je, je, super za one koji ne potonu, upravo to će podići cijenu vozarina kada će biti brodova na rasprodaju u bescijenje ….. [rolleyes]
Upravo tako, ako propadne jedan Amerikanac, njega će zamijeniti još tri Kineza. Brodovi će promijeniti vlasnika. Onaj tko može raditi za ovu cijenu će opstati, a tko ne može će propasti.
Dakle treba imati jeftinu radnu snagu i naftu, a atlantska nema ništa od toga. U ovom sektoru Kinezi dominiraju i treba se ravnati prema njihovim okvirima troškova i svesti se u te okvire.
Atlantska bi trebala poduzeti bolne rezove glede radne snage, a ne poput naše države čekati i nadati se da će protekom vremena sve opet doći na staro, jer bi moglo još i niže.
[/quote]
A kineski standard ne raste?
Vozarine su prvenstveno pale zbog smanjenja potražnje za sirovinama – a jeftini kinezi će ubrzo postati mit jer i njihov standard raste.
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $6111 (DOWN 315)
BPI Average of the T/C routes $8358 (DOWN 275)
Panamaxi na 8358 USD, nastavi li se ovako, kažu da će poneki od većih igrača na NYSE bankrotirati.
[/quote]
http://www.bunkerindex.com/
ovdje najbolje možete pratiti buduće bankrote … mislim da smo u C valu prema dolje a kad se okrene trend [bye]
Europa tone dublje u recesiju, a potražnja Kine je sve slabija. Neće se to preko noći promijeniti.
Evo, pogledajte malo naslovnice. Nema na vidiku optimizma za ovaj sektor.
Consumer defaults spook dry-bulk
Chinese buyers move to delay or cut coal and iron ore contracts delivering more bad news for bulker rates.
je, je, super za one koji ne potonu, upravo to će podići cijenu vozarina kada će biti brodova na rasprodaju u bescijenje ….. [rolleyes]
Upravo tako, ako propadne jedan Amerikanac, njega će zamijeniti još tri Kineza. Brodovi će promijeniti vlasnika. Onaj tko može raditi za ovu cijenu će opstati, a tko ne može će propasti.
Dakle treba imati jeftinu radnu snagu i naftu, a atlantska nema ništa od toga. U ovom sektoru Kinezi dominiraju i treba se ravnati prema njihovim okvirima troškova i svesti se u te okvire.
Atlantska bi trebala poduzeti bolne rezove glede radne snage, a ne poput naše države čekati i nadati se da će protekom vremena sve opet doći na staro, jer bi moglo još i niže.
[/quote]
ma bez brige, budu kinezi preuzeli cijeli svijet, a ne samo brodarstvo, pa ima ih ko kineza, tko im može parirati u bilo čemu, samo je pitanje vremena kad će sve preuzeti,
je, je, super za one koji ne potonu, upravo to će podići cijenu vozarina kada će biti brodova na rasprodaju u bescijenje ….. [rolleyes]
Upravo tako, ako propadne jedan Amerikanac, njega će zamijeniti još tri Kineza. Brodovi će promijeniti vlasnika. Onaj tko može raditi za ovu cijenu će opstati, a tko ne može će propasti.
Dakle treba imati jeftinu radnu snagu i naftu, a atlantska nema ništa od toga. U ovom sektoru Kinezi dominiraju i treba se ravnati prema njihovim okvirima troškova i svesti se u te okvire.
Atlantska bi trebala poduzeti bolne rezove glede radne snage, a ne poput naše države čekati i nadati se da će protekom vremena sve opet doći na staro, jer bi moglo još i niže.
[/quote]
ti zaista misliš da je trošak radne snage toliko utjecajan za ukupan trošak održavanja broda ?
tebi za info, za atpl je cca 4 %
Laprdanje ili ne, ne vidim ništa loše u tome da se to dogodi. I to, čim prije to bolje. Za one koji ne potonu. A, ja znam najmanje jednu takvu hrvatsku firmu koja hoće.
ma hajde podijelite to znanje s ostalima.
[/quote]
Neću. Prevelika je to tajna. [tongue]
Laprdanje ili ne, ne vidim ništa loše u tome da se to dogodi. I to, čim prije to bolje. Za one koji ne potonu. A, ja znam najmanje jednu takvu hrvatsku firmu koja hoće.
je, je, super za one koji ne potonu, upravo to će podići cijenu vozarina kada će biti brodova na rasprodaju u bescijenje ….. [rolleyes]
[/quote]
A-ha, zaključimo dakle: što je više brodara u problemima – više će ih propasti. Time će biti sve više jeftinih polovnih brodova na prodaju. To će dovesti do daljnjeg pada vozarina. To će, opet, dovesti do daljnjeg propadanja brodara u sljedećem naletu. Pa će to dalje dovesti do još jeftinijih brodova i još nižih vozarina. I tako, nakon par krugova svi će brodari propasti. Dakle, propast će kompletan brodski prijevoz koji, usput, čini preko 90% svega prijevoza roba. Posljedica toga je da će zamrijeti i svjetska trgovina, a samim time i svjetska industrija svih vrsta. Jebote, svi propadosmo. [bye]
8300 Dolara DNEVNO ?- jeftiniji je da nas Panamaxi voze na krstarenja ………Kužiš, sediš na palubi, gledaš kontejnere, jedeš u prostorima za posadu- imaš prostora za hodanje koliko hoćeš..kome je više
zanimljivo uštirkano sjediti u salonima i masirati se u javnom bazenu i ležati na plastičnim ležaljkama..
