bestija2@ tko ti je dojavio da je je za vozarine proslo dno? ptica sa grane [tongue] a sto se tice bjezanja cjene radije uskacem u vlakice nego dokupljujem…a ovaj vlak ATPL stoji na peronu i bjezi u rikverc vec 3 godine … [bye] [bye] [bye]
Naravno jednom hvataš samo extreme a drugi put uskačeš u vlakiće i svaki put kirurškom preciznošću.
Virtualna igra je dozvoljena ali ne donosi prinose.
[/quote]
naucis to sa godinama..
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $8841 (DOWN 64)
BPI Average of the T/C routes $10120 (DOWN 39)
BSI Average of the T/C routes $11637 (UP 49)
BHSI Average of the T/C routes $9630 (UP 59)
Evo ja ću staviti:
http://finance.yahoo.com/quotes/DAC,DRYS,DSX,EGLE,ESEA,EXM,GNK,NM,QMAR
možeš staviti i današnje njihovo bježanje ?
Mogu staviti.
Istina je da danas iste idu prilično gore, ali radi se o odbijancu, jer ako pogledaš tromjesečni trend (uzeo sam EGLE kao primjer), onda su stvari itekako jasne.
Jasno je to da ćeš i ti u dogledno vrijeme bježati.
Dno smo prosli odavno ako to nisi primijetio,sada smo na 100% vecim razinama od dna,naravno sta se tice vozarina.
Tih 100% rasta vozarina od tzv. "dna" je još uvijek tek 50% od onoga što je potrebno za pozitivnu nulu u poslovanju ATPL.
Zanima me da malo razmotrimo utjecaj prodaje lkri Kinezima i posljedice za atpl,,,molim za prijateljske savijete i odgovore. [kiss]
Jesus, svaka čast jak si, uvijek nađeš onaj detaljić koji ti odgovara, nadam se da ćeš uspjeti skupiti dovoljnu količinu, koju planiraš 😉
@milusic
Moje mišljenje je u ovom slučaju optimistično. LKRI će poletjeti prilikom preuzimanja. Utjecaj na ATPL može biti velik i nadam se da će imati još više posla.
Zanima me da malo razmotrimo utjecaj prodaje lkri Kinezima i posljedice za atpl,,,molim za prijateljske savijete i odgovore. [kiss]
moj vam je prijateljski savjet da cuvate novac i tu i tamo malo kupite atpl, a drugi savjet je vezan uz hrvatski jezik, dakle "savjet" a ne savijet.
vidi ti vraga…po 300-310 na lopate a niko nece …a hvalili se kupnjama 20 tak % skuplje… [yawn] [smiley]