Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 21.266 | 434 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
Imam jedno silly pitanje. Šta sa BDI-om preko praznika, jel se računa, tj. jel se može desiti da svaki dan pada pa da nas u četvrtak strefi na nekih 8000? U tom slučaju, držite li mogućim nekakav stampedo do 3000 u zadnjim danima o.g. ??
Od neozbiljnih investitora se može očekivati svašta, a takvih je trenutno na tržištu previše. No, kako Atlantska ima većinom dugoročne “time charter” ugovore, nema straha za 2008.g. Problem je druge prirode, ako BDI pada dugoročno, pada i NAV jer pada vrijednost brodova, a tako i vrijednost dionice. Po prognozama analitičara nebi trebalo biti veće oscilacije.
ovo se nisam ja iskrco! [smiley]
[bye]
Ovo su mene poklopili dijelom na bidu…. [cool]
Evo londonski drybulk brodari, nisam još bacio oko na strukturu flote:
Global Oceanic Carriers Ltd GOC.L 115.85 2000 +0.85 (0.73%)
Globus Maritime Ltd GLBS.L 499.00 7600 +6.00 (1.21%)
Goldenport Holdings GPRT.L 437.75 23103 +22.75 (5.48%)
Hellenic Carriers Limited HCL.L 226.00 3000 -1.00 (-0.44%)
as of 12/20/07 11:29 AM EST
Svi čisti DRY osim GPRT koji je kombinacija kontejnera i bulka (tipa JDPL). Svi su manji od ATPL…
Nije mi jasno zašto se ljudi drže BDI-a ko pijan plota, a vidim da su nam i neuki novinari počeli isto, svakodnevna poveznica sa BDI-em bila bi moguća jedino da ATPL ima sve brodove na spot tržištu, ili da sada ima sve brodove slobodne i napravi 1/2 ili 1 godišnje ugovore na svim brodovima, ali onda bi ATPL u trenutku skočila na 5000-6000 kn.
a što je sa ostalim prihodima ATPL koji uopće ne ovise o BDI-ju?
zračni prijevoz, građevina, turizam i sl. ne bih rekao da su oni baš tolko zemarivi.
BDI je bitan u analitičkoj procjeni mogućih dobiti/prihoda u budućem periodu!
da, samo onih od pomorskih vozarina.
Pa ne znam zasto se drze BDIa ko pijan plota, ali kad malo pogledas onaj graf od kolege Strawinskog gdje je prikazana ATPL i BDI vidi se ipak neka korelacija. Tu i tamo malo odskace, ali ipak ako BDI ode dolje prije ili kasnije i ATPL ode dolje i obrnuto. Pa sad ono…
Da se nadovezem na pitanje kolege smootka.. Je li uobicajeno da BDI ovako snazno pada pred kraj godine? Nesto su se prije spominjali neki ugovori Kineza i ne znam vec koga za 2008 i povezanost toga sa padom BDIa. Da li je npr. lani ili preklani isto dolazilo do pada BDIa u ovom razdoblju?
Ako pogledas graf, vidjet ces da je obicno vrhunac BDI-a 11/12 mjesec. Ova godina je bila povoljna za vozarine, a dodatni plus je bio znacajno smanjenje izvoza ugljena od strane Kine i globalna susa. Japan je ugljen morao kupovat u Australiji (koja je dalja) i zagusio tamo luke, a zito i slicne trice je postalo isplativo vozit iz daljih krajeva jer je susa znacajno digla cijene. Ta dva momenta su sada manje-vise gotova. Sad, vidjet cemo sto ce biti dalje.
Nije mi jasno zašto se ljudi drže BDI-a ko pijan plota, a vidim da su nam i neuki novinari počeli isto, svakodnevna poveznica sa BDI-em bila bi moguća jedino da ATPL ima sve brodove na spot tržištu, ili da sada ima sve brodove slobodne i napravi 1/2 ili 1 godišnje ugovore na svim brodovima, ali onda bi ATPL u trenutku skočila na 5000-6000 kn.
bravo sicky…
Samo sto ce biti s daytraderima koji vriste na BDI[smiley]