ovaj s 500 je gazda,tek kad se on makne može gore, ili ne daj bože da ga netko od forumaša popapa onako bez grča na licu
pojedinci su se trgali po 300 kn…a vidi sad robe po 260-70 kn na lopate i niko nece… [tongue] [yawn]
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $4255 (DOWN 128)
BPI Average of the T/C routes $7266 (UP 248)
BSI Average of the T/C routes $10453 (DOWN 13)
BHSI Average of the T/C routes $8943 (UP 57)
obzirom na pad vozarina, ATPL bi se trebala tržit ispod 200 kn
Što će tek biti sutra, prekosutra kad vozarine okrenu u zeleno i tako 2 mjeseca?
http://finance.yahoo.com/quotes/DAC,DRYS,DSX,EGLE,ESEA,EXM,GNK,NM,QMAR
BDI +5 [kiss]
ovaj s 500 je gazda,tek kad se on makne može gore, ili ne daj bože da ga netko od forumaša popapa onako bez grča na licu
pojedinci su se trgali po 300 kn…a vidi sad robe po 260-70 kn na lopate i niko nece… [tongue] [yawn]
[/quote]
Nisu svi, neki još uvijek čekaju [pray]
pojedinci su se trgali po 300 kn…a vidi sad robe po 260-70 kn na lopate i niko nece… [tongue] [yawn]
[/quote]
Nisu svi, neki još uvijek čekaju [pray]
[/quote]
problem je sto sad vecina koji su vani svi cekaju 200 kn…e sad treba bit mudar ,jer veliki novac ce probat zahebat vecinu [rolleyes] p.s. usa brodovlje popucale sve teh. brane..
Primjerice američki DRYS je od 2008 pao sa preko 120 $ na samo 2 $.
ATPL je je od 2008 pala sa 3000 kn na 260 kn.
Ma gdje je dno odnosno, koja je to perspektiva brodara? Tko god je uložio zadnjih par godina u brodare debelo je popušio.
Capesize 4.227 dollar (- 0,7 prosent)
Panamax 7.503 dollar (+ 3,3 prosent)
Handysize 8.979 dollar (+ 0,4 prosent)
Supramax: 10.461 dollar (+ 0,1 prosent)
http://www.poslovni.hr/vijesti/preporuka-za-dionice-atlantske-plovidbe–drzati-206913.aspx
Pa 2013. se očekuje oporavak vozarina, navodno su knjge naruđbi za novogradnje za 2014. i 2015. prazne pa bi trebao splastnut efekt oversupply-a na tržištu…