Još malo i nešto pomogneš oko suđa , pospremanja kabina..i evo, nova zanimacija za turiste koje
žele nešto posebno……..
Nisi daleko od istine. Bio je na televiziji prije par mjeseci dokumentarac o takvim turistima koji plove na bulkerima ili kontejnerašima, spavaju uz posadu, jedu s njima, šeću palubom… I zato plate više nego uslugu na nekom kruzeru.
je, je, super za one koji ne potonu, upravo to će podići cijenu vozarina kada će biti brodova na rasprodaju u bescijenje ….. [rolleyes]
Upravo tako, ako propadne jedan Amerikanac, njega će zamijeniti još tri Kineza. Brodovi će promijeniti vlasnika. Onaj tko može raditi za ovu cijenu će opstati, a tko ne može će propasti.
Dakle treba imati jeftinu radnu snagu i naftu, a atlantska nema ništa od toga. U ovom sektoru Kinezi dominiraju i treba se ravnati prema njihovim okvirima troškova i svesti se u te okvire.
Atlantska bi trebala poduzeti bolne rezove glede radne snage, a ne poput naše države čekati i nadati se da će protekom vremena sve opet doći na staro, jer bi moglo još i niže.
[/quote]
Cijena radne snage ima daleko manji udjel u ukupnim, pa i samo varijabilnim, troškovima nego je to u nekim drugim djelatnostima. Kinezi će sigurno u sljedećim godinama povećati svoju flotu, ali, kao i u drugim stvarima, kvaliteta će uvijek biti na cijeni. Pogotovo u sektoru s ovakvim karakteristikama poslovanja.
Vidim da si prodao. Ove stvari koje sada spominješ do prije par dana branio bi s ove strane barikada… [tongue]
pitanje je samo koliko će kriza trajati,po ovome što ja vidim,ne vidi se kraj krizi,s tim da se vidi da će biti još gore,jer kina gadno usporava,očito smo na kraju jednog razdoblja od cca 20-30 godina i ulazimo u neku novu sferu kapitalizma,ili smo na periferiji propadanja kapitalizma i početka novog svjetskog poretka,baš mi je drago što doživljavam sve to aktivno,jer su takva vremena izrazito izazovna,čak izazovnija od rata,prije bi poslije velikik kriza dolazili ratovi,vidit ćemo da li je to slučaj i sada,daj bože da ne bude tako,po meni će vozarine još dugo dugo vremena tavoriti na niskim razinama,gubitaškim..koliko god bilo bolno,čišćenje dijela brodara,bit će zdravo,i temelj za budući napredak,očito je došlo do prezasićenja,ne samo brodskog prostora,nego je došlo općenito do zasićenja svjetske ekonomije,kapital bježi u zlato i u stabilne valute,tj valute zemalja koji imaju prirodne resurse tipa australija,kanada,norveška…..
čvarko,
nemoj biti bahat i prejudicirati šro sam rekao. ako ti misliš da ćemo svi propasti, tvoj problem. ja to ne mislim, niti sam to rekao. paušalno čitaš, a komentar koji su dao nema veze sa onime što pišem, tako da pročitaj sa razumijevanjem.
zašto misliš da kinezi ne mogu pružiti kvalitetnu uslugu u brodarstvu po nižoj cijeni ? kinezi imaju mogućnost i sve više podižu razinu kvalitete svojih usluga i proizvoda. kako su razvili tehnologiju u drugim industijama, neće njima trebati puno da dostignu vrhunsku uslugu u brodarstvu. prije 10-15 godina nismo mogli zamisliti da grade brodove složenih tehničkih zahtjeva, a danas ih grade, čak složenije nego što mi možemo (ne sva brodogradilišta).
naravno, o učinkovitosti radne snage, u usporedbi sa našom, nećemo …
Laprdanje ili ne, ne vidim ništa loše u tome da se to dogodi. I to, čim prije to bolje. Za one koji ne potonu. A, ja znam najmanje jednu takvu hrvatsku firmu koja hoće.
je, je, super za one koji ne potonu, upravo to će podići cijenu vozarina kada će biti brodova na rasprodaju u bescijenje ….. [rolleyes]
[/quote]
A-ha, zaključimo dakle: što je više brodara u problemima – više će ih propasti. Time će biti sve više jeftinih polovnih brodova na prodaju. To će dovesti do daljnjeg pada vozarina. To će, opet, dovesti do daljnjeg propadanja brodara u sljedećem naletu. Pa će to dalje dovesti do još jeftinijih brodova i još nižih vozarina. I tako, nakon par krugova svi će brodari propasti. Dakle, propast će kompletan brodski prijevoz koji, usput, čini preko 90% svega prijevoza roba. Posljedica toga je da će zamrijeti i svjetska trgovina, a samim time i svjetska industrija svih vrsta. Jebote, svi propadosmo. [bye]
[/quote]
vidim da se volite šaliti. kada stare kante budu jeftine, a vozarine niske, prije ce biti da bi to moglo zavrsiti u rezalistima.