ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Atlantska plovidba izbačena je iz crobexa10…

http://hr.seebiz.eu/ZSE/revidirani-crobex10-ispali-belje-atlantic-i-atlantska-plovidba-usli-ina-valamar-adria-holding-i-petrokemija/ar-44908/


Bilo bi najbolje da je izbace i sa ZSE pa da K/P krene preko Njuškala.

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!



Atlantska plovidba izbačena je iz crobexa10…

http://hr.seebiz.eu/ZSE/revidirani-crobex10-ispali-belje-atlantic-i-atlantska-plovidba-usli-ina-valamar-adria-holding-i-petrokemija/ar-44908/


Bilo bi najbolje da je izbace i sa ZSE pa da K/P krene preko Njuškala.
[/quote]
hahahahahahah najbolji komentar koji sam pročitao

Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $3592 (UP 102)
BPI Average of the T/C routes $4188 (DOWN 135)
BSI Average of the T/C routes $8660 (UP 34)
BHSI Average of the T/C routes $6935 (UP 59)



Atlantska plovidba izbačena je iz crobexa10…

http://hr.seebiz.eu/ZSE/revidirani-crobex10-ispali-belje-atlantic-i-atlantska-plovidba-usli-ina-valamar-adria-holding-i-petrokemija/ar-44908/


Bilo bi najbolje da je izbace i sa ZSE pa da K/P krene preko Njuškala.
[/quote]

Ne sikiraj se, ATPL je trenutno na 0,22 BV, 2013. kreće opravak u RH, 2014. kreće oporavak vozarina (ako ne i prije), nosivost flote sa novogradnjama se povećava na 1,1 milijun DWT, prosječna starost brodova samo 5 godina, budućnost je puna pozitivnih stvari.

Ovaj tekst nije nagovor na kupnju ili prodaju dionica.



Atlantska plovidba izbačena je iz crobexa10…

http://hr.seebiz.eu/ZSE/revidirani-crobex10-ispali-belje-atlantic-i-atlantska-plovidba-usli-ina-valamar-adria-holding-i-petrokemija/ar-44908/


Bilo bi najbolje da je izbace i sa ZSE pa da K/P krene preko Njuškala.
[/quote]

dobar !

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

Anonimno, 13.09.2012. u 15:07
@Stardust
Ne sikiraj se, ATPL je trenutno na 0,22 BV, 2013. kreće opravak u RH, 2014. kreće oporavak vozarina (ako ne i prije), nosivost flote sa novogradnjama se povećava na 1,1 milijun DWT, prosječna starost brodova samo 5 godina, budućnost je puna pozitivnih stvari.

Kako oporavak 2013. godine u RH ima utjecaj na ATPL. Jedino ako nisu naručili nekoliko LNG brodova (novogradnji, koliko znam grade se bar 80, piše u nekoj knjizi) pa će voziti gosp. Savi plin na Krk.

Što se tiče budućnosti čuo sam da će ljudi putovati i na Mars. Bilo bi dobro da se ATPL uključi pa da im dostavi Končarove transformatore, mislim mi na Marsu ih nemamo.

To volim, optimistične ljude a ne ovi kaj samo cmizdre.

LP

[b]MRAČNI MOD[/b] [b]Do kraja godine raste samo DIOKI zbog Hrvatskih nacionalista koji su ga spasili od zatvaranja.[/b]



Atlantska plovidba izbačena je iz crobexa10…

S obzirom na to da se BPI zadnja 3 mjeseca strmoglavio 30-ak posto, dionica se u tom periodu dobro držala, nema šta! Optimista, a pogotovo onih spremnih na rizik, ne nedostaje.
[/quote]
"Držala" se ona "dobro" i dok je BDI 3 mjeseca rastao a ona ne da je rasla nego je još padala. tako da svoj post možeš objesiti mački o rep.


svoj post možeš objesiti mački o rep.

BPI i dalje pada, na 4100 je, a za pozitivno poslovanje bi bilo poželjno najmanje 15-20000 bodova. Dakle, mora porasti 4-5 puta od sadašnje vrijednosti. Kako ako i dalje na tržište dolaze novi brodovi? Dobro je što si zamijetio tu činjenicu…



svoj post možeš objesiti mački o rep.

BPI i dalje pada, na 4100 je, a za pozitivno poslovanje bi bilo poželjno najmanje 15-20000 bodova. Dakle, mora porasti 4-5 puta od sadašnje vrijednosti. Kako ako i dalje na tržište dolaze novi brodovi? Dobro je što si zamijetio tu činjenicu…
[/quote]
Nije problem toliko u novim brodovima nego u pomanjkanju tereta,kina je usporila,nestašica žitarica radi suša i poplava,ovo je izvješće od prošlog tjedna.

