ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.12.2024. u 06:20
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
42,78
1.626
38
42,50
43,00
-1,16%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


Zanimljive stvari se događaju kod nas. BDI slabi, strani brodari slabe, neki na rubu bankrota, negativne prognoze, ali naša Atlantska na ZSE ima suprotni trend, blago jača. Ono što je uzbudljivo na dionici ATPL je široki free float što znači da dotičnom jakom igraču koji je već nekoliko tjedana odlučio postaviti barijeru na ovim razinama, i strpljivo akumulirati, još uvijek netko može pomrsiti račune…

We maintain our long-term Underperform recommendation onDryShips. Currently, DryShipshas a Zacks #5 Rank, implying a short-term Strong Sell rating on the stock.

http://finance.yahoo.com/news/dryships-underperforms-2q-121446654.html

pratim atpl već duže vrijeme i zaista ne vidim da blago jača , trgovina za bakšiš, ništa.
moguće je da je dodirnula duplo dno , ali nikakav volumen me od toga distancira .

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

dobro veli persjesus: kontrolirana je cijena. da nije ovakva, možda bi bila puno viša, ali prometa ne bi uopće bilo. ipak, slažem se i sa falcom i ne primjećujem ikakvo jačanje, a kamo li blago. ono što je persjesus htio reći je da može kliznuti ova dionica i u tren oka prestići\podstići npr. HT.
inače, ovo će se i dogoditi (atpl niži od ht) najdalje u veljači.
dno ove dionice nije mjerljivo cijenom, nego statusom: još malo pa bi promet mogao pasti na nulu, ispasti iz crobexa, 1. kotacije i čuda. kako je m-san izrastao (lijepio plakate o prodaji hardvera po panoima u studentkim domovima pisane rukom), može i atpl zveknuti, delistati se i čuda neviđena. pišem o bližoj budućnosti.

Znam da pitanje više spada u topic tipa "Usporedba brodara" i slično, ali kako je ATPL najživlja tema od svih brodara, ja ću ga ipak postaviti ovdje.
Naime, zanima me vaše mišljenje o tome, kad bi morali odgovoriti na pitanje kojim redoslijedom bi trebali propadati brodari u Hrvatskoj, u nekom najgorem scenariju za ovaj biznis, što biste odgovorili.

Kako svi mi imamo neke svoje adute i razloge za komentare, molio bih i pokoji argument, pa da to ne zvuči kao ovaj moj redoslijed bačen iz rukava. Ono malo što znam o brodarima me navodi na mišljenje da bi prva trebala vrisnuti ULPL, pa TNPL, zatim JDPL, i tek na kraju ATPL.

Imam dionice sva četiri navedena brodara, normalno kupljene na daleko daleko višim cijenama od sadašnjih.

a ja bih postavio protupitanje: kad dođe do rasta shippinga , koji od HR brodara će najbrže rasti na zse ?

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

Po prirodi sam pesimist i zato sam i postavio pitanje na taj način, redoslijed propadanja.
Najbrži rast? Pa možda nekako obrnuto od mogućnosti propadanja.
Mislim da ATPL ima najveći potencijal rasta, i to iz par razloga, a kao najvažniji bih naveo to da je to bila i ostala dionica s najvećom likvidnosti. Makar kad pogledate trenutnu prodaju na ostala tri brodara, uopće ih ne bi bilo teško nabiti u visinu s relativno malom lovom? No tko će ih onda na tim visinama kupovati? Opet bi ljosnule više, brže i lakše od ATPL.


kontrolirana je cijena. da nije ovakva, možda bi bila puno viša.

Suprotno.
Da nema "Akumulatora" uključujući i nalog od 400 komada koji već danima stoji na 250 kn, cijena bi bila niža. Pitam se koliko dugo Akumulator može akumulirati i što će se dogoditi ako mu jednom (ipak) ponestane struje ili ako mu se u međuvremenu istrese netko jači.

Sudeći po stanju vozarina, vjerojatno slijede loša kvartalna izvješća. Osim ako u igri ne bude prodaja broda, hotela i sl.

p/b=0,22

pa ajmo prodajte na 258 ovih 95kom ako se netko premišlja, ja u 15 odoh drugdje

[i] Moji postovi nisu investicijski savjeti, niti nagovor na kupnju ili prodaju dionica, već osobno mišljenje.[/i]



kontrolirana je cijena. da nije ovakva, možda bi bila puno viša.

Suprotno.
Da nema "Akumulatora" uključujući i nalog od 400 komada koji već danima stoji na 250 kn, cijena bi bila niža. Pitam se koliko dugo Akumulator može akumulirati i što će se dogoditi ako mu jednom (ipak) ponestane struje ili ako mu se u međuvremenu istrese netko jači.

Sudeći po stanju vozarina, vjerojatno slijede loša kvartalna izvješća. Osim ako u igri ne bude prodaja broda, hotela i sl.
[/quote]

uz ovako silne promete može je akumulirati dok mu ne dopiz..i 🙂
i ja bi je sam mogao akumulirati jedno godinu dana uz ovakve trenutne (8 kom.) promete


Znam da pitanje više spada u topic tipa "Usporedba brodara" i slično, ali kako je ATPL najživlja tema od svih brodara, ja ću ga ipak postaviti ovdje.
Naime, zanima me vaše mišljenje o tome, kad bi morali odgovoriti na pitanje kojim redoslijedom bi trebali propadati brodari u Hrvatskoj, u nekom najgorem scenariju za ovaj biznis, što biste odgovorili.

Kako svi mi imamo neke svoje adute i razloge za komentare, molio bih i pokoji argument, pa da to ne zvuči kao ovaj moj redoslijed bačen iz rukava. Ono malo što znam o brodarima me navodi na mišljenje da bi prva trebala vrisnuti ULPL, pa TNPL, zatim JDPL, i tek na kraju ATPL.

Imam dionice sva četiri navedena brodara, normalno kupljene na daleko daleko višim cijenama od sadašnjih.

mislim da nitko nece vrisnuti.


p/b=0,22

pa ajmo prodajte na 258 ovih 95kom ako se netko premišlja, ja u 15 odoh drugdje

Pa opalipo asku,evo BDI rastao +0.4%.

bit će bolje................

eto bdi okrenuo u +


….
Naime, zanima me vaše mišljenje o tome, kad bi morali odgovoriti na pitanje kojim redoslijedom bi trebali propadati brodari u Hrvatskoj, u nekom najgorem scenariju za ovaj biznis, što biste odgovorili.

Kako svi mi imamo neke svoje adute i razloge za komentare, molio bih i pokoji argument, pa da to ne zvuči kao ovaj moj redoslijed bačen iz rukava. Ono malo što znam o brodarima me navodi na mišljenje da bi prva trebala vrisnuti ULPL, pa TNPL, zatim JDPL, i tek na kraju ATPL.

Imam dionice sva četiri navedena brodara, normalno kupljene na daleko daleko višim cijenama od sadašnjih.

Po meni ULPL, pa mi ATPL i TNPL imaju relativno sličan status glede vjerovatnosti propasti, a JDPL držim najmanje vjerovatnim bankrotom, gledano iz trenutne situacije.
Ako s JDPL bude nekih novih kemijanja u režiji politika-škver i slično, svašta je moguće.

New Report

Close