Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $6847 (DOWN 1080)
BPI Average of the T/C routes $9010 (DOWN 446)
BSI Average of the T/C routes $11751 (UP 37)
BHSI Average of the T/C routes $9696 (UP 2)
Zato, kažem, kako je cijena nasilno pala tako će i narasti.
Međutim tko se voli tako razbacivati u trgovini ?
Pomorci naravno , bivši ili sadašnji, te zato me nebi čudilo da neki djelatnik ( možda i bivši ) ATPL-a se tako razbacuje po asku i bidu ovdje već godinama ?
A možda je to samo stil dioničara ATPL-a koji nekako svi vuku pomorske korjene ?
takvim pristupom si [thumbsup] [bye]
nije to samo na ovom brodaru, na svim ista slika.problem je što uopće nema interesa za kupnju i svakim danom dionica cmolji sve niže i niže…..i sve pomalo
ma da ,,zbilja…a cemu se tupi vec od 2010 godine ,dobro je …da se ponovim…neki su shvatili na 1000 neki na 700 neki na 500 neki na 300 ,,nastavite sljed … [undecid]
Kod Amera će neki i u zatvor zbog nepoštivanja pravila igre na štetu malih dioničara, a kod nas ih se napucava kako se kome digne.
Vaš link
nije to samo na ovom brodaru, na svim ista slika.problem je što uopće nema interesa za kupnju i svakim danom dionica cmolji sve niže i niže…..i sve pomalo
ma da ,,zbilja…a cemu se tupi vec od 2010 godine ,dobro je …da se ponovim…neki su shvatili na 1000 neki na 700 neki na 500 neki na 300 ,,nastavite sljed … [undecid]
[/quote]
kaj …neki na 0 ? pa idući na -300 , pa -600 ???……čisto špekulativno rušenje cijene …sa 100 kuna se ruši non stop …ovo nema više veze sa kvalitetom firme , sa TA , sa pokazateljima….naprosto šačica fondova radi kaj hoće sa cijelom burzom …a situacija u svijetu im ide u korist …neću zaboraviti onog brokera na BBC…veli "samo da dođe recesija sa duplim dnom ."..jedva čekaMO tu situaciju ,…alooo..banda gramziva financijska …al dobro njima , dobro i nama ..neka…
Ovdje samo treba čuvati žifce, jer – tko dosad nije poludio, neće ni sad – a da je na djelu ekipa tipa ‘haj’mo raditi što hoćemo’ – sigurno jest… samo da spomenem jedan PBZ koji je – iako van svakog fokusa bilo kakvog malog ulagača – došao na neku realnu (ili najmanju) vrijednost od 500 kn i tako stoji, ne ruše ga – jer niti ima smisla niti potrebe (a mogli bi)… a ATPL je uvijek bila priča za sebe, ali ovo s fundamentima a bogme niti više s psihologijom nema veze… ali glede&unatoč prodaju i zadnji paničari i neki koji su to dobili na poklon a sada treba kupiti živežne namirnice… jer: naš dom je Hrvatska, mi dižemo zastavu – do neba! [bye]
Otkad sam ja kupio Atpl minus 2% a jdpl plus 20 %.
Moje mišljenje je da veliki nemaju što skinuti s aska bez da dignu cijenu za 50 % a mali nemaju hrabrosti iako svatko iskusan vidi da će Apl eksplodirati na cca 500 kn. Veliki će uz pomoć medija i dalje filati "loše" vijesti ne bi li povoljnije ušli u dionicu od spomenutih cca 500 kn.
Najneiskusniji mali se sad guraju na ask nebi li prodali atpl i kupili nešto drugo a kad to naprave dogodit će se preokret. Ono što kupe će pasti a Atpl porasti. Zato mali i gube jer nemaju strpljenja a veliki i bogati su još bogatiji. Strpljenje je ovdje zakon broj 1. Tko će biti strpljiv bit će debelo nagrađen.
