarina! Stoga… Uzalud vam trud svirači!
I ne zaboravite uokviriti ovaj Smartov post zlatnim okvirom.
Dok BDI ne dođe do nekih 2000 bodova i dok se ne utabori na toj razini, nemate potrebe svakodnevno mijenjati stanje kretanja.
Kao da je bitno je li BDI 722 (7.220 usd dnevno) ili 905 (9.050 usd dnevno). Dok ne uzme prosjek od 2000 (20.000 usd dnevno) i ne zadrži ga barem pola godine, ATPL neće poslovati sa dobiti od vozarina! Stoga… Uzalud vam trud svirači!
može i na 1800
Kao da je bitno je li BDI 722 (7.220 usd dnevno) ili 905 (9.050 usd dnevno). Dok ne uzme prosjek od 2000 (20.000 usd dnevno) i ne zadrži ga barem pola godine, ATPL neće poslovati sa dobiti od vozarina! Stoga… Uzalud vam trud svirači!
Bitan je trend kretanja indeksa, ne možeš znati gdje će loptica stati, ako ne znaš smjer u kojem ide [wink]
aha, a baš svi brodovi su na spot tržištu? nemaju višegodišnje ugovore sklopljene prije ovog sunovrata?
i danas su višegodišnji ugovori malo veći od tih 3-4 milje $
http://www.dryships.com/pages/report.asp
recimo na 4/6 months 14.750 $ ili krivo nešto gledam???
BDI varira na ovim razinama već godinu dana, i nema tu nikakve bitne promjene trenda ako jedan dan ode malo gore, a drugi dolje. Neće je ni biti tako skoro jer tvrdoglavi brodari unatoč neisplativim vozarinama povećavaju svjetsku flotu čak i u sada u 2012.!
Tek kad se flota počne smanjivati možemo pričati o naznakama oporavka, a čini se da to nećemo vidjeti niti iduće godine. Možda se 2014. ili još kasnije vratimo na ovu neisplativu flote razinu iz 2012., jer će ju prije toga brodari još malo povećati. [bye]
Evo jedan zanimljiv članak o tome.
Active dry bulk fleet increases by 8% so far in 2012 in terms of tonnage capacity
http://www.hellenicshippingnews.com/News.aspx?ElementId=ef4c19d4-570d-4cdc-84a6-e9d7c9a04cd5
Ovo je vrlo znakovito: "even China in its best of years, wouldn’t be able to keep up with the current supply dynamics. In fact, analysts have mentioned that it would take for a couple of more “Chinas” "
Vaš link
Ovi vani se prepali da će ispasti iz Crobeksa.
[lol] [yawn] [lol]
http://www.hellenicshippingnews.com/News.aspx?ElementId=ef4c19d4-570d-4cdc-84a6-e9d7c9a04cd5
Da u 2012.g. Problem je, što je od 2007. 80% više brodova na marketu.
…nemaju višegodišnje [/b]ugovore sklopljene prije ovog sunovrata?
recimo na 4/6 [/u]months 14.750 $ ili krivo nešto gledam???
[/quote]
A, koji si ti, a?
aha, a baš svi brodovi su na spot tržištu? nemaju višegodišnje ugovore sklopljene prije ovog sunovrata?
i danas su višegodišnji ugovori malo veći od tih 3-4 milje $
http://www.dryships.com/pages/report.asp
recimo na 4/6 months 14.750 $ ili krivo nešto gledam???
a kakvo je to pitanje, pa naravno da uvjek voze po najnižim cijenama na tržištu, sad se igra tko će najmanje zaraditi 🙂
Baltic Dry-indeksen stiger videre. Torsdag styrkes den med ytterligere 4,6 prosent til 755 poeng. Capesize-ratene går hele 18,3 prosent, etter et hopp på 17,8 prosent onsdag.
•Capesize 6.973 dollar (+ 18,3 prosent)
•Panamax 3.724 dollar (+ 0,0 prosent)
•Handysize 7.019 dollar (+ 0,5 prosent)
•Supramax: 8.884 dollar (+ 0,5 prosent)
Kad oni misle otkupljivat dionice?
Neznam što čekaju?
ljepo istresanje…da nije uprava potpomogla sa dobivenim dionicama [undecid]