ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 17.11.2024. u 20:40
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
41.993
857
47,80
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Nije bilo teško pogoditi da je 250 bilo dno, što sam i navodio u par navrata. Osobno sam postavio nalog na kupnju na 253 i kroz par dana stojički kupio 200 kom. Nije neka količina, ali nema se više, većina slobodnog keša je već odavno "upucana" u druga izdanja. Ovakve devijacije se dešavaju jako rijetko, da dionica potone na malom prometu bez ikakve želje kupaca za kupnjom i na tako niskoj cijeni a sve od straha, a i želje kupaca za kupnjom po još nižoj.
Neki koji nisu dočekali 200 kuna ne bi kupili ni na toj cijeni i da je pala do tamo.
Cijene goriva padaju, eto npr. LPG za automobile pao na 4,36 kuna a nedavno je bio 5,78. Na nekim privatnim točionicama je već ispod 4 kune što sugerira dodatni pad i naftnih derivata.
Uglavnom sam mišljenja da bi se uskoro u svijetu trebao "zavrtjeti" novi investicioni ciklus, a time dolaze i bolji dani za brodare. Cijena ATPL- e bi trebala doseći 350 kuna na nevelikom prometu, slično ka što je i pala.


….
Cijene goriva padaju, ….Uglavnom sam mišljenja da bi se uskoro u svijetu trebao "zavrtjeti" novi investicioni ciklus..

nemaš ti blage veze ni sa čime, cijene goriva padaju jer kriza jača pa opada potražnja i povjerenje ulagača da će uslijediti oporavak svjestskog gospodarstva! cijene će biti niže, ali će opet padati i vozarine jer će biti sve manja potražnja!

moje poruke nisu investicijski savjeti niti preporuke za kupoprodaju dionica!

Ma vidi, vidi.
+5,5%
Bid jači od aska.
Da li je to moguće?
Što nam to govori?
To nam govori da sam ja bio u pravu a nekakvi kormilari koji su prodali na 250, nisu.
A rast kao naručen.
Na malim prometima kao što i priliči.
A vidim da su i fondići čitali forum i argumente ZA pa stali na bid i ujedno počeli skidati sa aska vidjevši da ih nitko ne zarezuje niti za suhu šljivu.
Najbolja vijest je činjenica da je ta ogromna količina fondova i fondića koji su bili prisutni u vlasničkoj strukturi sve rasprodala napuštajući poziciju.
A sad će natrag kupovati zauzimajući poziciju.
Mislim da bolji scenarij ne možemo zamisliti



….
Cijene goriva padaju, ….Uglavnom sam mišljenja da bi se uskoro u svijetu trebao "zavrtjeti" novi investicioni ciklus..

nemaš ti blage veze ni sa čime, cijene goriva padaju jer kriza jača pa opada potražnja i povjerenje ulagača da će uslijediti oporavak svjestskog gospodarstva! cijene će biti niže, ali će opet padati i vozarine jer će biti sve manja potražnja!
[/quote]
Samo Vi slušajte kataklizmičare, upravo ste Vi jedan od onih koji bi i na 200 vikali kako je preskupo, pa onda na 150 da se priprema brodolom i sl. Potražnje uvijek ima samo što je bilo previše ponude, nije svijet stao i dalje se živi i radi. Novac, zlato i nekretnine su promijenile vlasnike, sve je isisano, tako da oni što su stvorili krizu počet će je i rješavati, jer im više nije potrebna.
Da imaš "blage veze" bio bi u dionici, a ne na suvom, u nevjerici, gledajući budući svakodnevni rast brodara! [bye]




….
Cijene goriva padaju, ….Uglavnom sam mišljenja da bi se uskoro u svijetu trebao "zavrtjeti" novi investicioni ciklus..

nemaš ti blage veze ni sa čime, cijene goriva padaju jer kriza jača pa opada potražnja i povjerenje ulagača da će uslijediti oporavak svjestskog gospodarstva! cijene će biti niže, ali će opet padati i vozarine jer će biti sve manja potražnja!
[/quote]
Samo Vi slušajte kataklizmičare, upravo ste Vi jedan od onih koji bi i na 200 vikali kako je preskupo, pa onda na 150 da se priprema brodolom i sl. Potražnje uvijek ima samo što je bilo previše ponude, nije svijet stao i dalje se živi i radi. Novac, zlato i nekretnine su promijenile vlasnike, sve je isisano, tako da oni što su stvorili krizu počet će je i rješavati, jer im više nije potrebna.
Da imaš "blage veze" bio bi u dionici, a ne na suvom, u nevjerici, gledajući budući svakodnevni rast brodara! [bye]
[/quote]

ja uopće ne pišem na temi ATPL pa tako niti o rastu niti o padu ove dionice, moj post odnosio se na tvoje jeftino drukanje koje je rezultat elementarnog nepoznavanja materije, zbog čega stalno imaš ogromne gubitke na burzi. evo što si pisao lani u 3, mjesecu:


Danas sam nakon ravno godinu dana odlučio ponovno ući u ATPL. 02.03.2010 cijena "izlaska" je bila 993, a cijena ponovnog ulaska mi je današnjih 745.
Dobit od razlike u cijeni istopila se u drugim "poduhvatima", tako da ne mislite kako sam se došao ovdje hvaliti. Nemam s čim!
Razlog je isključivo osobna procjena da će BDI polako gore iz dana u dan. Prošla je kineska nova godina, dolazi proljeće, počinju radovi, treba izgraditi Indiju, Australiju sanirati, kineze opskrbiti….

eto, iste drukerske gluposti pisao si i lani kao i danas i navlačio si naivce unutra da se ti iskrcaš, a kod svakog ulaza ispušio si 100-200 kn po dionici…što reći osim [bye]

moje poruke nisu investicijski savjeti niti preporuke za kupoprodaju dionica!

