Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
Danas se Englezi koriste jednostavnijim metodama pljačke. Kroz medije nadopumpavaju strah od katastrofe u zemljama kao npr Grčka, Italija, Španjolska, Portugal i kao pravi dobročinitelji dadnu popis UK banaka kao sigurno utočište za novce štediša iz tih zemalja. Nadalje doveli su najbogatije Ruse i Arape skupa sa njihovim bezgraničnim bogatstvom na otok, tako da im ovakve flotice više ne trebaju za prijevoz ukradenog i stvaraju samo lošu sliku o Kraljevstvu. Pogledajte malo mega jahte po Jadranu, najviše i je sa Britiš flagovima.
ovo o stečaju je malo prerano. ova agonija će potrajati do 2017. onda pitaj…
60 godina će doživjeti sigurno.
Znači li to, da u tom dugom razdoblju agonije, ne možemo očekivati nikakav skok cijene na zdravijim osnovama i da je ova sad cijena još i dobra, kakva može biti?
Imam dionice ATPL, ali kupljene na nekom prosjeku od 100 EUR-a, koji se možda nikad više i neće ponoviti. Prodati i zaboraviti na 70% love? Ne, hvala. Od 70 do 100% i ne izgleda tako strašno, kako je bilo od 0 do 70%.
A u slučaju nekakvog gašenja firme, kako bi to izgledalo s dioničarima? Podijeli se preostala lova u zamjenu za papire?
[/quote]
ma ok, malo pretjerujem, no to je više truc nego realno sagledanje stvari. osobno vjerujem u atlantsku plovidbu, no nažalost (ovo ne gluparam!), ovo je sve samo ne utočište za tejk_mani_end_ran investitore. doista neće nekog ozbiljnijeg okreta biti prije 2017., a mogući su skokovi, kako ne! atpl ima dosta velik free float i to je ono što može cijenu pogurati u kratkom roku u oblake, baš nešto kao igh. ipak, stanje na tržištu je takvo kakvo je – previše brodova a premalo posla pa detalji odlučuju. ne boj se za lovu, dobit ćeš je nazad i to uz zaradu. jedino što bi moglo umanjiti tvoju zaradu je tečaj hrk:eur. ah, i računaj da si dugoročni investitor.
ponavljam (i nadopunjujem): sadašnja cijena dionice nije odraz njene vrijednosti nego odraz profila hr investitora.
ukratko: moguće da ćeš namiriti svoj ulog uz eventualnu zaradu, no manju i to u idućih 3 godine, a na veću zaradu možeš računati tek iza 2017. ne prije.
ne isključujem (ali ni ne računam) eventualni merging\prodaju zse.
ulazak u eu bi mogao mnogo novoga donijeti. računam na dobro, jer gore ne može.
problem je u tome što se navuklo dosta njih na ovoj cijeni, škvadra je oguglala i navikla na cijenu atpl (260+- koja kuna) pa treba čekati da oni koji su sada ušli prvi omaste brke. i jednostavno, treba stati u red. na sreću, od tih "dosta" njih, dio su nezasitni pa računaju na atpl 1000 kn+ pa će prepustiti red onima koje zadovoljava manja zarada.
U čemu je problem sa ATPL-om.?
– funkcioniraju dobro na povijesno najnižim vozarinama
– nemaju problema sa likvidnošću
– imaju investicije u tijeku koje su perspektivne
– nema promjena u TOP 10
– sve funkcionira ko da krize nema
– dionica je u banani….ali , to nikome ne smeta.
–
U čemu je problem sa ATPL-om.?
– funkcioniraju dobro na povijesno najnižim vozarinama
– nemaju problema sa likvidnošću
– imaju investicije u tijeku koje su perspektivne
– nema promjena u TOP 10
– sve funkcionira ko da krize nema
– dionica je u banani….ali , to nikome ne smeta.
–
atpl je normalno isplaćivala dividendu i to je bilo ok.
vidjela bi gdje bi dionica skočila da objave dividendu od 100 kn :-))))
kakva je situacija, još dugo neće.
miami @ jos par vreca knjiga i nesto ces razumjeti mozda… [tongue]
[/quote
Lipari se, a da je sreće dionica bi danas potgla 5% u plus, pogledajte novosti na zse
Šta misliš koja novost, preuzeli brod koji vrijedi manje nego je plaćen, a ostvarivati će vozarinu na rubu isplativosti. A pogotovo se sa novim panamaxima neće usrećiti. Novogradnje stižu u najgore moguće vrijeme, one koje su stigle na početku godine još su dobro prošle, ali ove sada pri tako niskim indeksima sigurno nisu odlične vijesti.
pa neće valjda vozarine vječito biti ovako niske. doći će i bolji dani, pa će ovaj brod biti rudnik dolara
Ko preživi pričati će! [bye]