Panamax
Difficult conditions continue to prevail in the market with little sign of improvements anytime soon. There is still an inadequate supply of mineral cargoes in the Atlantic, as buyers stay on the side lines with recent price pressures. In contrast,despite the expected decreases in this year’s harvest yield there is still much activity continuing in the forward grain market as far ahead as second quarter of next year. There have been some freight inquiries into unusual grain routes from east coast South America into the US Gulf during Q4 dates, most likely in response to the crop damage
from bad weather in the US. However, no concrete fixture information has emerged and such inquiries may have been for study purposes only rather than for firm stems. Despite the poor market situation in the Atlantic, vessels from the Far East are still ballasting in to this region in the hope of improved conditions.

I malo statistike o scrapingu,stime da je do sad jos 12 panamaxa više završilo u rezalištu

DEMOLITION MARKET

In the demolition market, year “2012” is one more firm year as the volume of ships sent for disposal has changed after the financial crisis with bulk carriers showing record volume of scrapings. See below, statistics figures for the total number of units sent for disposal before and after 2007 and the increase in the number of bulk carriers’ disposals:
– Demolition transactions year “2007”: 167 vessels for scrapping – 9 Bulk carriers
– Demolition transactions year “2008”: 330 vessels for scrapping – 78 Bulk carriers
– Demolition transactions year “2009”: 980 vessels for scrapping – 209 Bulk carriers
– Demolition transactions year “2010”: 975 vessels for scrapping – 116 Bulk carriers
– Demolition transactions year “2011”: 869 vessels for scrapping – 320 Bulk carriers

During January-August “2012”, 710 vessels have been sent in the scrap yards- 281 bulk carriers:

-Handysize 10,000-39,999 dwt: 116 vessels / January – August 2011: 75 vessels
-Handymax 40,000-59,999 dwt: 48 vessels / January – August 2011: 24 vessels
-Panamax 60,000-100,000 dwt: 64 vessels / January – August 2011: 52 vessels
– Capesize more than 100,000 dwt: 50 vessels / January – August 2011: 55 vessels

When wealth is lost, nothing is lost; when health is lost, something is lost; when character is lost, all is lost. ~Billy Graham



svoj post možeš objesiti mački o rep.

BPI i dalje pada, na 4100 je, a za pozitivno poslovanje bi bilo poželjno najmanje 15-20000 bodova. Dakle, mora porasti 4-5 puta od sadašnje vrijednosti. Kako ako i dalje na tržište dolaze novi brodovi? Dobro je što si zamijetio tu činjenicu…
[/quote]

maestro vidim da ste dobar poznavatelj ATPL, pa jedno pitanje, koliko mislite da će vrijediti ATPL kad im budu vozarine 15-20 k,, tj. kad im budu donosile dobit? i šta mislite koliko im je ostalo keša na računu od prijašnjih godina kad su poslovali sa popriličnom dobiti, 2006-2007,,, isplaćena je dividenda samo sa jednim malim iznosom tih godina

Lojtra;

sad bi bilo stvarno dosta toga "mačku o rep",
već mi je ionako previše nakićen, i bojim se ne krene li to UP da će mi se počet vuč po zemlji,
a pak ak’ se i to dogodi, ljudi koji me prate pomisliće da je ispred njih skijaš, a snijega nigdje,
srećom i to će se uskoro promijenit….

NHF

http://www.youtube.com/watch?v=0TgrHXa2kE0




svoj post možeš objesiti mački o rep.

BPI i dalje pada, na 4100 je, a za pozitivno poslovanje bi bilo poželjno najmanje 15-20000 bodova. Dakle, mora porasti 4-5 puta od sadašnje vrijednosti. Kako ako i dalje na tržište dolaze novi brodovi? Dobro je što si zamijetio tu činjenicu…
[/quote]

maestro vidim da ste dobar poznavatelj ATPL, pa jedno pitanje, koliko mislite da će vrijediti ATPL kad im budu vozarine 15-20 k,, tj. kad im budu donosile dobit? i šta mislite koliko im je ostalo keša na računu od prijašnjih godina kad su poslovali sa popriličnom dobiti, 2006-2007,,, isplaćena je dividenda samo sa jednim malim iznosom tih godina

[/quote]

koliko novca na računu imaju, to vam piše u izvještajima. da li će vozarine biti tolike kolike ste napisali, to ne možemo znati.

New Report

Close