ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Lijepo je vidit dobit u pozitivi ,al brine me šta je najveći dio prihoda u brodarskom segmentu iz prodaje.Bez toga brojke ne bi bile vesele.Prihodi iz poslovanja su cca 36Mio kn što je i očekivano s obzirom na BDI,no u konačnici su ukupni prihodi 22% manji,a promjene se ne naziru.Prilično davno sam izašao iz ove dionice,al uvjek je motrim i mislin da ću još pričekat za ponovni ulaz.Svako malo se prisjetim davno određenog targeta vrlog nam i neshvaćenog tehničara spliće…….

ma zaboravio gledat u konsolidirani dio [angry]

ali to im je taman da pokriju prošlogodišnje gubitke

i tankerska ima slično



kakvih 121 milja

dobit 35 milja u drugom (1 milja u 6 mjeseci)

Znaš li čitat ili se samo praviš lud, pročitaj izvješće do kraja, a ne napise po portalima. Vidiš li zaradu na tečajnim razlikama i stavku sveobuhvatne dobiti, ako ne vidiš nema ti pomoći!?

[/quote]

BV 1.155
tečajne razlike ako su pozitivnr su dobit
od 30.6 do danas dolar je ojačao 2,5% a s obzirom da se najveći dio imovine sastoji od brodova
imat ćemo dodatnih pedestak miliona kuna dobiti ako ovaj tečaj ostane.

prodaja brodova je dobit ako se proda skuplje od knjigovodstvene cijene ni u tom segmentu
je ATPL ostvarila dobit

tri novogradnje koje su ušle u sastav flote su najveći gubitaši u tom probnom razdoblju

hoteli su u prvom poligodištu standardni gubitaši ,a treći kvartal ostvaruje najveću dobit tako da i u trećem kvartalu ATPL nebi trebala ostvariti gubitak kvartalua sveukupna dobit bi trebala biti viša od sadašnjih 120 mil kn i vjerovatno će biti 170 mil kn,ako tečaj dolara ostane isti

i zaista ovo izgleda fenomenalno kratkoročno,ali i dugoročno garantira opstanak ATPL.
Onaj koji opstane će biti veliki dobitnik u budučnosti-

Dioničari mogu biti izuzetno zadovoljni sa,financijskim rezultatima i izuzetno nezadovoljni sa ovom cijenom dionice.

U ATPL teče med i mlijeko!

Dioničari mogu biti izuzetno zadovoljni sa,financijskim rezultatima i izuzetno nezadovoljni sa ovom cijenom dionice.

U ATPL teče med i mlijeko!


Nema ti druge nego prodati kucu i stan, prodati ostale dionice i uloziti sve u ATPL. 🙂



kolega nebi ni Vama bilo ludo to učiniti
Dioničari mogu biti izuzetno zadovoljni sa,financijskim rezultatima i izuzetno nezadovoljni sa ovom cijenom dionice.

U ATPL teče med i mlijeko!


Nema ti druge nego prodati kucu i stan, prodati ostale dionice i uloziti sve u ATPL. 🙂
[/quote]

Dioničari mogu biti izuzetno zadovoljni sa,financijskim rezultatima i izuzetno nezadovoljni sa ovom cijenom dionice.

U ATPL teče med i mlijeko!


Nema ti druge nego prodati kucu i stan, prodati ostale dionice i uloziti sve u ATPL. 🙂
[/quote]


FI je senzacionalan.

I sve to uz amortizaciju od gotovo 30 milja

Sve je to divno, krasno i slatko, no mene bi brinulo, u slučaju da sam dioničar, uloga i daljni postupak raspolaganja dionicama ATPL-R-A od strane AUDIO.



FI je senzacionalan.

I sve to uz amortizaciju od gotovo 30 milja
[/quote]

smiješno, da nisu prodali brod FI bi bilo šaka jada

E pa zato su kupili druge, a da ih nisu kupili FI bi bio još bolji, a sad će prodat hotel koji kvari bilancu i opet će biti pozitivan FI, a tako to ide, samo posao.
Istina, ima jedan fundamentalno još bolji brodar, a taj će u dvokoraku bit na 1000 kuna.

Dry bulk market down on low Capesize and Panamax activity
Thursday, 26 July 2012 | 00:00

With oversupply of dry bulk vessels «drowning» freight rates, any little fall of demand is enough to trigger a fall in the industry’s benchmark, the BDI (Baltic Dry Index). This was the case yesterday, when the BDI fell for a 12th consecutive session, on the back of lower summer demand for commodities like iron ore and coal. The BDI was down by 2.09 percent (21 points) to 982 points. The larger ship types were the main contributors to this loss, with the Baltic Capesize Inden retreating by 1.7 percent to 1,239 points. The average daily earnings for the larger capesize vessels fell 3.6 percent or $190 to $4,969. Similarly, the Panamax index was down by 1.9 percent to 1,088 points, with average daily earnings down $165 to $8,682.
In its latest weekly report, shipbroker Fearnleys commented on the Capesize market by mentioning that «its been a quiet week with dropping rates in both the Pacific and the Atlantic. West Australia round is presently at USD 6.70 pmt whilst Tubaroa/Qingdao remains unchanged from the previous week, ie. in the high 17s. Short period market remaining inactive with just a handful of fixtures around USD 10,000/day for short period. Takers are expecting an improvement in Q4, although it appears unlikely now with lack of coal and dropping iron ore and huge stock piles in china – in adition to the supply of new ships» it noted. On a similar note, earlier, shipbroker Shiptrade & Services had noted that there was a furhter downfall on rates, with the Atlantic basin remaining slow with small volume of fresh requirements. The fronthaul closed at USD 22,750 reported a decline of USD 1,250 whereas the transantlantic round trips fixed at USD 5,250 reduced by USD 1,000.

http://www.hellenicshippingnews.com/News.aspx?ElementId=03c14993-b060-4953-89eb-1c31030640c2


Istina, ima jedan fundamentalno još bolji brodar, a taj će u dvokoraku bit na 1000 kuna.

Moje pjesme moji snovi!

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


E pa zato su kupili druge, a da ih nisu kupili FI bi bio još bolji, a sad će prodat hotel koji kvari bilancu i opet će biti pozitivan FI, a tako to ide, samo posao.
Istina, ima jedan fundamentalno još bolji brodar, a taj će u dvokoraku bit na 1000 kuna.

A kad nestane hotela i starijih brodova, šta će onda podavati?

New Report

Close