ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 23.10.2024. u 02:21
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
48,19
6.506
135
47,70
48,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


Vani brodari luduju, jedan je 36 % u plusu…

Želiš nam reći da će drugi tjedan će tako i ATPL ili ciljaš na nešto drugo?


što bi rekao Rojs-ko jamio, jamio
Kupujte do jeseni, jer od jeseni kupuje Atpl svoje dionice

Jel kupuju lovušom od lanjske dobiti?

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"



što bi rekao Rojs-ko jamio, jamio
Kupujte do jeseni, jer od jeseni kupuje Atpl svoje dionice

Jel kupuju lovušom od lanjske dobiti?
[/quote]
ne nego od prodaje šipana [lol]


Par velikih kineskih brodogradilišta će po svemu sudeći u 2014. postati rezališta. Naime, nema naruđbi za tu godinu i dalje, a sve više brodova će u staro željezo, pa ljudi moraju nešto raditi kad su već uložili sredstva, jer je cijena scrapa vrlo dobra.
Držim da je ovo dobra vijest za brodare.

to je loša vijest jer znači opasnost od kraha svjetskog gospodarstva i nastavak slabe potražnje za brodskim prijevozom tj, oni koji budu vozili i dalje će to raditi za kikiriki ili će staviti ključ u bravu

moje poruke nisu investicijski savjeti niti preporuke za kupoprodaju dionica!

krah gospodarstva ima veze samo s modelom cirkulacije novca, tiskanja istog bez pokrića kao i društva duga. prezivjet ce oni koji mogu dobiti najbolje ugovore za nove dugove :-).

vrijeme smrti kapitalizma 2008-2018…ove bogate budale iscrpile su supstancu od koje su živile.i tako i same propale,ne može živjeti ni parazit,ako nema koga dudlati,dionice će potpuno propasti,i čitav sustav financijski,ovakav kakvoga ga danas poznajemo će se raspasti,ostat će samo valute,i to zemalja di se nalaze gazde,dakle..američki dolar,kanadski dolar,austalski dolar,britanska funta….zlato i nafta će također izgubiti na vrijednosti,euro će sigurno propasti,ili će se preoblikovati u neku drugu valutu suženih zemalja europe,njemačka,francuska,britanija…najveću vrijednost imat će realna hrana,ljudi će bježati iz gradova u sela,shodno tome,ni bdi ne bi trebao biti nešto previsoko…..anarhija je pred vratima….

alt333 @ [undecid] [shocked] [huh] [embarass] [sad] cemu toliko pesimizma..?

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

http://www.businessinsider.com/marine-money-week-2012-6#


alt333 @ [undecid] [shocked] [huh] [embarass] [sad] cemu toliko pesimizma..?

pa dobro prijatelju reci mi tko će platiti dugove svih zaduženih država uključujući i hrvatsku?pa samo italija je dužna 2.2 bilijuna eura,pa to ne može vratiti cijeli svijet uz kamatu od7% na obveznice,i uz negativan bdp…nisam ja kriv za pesimizam,ja sam ga samo konstatirao,ja sam za optimizam,ali sustav je degeneričan i nema mjesta optimizmu,,nažalost…lom je neminovan,ali nakon sloma opet će doći duže razdoblje uspona,a tako to ide,sad je vrijeme za naplatu dugova,kao i u životu,ne može ti uvijek ići sve kao podmazano,nekad mora i zapeti…takav je život…možda lom neće biti apokaliptičan,ali je neminovan…..


i nafta će također izgubiti na vrijednosti

Nije mi jasno kako nešto za čim je potražnja velika, a toga istovremeno nema u neograničenim količinama tj. ponuda je ograničena, može izgubiti na vrijednosti?



Par velikih kineskih brodogradilišta će po svemu sudeći u 2014. postati rezališta. Naime, nema naruđbi za tu godinu i dalje, a sve više brodova će u staro željezo, pa ljudi moraju nešto raditi kad su već uložili sredstva, jer je cijena scrapa vrlo dobra.
Držim da je ovo dobra vijest za brodare.

to je loša vijest jer znači opasnost od kraha svjetskog gospodarstva i nastavak slabe potražnje za brodskim prijevozom tj, oni koji budu vozili i dalje će to raditi za kikiriki ili će staviti ključ u bravu
[/quote]

Gledaj, volumen svjetske trgovine nije pao, međutim morao bi rasti puno više da bi pratio tempo kojim stižu novogradnje. Dakle brodari su u krizi što su sami proizveli nekontroliranim naruđbama u brodogradilištima i brodari će to sami morati i rješiti. (App. dvije godine nema novovih naruđbi, uz pojačan scrap i eto ti balansa ponude i potražnje a time i većih vozarina, samo nije to tako jednostavno, uvijek ima pohlepnih.)



i nafta će također izgubiti na vrijednosti

Nije mi jasno kako nešto za čim je potražnja velika, a toga istovremeno nema u neograničenim količinama tj. ponuda je ograničena, može izgubiti na vrijednosti?
[/quote]
pa ako kupac nema novca,ne može ni kupiti,npr ja raz,mišljam da prodam auto i kupim biciklo,zasad mjesečno trošim oko 1000 kuna mjesečno na gorivo,ako kupim biciklo,trošit ću nula kuna za gorivo,pa onda mogu oni staviti cijenu i na 35 kuna čačićevih ako žele,ako nema potražnje,pada cijena kako dionica tako i nafte,a nafte ima ko pijeska,samo oni šute o tome,i ne daju alternativne vrste da dođu do izražaja,koje su također dostupne..ova cijena nafte guši gospodarski rast svijeta…naravno to oni čine namjerno,jer velika cijena nafte ima viši cilj,a to je uništiti gospodarski rast,a i to ima za viši cilj podignuti vrijednost američkog dolara,i tako po tko zna koji put bez znoja i rada zavladati svijetom…čistom špekulacijom…

New Report

Close