Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 74.725 | 1,525 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
@čvarkožder
osbno nisam za ovakve usporedbe firmi. Svaka je firma za sebe sa svojim FA pokazateljima ….
Uz ATPL uzeo sam JDPL jer imam i tu dionicu i drys kao većeg globalnog igrača. Često se spominje na forumu. Želja mi je bila pokazati da je kod sve tri dionice krivulja iznenađujuće slična.
Ja ATPL vidim dugoročno isplativu. Ovo još nije dno jer recesija se tek pojavljuje kod nekih gospodarstava. Znači meni hold s opreznim buy-om.
neko je napisao da treba pod hitno ukrcavat kineze. Mislim da su se već odlučili za filipince za novogradnje u kini i koreji….
Zanima me koliki je godišnji trošak održavanja ukupne flote ATPL izuzevši ljudski kapital? Koliki je to postotak u rashodima grupe? Hvala unaprijed na odgovoru.
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $6111 (DOWN 315)
BPI Average of the T/C routes $8358 (DOWN 275)
BSI Average of the T/C routes $11581 (DOWN 113)
BHSI Average of the T/C routes $9629 (DOWN 73)
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $6111 (DOWN 315)
BPI Average of the T/C routes $8358 (DOWN 275)
Panamaxi na 8358 USD, nastavi li se ovako, kažu da će poneki od većih igrača na NYSE bankrotirati.
Koji su to "kažu", može neki link ili samo laprdanje?!
Laprdanje ili ne, ne vidim ništa loše u tome da se to dogodi. I to, čim prije to bolje. Za one koji ne potonu. A, ja znam najmanje jednu takvu hrvatsku firmu koja hoće.
Laprdanje ili ne, ne vidim ništa loše u tome da se to dogodi. I to, čim prije to bolje. Za one koji ne potonu. A, ja znam najmanje jednu takvu hrvatsku firmu koja hoće.
ma hajde podijelite to znanje s ostalima.
Laprdanje ili ne, ne vidim ništa loše u tome da se to dogodi. I to, čim prije to bolje. Za one koji ne potonu. A, ja znam najmanje jednu takvu hrvatsku firmu koja hoće.
je, je, super za one koji ne potonu, upravo to će podići cijenu vozarina kada će biti brodova na rasprodaju u bescijenje ….. [rolleyes]
8300 Dolara DNEVNO ?- jeftiniji je da nas Panamaxi voze na krstarenja ………Kužiš, sediš na palubi, gledaš kontejnere, jedeš u prostorima za posadu- imaš prostora za hodanje koliko hoćeš..kome je više
zanimljivo uštirkano sjediti u salonima i masirati se u javnom bazenu i ležati na plastičnim ležaljkama..
Još malo i nešto pomogneš oko suđa , pospremanja kabina..i evo, nova zanimacija za turiste koje
žele nešto posebno……..
je, je, super za one koji ne potonu, upravo to će podići cijenu vozarina kada će biti brodova na rasprodaju u bescijenje ….. [rolleyes]
Upravo tako, ako propadne jedan Amerikanac, njega će zamijeniti još tri Kineza. Brodovi će promijeniti vlasnika. Onaj tko može raditi za ovu cijenu će opstati, a tko ne može će propasti.
Dakle treba imati jeftinu radnu snagu i naftu, a atlantska nema ništa od toga. U ovom sektoru Kinezi dominiraju i treba se ravnati prema njihovim okvirima troškova i svesti se u te okvire.
Atlantska bi trebala poduzeti bolne rezove glede radne snage, a ne poput naše države čekati i nadati se da će protekom vremena sve opet doći na staro, jer bi moglo još i niže.
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $6111 (DOWN 315)
BPI Average of the T/C routes $8358 (DOWN 275)
Panamaxi na 8358 USD, nastavi li se ovako, kažu da će poneki od većih igrača na NYSE bankrotirati.
[/quote]
Jerković je jednom izjavio da je 16000 dolara minimum za Panamaxe ,ako je to i danas onda ATPL vozi s 40-50 % gubitka.