Zanimljivo uočeno, Kokpit. Radi se većinom o kratoročnim igračima koji žele u nekoliko dana zaraditi koju kunu što je svakako legitimno, samo, u toj igri uvijek vrijedi – tko zadnji – magarac.

Inače, u ATPL prodaju brodove, jednog za drugim, i to izražava mišljenje Uprave o tome što misle o mogućnosti zarade u sljedećem periodu.

kokpit@
Od naivaca se dalo kupiti po 253, a Vi će te vjerovatno od naivaca kupovati po 350 samo dok dobijete potvrdu trenda! [bye]



Prodan Šipan

Molim malu pomoć. Koji je razlog prodaje brodova i kakva su očekivanja poslovodstva glede kratoročnog kretanja vozarina kad prodaju brodove?
[/quote]

Inače, u ATPL prodaju brodove, jednog za drugim, i to izražava mišljenje Uprave o tome što misle o mogućnosti zarade u sljedećem periodu.

Evo, i dalje svjedočimo da ljudi koji nemaju pojma ili se prave da nemaju pojma, "zabrinuto" gledaju na prodaju broda i pokušavaju insinuirati da je to zbog lošeg stanja na tržištu.

Au contraire, upravo suprotno, ovo je odlična vijest za nas dioničare jer je prodaja brodova jedan od načina prihodovanja bilo koje brodarske tvrtke i kao takav pokazatelj da će Atlantska mnoge iznenaditi svojim izvješćima baš kao što sam i najavio jer prihod od prodaje broda ide direktno u dobit.

A prodan je brod Šipan koji godinama visi na rubu rentabilnosti i to je ispravna odluka, iako možda i malo zakašnjela.

Zato neznalice prikazuju prodaju broda Šipan kao nešto loše iako je to vrlo dobro za sve dioničare jer se Uprava rješava nerentabilnih plovila, reže troškove, okreće se potpuno core businessu(bulker floti) potpomaže cash flow, povećava prihode, povećava dobit te tvrtku usmjeruje u lean, mean fighting machine koja se i dalje može ravnomjerno nositi sa bilo kojim svjetskim igračem.

Ovo je najbolja firma u Hrvatskoj i njeno postojanje i izgradnja značajne flote kroz najteže krize kroz protekla desetljeća dokazuje da je to hrvatski gospodarski biser par excellance.

Da se mene pita, svi oni kruzeri koji posjećuju DUbrovnik trebali bi prvo posjetiti zgradu Atlantske plovidbe a tek onda ostale znamenitosti.

Prodaja broda Šipan i broda Petka je najbolja vijest u zadnjih godinu dana i svi dioničari mogu trljati ruke od zadovoljstva a to se počinje odražavati i na cijenu dionice kao i na ono najbitnije a to je da su veliki investitori počeli uočavati preobražaj u samoj tvrtki kao i na svjetskim tržištima.

Ovdje će se zarađivati milijuni.
Tko prvi njegova djevojka

Auuuu, pa na prodaji je propuh do 350.
Jedva da ima ikoga.
Nije dobro, nije, nije.
Ovo neće dobro završiti [kiss]

Obnova flote itd. itd., da, međutim, kad su vozarine visoke, onda i starudija dobro dođe za zaradu. Za razliku od toga, kad su vozarine ispod točke pokrića troškova te kad procijeniš da će takvo stanje još potrajati određeno vrijeme, onda je najbolje – riješiti ih se i na taj način odsjeći dodatne gubitke.

Dakle, prodaju broda dok su vozarine za ATPL nepovoljno nisko (laički) smatram dobrim potezom. Dobrim potezom u smislu smanjenja dodatnih gubitaka. Ali to, ako je suditi po vozarinama, ne znači da će poslovati s dobitkom. Novac i eventualnu dobit od jednokratne prodaje broda neću uzeti kao mjerilo trenda…


Nije dobro, nije, nije.
Ovo neće dobro završiti [kiss]

Odavno nisam vidio toliko liparenja na prodaji.
Doduše i na kupnji.
Imaš pravo. Nije dobro.


ima li dividende? Neće sve valda podilit članovima uprave….

Dividende nema (ATPL vozi s 40% gubitka prema sadašnjim cijenama vozarina) a podijelit će uprava kao i svake godine 400 dionica po članu,kad se pojave 4-stotice na asku to je to uživajte.

New Report

Close