[/quote] a zar ne vrijedi atpl 4000 kn ???? lojtra
[undecid] ja cekam tu exploziju vec 4 godine [shocked] [huh]
@tango pa to je jasno kao dan i isto tako su vidljivi vođe te skupine koje nije potrebno čak ni imenovati a vrlo su aktivni na forumu. Jedna akcija Uskoka za ove stvari ovdje bi bila dobrodošla pa nek se razbiju sve sumnje u ovo brutalno rušenje. Ak to paničari bježe pa nek padne na kunu odma sutra.
Kupnjom dionice kupuje se ocekivana zarada kompanije. Meni se cini da ce ATPL vrlo tesko vratiti profitabilnost u iducih 5 godina. Cijene po kojoj su placali i placaju nove brodove padati ce ubrzanom stopom.
~ P/B 0.27 Price/BV je relativno nizak ali BV u ovom slucaju na zalost (jer imam ATPL) MV ce nastaviti kao sto sam spomenuo brzi spust tako da ce duuugo ATPL racunovodstvo voditi brodove kao "vrlo vrijedne" u svojim knjigama a zapravo ce vrijediti 25% BV na trzistu. P/B ce zato biti sve manje realan i sve manje bitan faktor za procjenu ovog ulaganja.
~ P/S 0.8 Ovo treba pratiti
~ P/CF 11.1 Ovo govori da smo u banani
~ Mkt Cap 401.6M Market Cap vrlo nizak obzirom na flotu – kljucno pitanje je da li ce se flota moci barem 85% vremena u iducih 5 godina angazirati na PROFITABILAN nacin. Cijena ATPL nam govori da trziste smatra da to NECE biti slucaj (na zalost).
Usporedimo prihode po godinama i kvartalima. 2011 samo 533 mln HRK a za 2012 se ocekuje isto a Q1 je vec DOBRANO podbacio u odnosu na y-o-y Q1. Vjerujem da se ocekivani prihod u 2012 NECE ostvarit RED FLAG! Promasit ce 2012 a o 2012 necemo niti pricati kako je Q1 ove godine krenuo.
REVENUE
(HRK) 2008 2009 2010 2011 2012 2013
FY 1.4B 716.4M 875.0M 533.6M 539.0M 690.0M
Q1 320.5M 140.3M 142.1M 147.4M 98.3M
Q2 414.6M 208.0M 250.6M 172.1M
Q3 489.2M 235.6M 164.6M 140.8M
Q4 207.5M 132.5M 183.2M 113.7M
Sad – EPS brojcice – mislim da ne trebam previse komentirati. self-explanatory je, zar ne? Q1 je VEC odradio pola EPS za 2012. Znaci da gubitak moze biti samo veci od ocekivanog. 2012 i 2013 EPS slican komentar kao i gore za prihode. RED FLAG
(HRK) 2008 2009 2010 2011 2012 2013
FY 487.01 -36.19 28.43 11.11 -52.39 11.57
Q1 186.78 -27.95 -18.83 -6.53 -23.71
Q2 99.53 -10.46 26.25 42.86
Q3 236.67 34.80 12.57 -5.24
Q4 -38.55 -22.70 -2.59 -19.98
Sad BRZINSKA CASH FLOW analiza.
~ CF/NI 4.2 Ovaj dio se cini odlican…ALI CF nije dosao iz operativnog novcanog tijeka nego financ i to treba i te kako uzeti u obzir
~ Dvd P/O N.A. —- dividenda se nije isplacivala i to je RED FLAG
~ Cash Gen/Cash Reqd 1.4 ovo bih molio nekoga da mi objasni ako moze Cash Generated/Cash Reqrd
~ Cash Dividend Coverag N.A.
~ CFO/Sales 12.2%
SAD idemo na Growth Potential – ovo je zaheb.no – sve neki minusi. komentirajte. meni se ne da.
