Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 21.266 | 434 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
4.788,87 KUNA??? je promet na ovoj dionici?…..ideeš !
Stardust,
a kako bi bilo da svoje mišljenje argumentiraš, navodno …
Evo samo za tebe:
On the bottom right hand graph we provide the order book for the remainder of 2013, ‘14 and ‘15. As we can see while the dry bulk industry still has to go through a process of absorbing a very large number of new vessels that will come into the market this year, the current order book for 2013 onwards stand for the significantly lower levels.
What is important currently in the (inaudible) during 2011 increased to an all time record of 22.3 million dead weight tons. And this year scrapping activity has continued to increase. Lower charter rates make it unprofitable to run average vessels and high scrap value demolition in our (inaudible).
As we can see in the lower left hand side graph, scrapping was quite strong in January to April period with 10.9 million dead weight tons of dry bulk vessels going to the stop yards. That gives almost half of what was scrapped during the whole of last year and continue distract in scrapping activity should slow down the fleet’s net growth rate which effectively could provide some relief to the supply pressures.
Diana Shipping announces time charter contract for M/V Protefs with Cargill at a gross charter rate of $9K per day (DSX)
Co announced that it has entered into a time charter contract with Cargill International, Geneva, through a separate wholly-owned subsidiary, for one of its Panamax dry bulk carriers, the m/v "Protefs", at a gross charter rate of $9,000 per day, minus a 5% commission paid to third parties, for a period of minimum twenty-four (24) months to maximum twenty-nine (29) months. The charter is expected to commence in mid-August 2012. This employment is anticipated to generate approximately $6.5 million of gross revenue for the minimum scheduled period of the charter. The Protefs is a 73,630 dwt Panamax dry bulk vessel built in 2004.
Da mi je znati (nisam brojao) koja je to preporuka po redu od strane Erste Bank?!
——————————————————————————————————————
11. lipanj 2012.| Tin Bašić
Preporuka za dionice Atlantske plovidbe – držati
Erste je izmijenio prijašnju preporuku za kupnju dionice i zato što Atlanskoj plovidbi 2013. istječe nekoliko unosnih ugovora
Analitičari Erste banke izmijenili su preporuku za dionice Atlantske plovidbe, i to za dvije razine. Investitorima su preporučili "držati" dionice domaćeg brodara, a dosad su smatrali da bi te dionice trebalo kupovati. U idućih godinu dana, kažu u Ersteu, cijena najlikvidnije "brodarske" dionice trebala bi iznositi 293 kune. Sada iznosi 260 kuna. Preporuka "kupiti" odnosi se, inače, na predviđanje da će ciljana cijena biti barem 20 posto veća u odnosu na trenutnu cijenu na burzi. No budući da analitičari predviđaju kako će cijena dionice Atlantske plovidbe rasti "samo" 12,6 posto, investitorima se sugerira da ne prodaju ovu dionicu već da čuvaju one koje imaju. "Ciljana cijena derivirana je jednakim ponderiranjem cijena proizašle DCF metodom od 304 kune i cijene proizašle iz usporedbe sa sličnim kompanijama od 281 kune, što nam daje ciljanu cijenu od 293 kune. S obzirom na to da je potencijal rasta cijene na tržištu kapitala oko deset posto, smanjili smo spreporuku na – držati", napisao je u analizi Davor Špoljar.
Loše strane
Slabija očekivanja budućeg kretanja dionice temelje se na predviđanjima poslovanja kompanije. Iako će profitabilnost kompanije ove godine biti bolja, godine koje slijede ne odašilju optimistične signale, smatra Špoljar. "Povećali smo procjene dobiti za ovu godinu, no to je prvenstveno temeljeno na prodaji broda Petka. No u 2013. istječe nekoliko unosnih ugovora pa će kompanija biti prisiljena koristiti ‘spot’ tržišta. Stoga, procjene su za iduću i 2014. godinu smanjene, što je znatno pritisnulo vrijednost dionice iz DCF modela", objašnjava Špoljar. Isto tako, nastavlja Špoljar, vrijednost flote, koja je u posljednjem izvještaju Erstea bila glavni okidač za kupnju dionica, znatno je pala, a glavnu materijalnu razliku čine novi brodovi.
