Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
čvarko,
nemoj biti bahat i prejudicirati šro sam rekao. ako ti misliš da ćemo svi propasti, tvoj problem. ja to ne mislim, niti sam to rekao. paušalno čitaš, a komentar koji su dao nema veze sa onime što pišem, tako da pročitaj sa razumijevanjem.
zašto misliš da kinezi ne mogu pružiti kvalitetnu uslugu u brodarstvu po nižoj cijeni ? kinezi imaju mogućnost i sve više podižu razinu kvalitete svojih usluga i proizvoda. kako su razvili tehnologiju u drugim industijama, neće njima trebati puno da dostignu vrhunsku uslugu u brodarstvu. prije 10-15 godina nismo mogli zamisliti da grade brodove složenih tehničkih zahtjeva, a danas ih grade, čak složenije nego što mi možemo (ne sva brodogradilišta).
]naravno, o učinkovitosti radne snage, u usporedbi sa našom, nećemo …[/u]
A, šta da ti kažem. Sam sebi si skočio u usta… O čemu li sam ja govorio?!
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $5736 (DOWN 375)
BPI Average of the T/C routes $8033 (DOWN 325)
BSI Average of the T/C routes $11396 (DOWN 185)
BHSI Average of the T/C routes $9588 (DOWN 41)
Jerković je jednom izjavio da je 16000 dolara minimum za Panamaxe (…)
Po novom taj minimum za ATPL može doseći i 20.000 USD per day.
A trenutni prosjek je nažalost neugodnih 8.000 USD.
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $5736 (DOWN 375)
BPI Average of the T/C routes $8033 (DOWN 325)
BSI Average of the T/C routes $11396 (DOWN 185)
BHSI Average of the T/C routes $9588 (DOWN 41)
uh pa što će biti s atpl i jdpl [sad] pa ovo pada ko kamen već tjednima. a kad se sjetim svih onih valova, milijunske kupovine i prodaje po 2000, 3000, pa 1000, pa alabaminih 1000 kom na asku po 1000,00kn. ovo sad izgleda kao oglođena lešina. ako u skorije vrijeme konačno ne ode trećina svjetske flote u staro željezo pola brodara će bankrotirati u godinu dve
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $5736 (DOWN 375)
BPI Average of the T/C routes $8033 (DOWN 325)
BSI Average of the T/C routes $11396 (DOWN 185)
BHSI Average of the T/C routes $9588 (DOWN 41)
uh pa što će biti s atpl i jdpl [sad] pa ovo pada ko kamen već tjednima. a kad se sjetim svih onih valova, milijunske kupovine i prodaje po 2000, 3000, pa 1000, pa alabaminih 1000 kom na asku po 1000,00kn. ovo sad izgleda kao oglođena lešina. ako u skorije vrijeme konačno ne ode trećina svjetske flote u staro željezo pola brodara će bankrotirati u godinu dve
[/quote]
pozdrav kolega…vidim bio si nadobudan na cca 300 kn…sad shvacas valjda kamo ovo sve ide…cuvaj cash
jest, igrao sam na odbijanac, no platio -3% članarinu na 50k ulaza, sad igram zabu s managementom koji se iskipava, ovo ću preskočiti neko vrijeme [smiley]
Neki pišu da je atlantska potcjenjena jer bi dobili nešto veću vrijednost od trenutne ako bi rasprodali hotele, brodove i tvrtku poslali u likvidaciju. Naravno, sve bi to bilo isplaćeno za dobrobit dioničara koji su ovoj upravi ispred svega ostaloga. To je najčešći argument onih koji žele rast dionice.
No znamo svi dobro da tako neće biti, nego da će atpl poslovati i dalje negativno (osim ako vozarine ne porastu u nebesa…a budimo realni). Neće biti dividendi nego samo obilne nagrade upravi, i kad potroše sav cash na gubitke, tada mogu pokušati dokapitalizaciju kao ULPL ili prodavati nekretnine i brodove kako bi pokrivali tekuće troškove.
Neki pišu da je atlantska potcjenjena jer bi dobili nešto veću vrijednost od trenutne ako bi rasprodali hotele, brodove i tvrtku poslali u likvidaciju. Naravno, sve bi to bilo isplaćeno za dobrobit dioničara koji su ovoj upravi ispred svega ostaloga. To je najčešći argument onih koji žele rast dionice.
No znamo svi dobro da tako neće biti, nego da će atpl poslovati i dalje negativno (osim ako vozarine ne porastu u nebesa…a budimo realni). Neće biti dividendi nego samo obilne nagrade upravi, i kad potroše sav cash na gubitke, tada mogu pokušati dokapitalizaciju kao ULPL ili prodavati nekretnine i brodove kako bi pokrivali tekuće troškove.
Kako je teško skužiti kada je netko prodao… A, vidi ga do prije tjedan dana. Ima li netko ogledalo?
Kako je teško skužiti kada je netko prodao…
… i tom prodajom spriječio daljnje gubitke…
Kako je teško skužiti kada je netko prodao… A, vidi ga do prije tjedan dana. Ima li netko ogledalo?
Mislim da ste me zamijenili s nekim, čak sam odvrtio par stranica svojih postova unazad par mjeseci i ne vidim ništa dijametralno suprotno od ovoga što sada pišem.
Ne može se izvlačiti "kosture" kad ih nema[lol]
evo jedno pitanje za razmišljanje?ako dolar raste,a raste,da li to povećava ili smanjuje gubitak odnosno dobit?linić je orije mjesec dana uzeo kredit u americi po tečaju 5.72,sada je dolar nakon mjesec dana na 6.05,dakle 6.5 kamatna stopa i 6.5% rast dolara,već sada za samo taj kredit moramo vraćati 13%,a tek je počeo rasti dolar,he he..kakav dobar strateg naš ministar..popušili smo jednu petrokemiju samo na tom jednom kreditu ha ha i to za mjesec dana,raspad sistema totalni