~ EPS – 1 Yr Gr -60.9%
~ Capital – 1 Yr Growth 1.7%
~ BVS – 1 Yr Growth 9.5%
~ Retention Ratio N.A.
~ Rev – 1 Yr Gr -39.0%
~ Employees – 1 Yr Grow -21.3%
~ Assets – 1 Yr Growth -6.9%
Idemo na PROFITABILNOST. JAD i BIJEDA. Niti ovo necu komentirati. mozda samo leverage
~ OPM 14.4%
~ Pretax Mrgn 2.7%
~ ROA 0.6%
~ ROE 1.0%
~ ROC 4.0%
~ Asset Turnover 0.2
~ Financial Leverage 1.9 – bojim se da ce u iducih 5 godina ukoliko se znacajno ne podigne profitabilnost ATPL imati problem likvidnosti a ubrzo nakon toga i solventnosti. Moja preporuka je: STO PRIJE POCETI uzimati KINEZE kao radnu snagu! Bez ustrucavanja. Posao je posao. Bolje imati profitabilnu kompaniju nego je izgubiti zauvijek.
Likvidnost i solventnost – ovo zapravo prikriva buducnost.
~ Curr Ratio 1.5 — ODLICNO! Problem je sto je razlog novac koji je skupljen tamo 2007 i 2008 koji se brzo TOPI
~ Quick Ratio 1.2 – isto kao i gore
~ Debt/Assets 36.6% — ok. za sada
~ Debt/Com Eq 62.7% — isto kao i red gore uz napomenu da ce ova dva pokazatelja isto kao i prva dva brzo OKOPNITI
~ A/R Trnovr 45.5
~ EBIT/Tot Int Exp 0.9 — SLABO!! RED FLAG
~ Eff Tx Rate 0.1%
Netko je na forumu spomenuo da uprava dobro radi posao. Ne slazem se uopce. Mislim da vrludaju. Netko je na forumu rekao da je uprava dobra jer "diversificira" ulaganja. To je znak LOSE uprave. Neka ne diversificiraju ulaganja nego ako nemaju projekte koji ce vratiti barem 15% prinosa na ulozena sredstva isplate dividende a JA/MI cemo onda diversificirat
ovdje u analizi još dosati i cijenu nafte koja je počela padati i vrijednost USD koji počeo rasti.
Davide ovo svi znamo ali je eto problem što uza sve to nema masovnog bijega što bi opravdao ovakav pad. Ovo je prodaja za pad od 10% u par godina, ako je i to na ovakvom jadnom tržištu. Što se tiče Kineza mislim da ih je već bilo na brodovima Atpl i da je nakon njih bilo više štete nego uštede. Onda je bolje rasprodati sve podijeliti lovu i čao đaci ako nema izlaza kao što veliš ili priželjkuješ. Ostati samo na par brodova dok kriza ne mine. Danas je igra sa velikim novcem ostala presofisticirana igra di uglavnom 90% gubi a 10% dobija, tako da ATPL može svoja ulaganja svesti na nešto lokalno uz minimalno očekivani prinos. Trebalo je možda razmišljati o kruzerima umjesto balkovima, lako je biti general nakon bitke, ali i ovi najmanji samo po Jadranu vrte strašnu lovu, a sezona je 4-5 mjeseci. Ali opet velim kolike smo sreće kad bi uložili u kruzere oporavili bi se balkovi, pa bi opet plakali zašto nismo ulagali u balkove itd itd… A opet ako zaigramo sirtaki neće biti mirni ni kanadski dolari u bankama, jel tako alt333? Sve će otić kvragu, prvo banke a onda sve ostalo, ni madrac nije više sigurna opcija. Imati će te hrpu bezvrijednog papira. Kako je rekao Hebrang možda nam to i treba da bi nešto novo započeli, od nule iz početka. Ja sam spreman na sve. [wink]