http://www.poslovni.hr/vijesti/preporuka-za-dionice-atlantske-plovidbe–drzati-206913.aspx
11. lipanj 2012.| Tin Bašić
Preporuka za dionice Atlantske plovidbe – držati [lol] [lol] [lol]
jos malo i stize analiza "prodati" [rolleyes]
Evo samo za tebe:
[smiley]
hvala,
samo što se tumačenje teksta može razlikovati, zar ne? tkako vidiš iz predhodonog posta, cijene vozarina ostaju na rekordno niskim razinama i za 2014. ako je suditi po postu od PerJesusa, gdje navodi cijene Diana Shipp. te se može predpostaviti da će se ovaj trend zadržati i dalje.
U tvojem linku piše da se ublažuje pritisak na ponudu novogradnji te da će tržište morati absorbirati veliki broj novogradnji. Što misliš, kako će se to odraziti na cijenu vozarina, a samim time i poslovanje brodara ?
Jednostavno, konjuktura nam se još ne smiješi, barem dok svjetski moćnici ne srede financije, brodari će se morati snalaziti kako god znaju, ostaje pitanje tko će biti brži, bolji u tome…
vratili smo se na cijenu iz 2004. ako nas ovi novi fondofski stručnjaci odluče još malo spoustiti bilo bi idealno za ponovni povijesni ulaz na najnižim granama, naravno za to treba imati love, a koji pravi dioničar sada nije u kešu ? barem 80% koja je negdje lijepo oročena. bit će zanimljivo ovdje. ne bojte se ovih na asku, to su očajnici, nemaju više koga uloviti, na kraju krajeva zašto recimo ne bismo ovom dionicom trgovali po stotinjak kuna ionako je sve virtualno, kaj ne?
Malo gledam te sve brodare vani i kod nas, i čini mi se da je valuacija daleko ispod realne razine. Ne vidim neki veliki problem u brodarskom biznisu da bi valuacije trebale biti na 0,1 BV ili nešto slično. Koliko ja znam, brodove i nije tako teško prodati, i ta ”likvidnost” bi se trebala više respektirati. Čine mi se da ni pohlepni grčki brodari neće propasti, iako su im kreditna zaduženja ogromna, a kamoli naši. Pogotovo mi se pozicija Atlantske čini ok, jest da imaju dosta kredita, ali isto tako i snažnu cash poziciju. I nisu pohlepni ko Grci koji ne žele prodavati brodove, Atlantska uredno prodaje stare brodove i smanjuje zaduženje. Baš bi volio vidjeti stečaj Dryshipsa, što bi se dogodilo sa tom flotom. Zaista mi nije jasno zašto ne prodaju par brodova i smanje kredite. Ako mi netko može to objasniti, bio bih mu zahvalan.
Bankari im popustaju i vec su zakasnili. Ako ovako potraje, dug ce biti sve veći i veći, a onda slijede rasprodaje.
Malo gledam te sve brodare vani i kod nas, i čini mi se da je valuacija daleko ispod realne razine. Ne vidim neki veliki problem u brodarskom biznisu da bi valuacije trebale biti na 0,1 BV ili nešto slično. Koliko ja znam, brodove i nije tako teško prodati, i ta ”likvidnost” bi se trebala više respektirati. Čine mi se da ni pohlepni grčki brodari neće propasti, iako su im kreditna zaduženja ogromna, a kamoli naši. Pogotovo mi se pozicija Atlantske čini ok, jest da imaju dosta kredita, ali isto tako i snažnu cash poziciju. I nisu pohlepni ko Grci koji ne žele prodavati brodove, Atlantska uredno prodaje stare brodove i smanjuje zaduženje. Baš bi volio vidjeti stečaj Dryshipsa, što bi se dogodilo sa tom flotom. Zaista mi nije jasno zašto ne prodaju par brodova i smanje kredite. Ako mi netko može to objasniti, bio bih mu zahvalan.
Čekaju da potonu kao i grčka ekonomija [wink]