Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 74.725 | 1,525 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
ostavi se kruzera , ništa od toga . nego moli dragog Boga da krenu vozarine prema višim razinama , pa će svima bit dobro tko ima brodare ….. i petak je , odoh i ja .
ekipa iz atlantske zna raditi samo sa rasutim , + malo heavy metala , to tako rade generacijama kroz desetljeća i ništa više.tu su profi , ma što se god o njima pričalo. činjenica je da su vozarine takve kakve jesu u ovo vrijeme i još se dobro sa raznim manevrima u poslovanju i drže . znam da su jedno vrijeme razmišljali o nabavci tankera ,još je tada Jerković bio, ne znam što je sad s tom pričom .
jerkovic je jos uvijek. nadam se da znate sastav NO.
ma znamo mi to , govorio sam o upravi , sve ok.
@ Gardist- "imam dionice brodara" hehehe kad se sjetim da sam prije 2 god bio full u brodarima bude mi loše koliko su okinuli dolje. Dobro su me pojedinci upozoravali da su brodari vrlo nesigurno ulaganje. Čuveni ulazi po kojima su mi se činili povoljni su- tnpl- 1250kn, ulpl-650kn i lplh 150kn. Dakle danas bi ostao bez gaća.
Nije mi jasno gdje vidite oporavak vozarina? Koliko čitam sve je više brodova na tržištu i ako neka kompanije i propadne. Sigurno će netko preuzeti te brodove i nastavit radit. Ja brodove u današnje vrijeme gledam isključivo kao nekretnine. Ni ne nadam se više nekoj dobiti. Trenutno bio od svih brodara imao samo atpl.
Do oporavka bi moglo doći nekoliko godina nakon što sadašnje novogradnje završe rashodovane u rezalištima. Ne vidi se svijetla točka u tunelu…
Da, Kanabis, baš kao i nekretnine…
[/quote]
Pa zar se ne bave i turizmom. Ne moraju to biti mega kruzeri. Ako imaju hotel na kopnu koja bi to bila razlika da ga imaju i na moru, dadnu u najam i broji lovu. Pa u nedjelju je bilo u Dubrovniku pet kruzera, gledaš ljude sa svih strana uživaju u ljepotama vječnog grada, a u stvari neznaju kud će sa sobom. Daju Eure za tričarije na Stradunu pa za puknut od smijeha. Pa zamisli da imamo 16 kruzera umjesto 16 balkova. To je budućnost, 1000 putnika x 200 eura=200 000 Eura dnevno. Za tisuću dolara naći ćeš posade di god hoćeš i para ko blata. Što misliš da ovi kruzeri voze sa gubitkom? Pa RENT-A BOAT, KANU …. sve što plovi ima dobit osim izgleda balkova. Zaboravio da je petak, pozdrav svima.
[/quote]
mogu i sadašnje brodove rental ljudima za krstarenje, za 10.000$/dnevno naći će se ekipe koja će podjeliti trošak i provozat se obalom svjeta, i proć jeftinije nego ići po hotelima i plaćat prijevoz, a oni više zaradit od sadašnje vožnje,
moramo se malo zajebav…,, šteta da imamo ovako blesavu vladu svih ovih godina, da nisu vidjeli kako drugi rade kruzere,,, pa povezali naša brodogradilišta koja već imamo da rade takve projekte, pa da su i sama brodogradilišta suvlasnici takvih kompanija za kružna putovanja,
ekipa iz atlantske zna raditi samo sa rasutim , + malo heavy metala , to tako rade generacijama kroz desetljeća i ništa više.tu su profi , ma što se god o njima pričalo. činjenica je da su vozarine takve kakve jesu u ovo vrijeme i još se dobro sa raznim manevrima u poslovanju i drže . znam da su jedno vrijeme razmišljali o nabavci tankera ,još je tada Jerković bio, ne znam što je sad s tom pričom .
Pa zar se ne bave i turizmom. Ne moraju to biti mega kruzeri. Ako imaju hotel na kopnu koja bi to bila razlika da ga imaju i na moru, dadnu u najam i broji lovu. Pa u nedjelju je bilo u Dubrovniku pet kruzera, gledaš ljude sa svih strana uživaju u ljepotama vječnog grada, a u stvari neznaju kud će sa sobom. Daju Eure za tričarije na Stradunu pa za puknut od smijeha. Pa zamisli da imamo 16 kruzera umjesto 16 balkova. To je budućnost, 1000 putnika x 200 eura=200 000 Eura dnevno. Za tisuću dolara naći ćeš posade di god hoćeš i para ko blata. Što misliš da ovi kruzeri voze sa gubitkom? Pa RENT-A BOAT, KANU …. sve što plovi ima dobit osim izgleda balkova. Zaboravio da je petak, pozdrav svima.
[/quote]
Gospodine, vidim da ste u dobrom raspoloženju i sviđa mi se vaš optimizam i tako treba, no brodarstvo nisu slikovnice i rizici su veliki. cijena kruzera? vrijeme izgradnej kruzera? broj clanova posade jednog kruzera? cijena rada ljudi na kruzeru? ne moraju biti mega kruzeri, ok, ajde neka budu pola od mega kruzera…hm…da li vam je poznato da jedan brod npr royal caribbean ima preko 1000 članova posade plus ekipa koja čeka ukracaj..dakle mali kruzer po smjeni ima barem 500 ljudi…a puta 16…to vam je 8000 ljudi….hm…a to vam je onako kao jedan mali grad…sumnjam da u bjelovaru ima toliko zaposlenih npr….dakle…malo vise vjere u upravu koja je nalupala dobit od preko 600 mil kn jedne zlatne godine…dala vam je i dividende koliko se sjecam 120 kn (50+50+20) tj preko 150 mil kn dividende su isplatili, a pitajte kamgrad da li su fer u placanju zgrade, ja vjerujem da jesu….vidim da se radovi odvijaju i nedjeljom…ono sto neki ovdje traze (kupovinu dionica je promasaj)…zaboga pa grade zgradurinu usred dubrovnika pred ulazak u EU….no dobro…siguran sam da ovdje na forumu ima ekipe koja bi vodila sve to bolje 🙂
Obzirom na nezadovoljstvo padom cijene u sumnje u namjerno rušenje, evo male usporedbe kretanja cijene ATPL, JDPL, DRYS s napomenom da je cijena DRYS-a u Kn izračunata na bazi 6Kn=1$, a cijena ATPL je smanjena na petinu radi lakšeg pračenja cijene.
Obzirom na nezadovoljstvo padom cijene u sumnje u namjerno rušenje, evo male usporedbe kretanja cijene ATPL, JDPL, DRYS s napomenom da je cijena DRYS-a u Kn izračunata na bazi 6Kn=1$, a cijena ATPL je smanjena na petinu radi lakšeg pračenja cijene.
Pa, kud baš drys kad od najčešće spominjanih stranih brodara ima najmanje sličnosti s našim brodarima?
Pa, kud baš drys (…)?
…kad Drys uslijed niskih vozarina većinu svojih prihoda ostvaruje bušenjem nafte, a ne brodovima, što znači da se trenutačno ne može promatrati kao tipični brodar, a time ni kretanje njegove cijene unutar sektora. Laički, da Drys nema spomenute prihode od bušenja nafte, pitanje je gdje bi mu i kakva bi mu sada bila cijena… [bye]
Ako je vjerovati ovome što piše, onda Excel Maritime pleše po tankoj žici potencijalnog bankrota:
Highlights or rather lowlights of Excel Maritime:
Lost $156 million in operating income last quarter.
Company likely has zero equity when assets valued correctly.
Current ratio is down to 0.49, meaning there are not a lot of current assets on hand to pay down soon-to-be due liabilities.
Company has diluted the common shares by a factor of 4 over the past six years, and now the share price is so low dilution may no longer be possible.
Company will be delisted and moved to the pink sheets soon unless the stock price rises significantly.
Company technically does not have enough cash on hand to pay its debt due soon.
Only chance for survival is a boom in shipping rates, which is economical impossible for years.
If credit lines become unavailable, this company is history.
In conclusion, this company has a 99% chance of going bankrupt in the next two years.
a dok jednom ne smrkne drugom ne svane, tak da par bankrota je čisto fino da se pročisti sektor
samo da ATPL nije u tome 🙂