ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 18.11.2024. u 02:51
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
41.993
857
47,80
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


Sve to stoji, i kriza i sve… ali, ‘brate mili’ – na ZSE se stvari zakucavaju na samo dno dna… ono kako kaže engleska izreka: "We have reached the rock bottom, and have started to dig!" [huh]

Kolega pa onog što si već jednom zajebo na 1000, 800, 600, 400 nisi kompletno zajebo ako ga još jednom i konačno ne zajebeš na 200 tj natjeraš ga da ti sve proda po toj cijeni. Oprostite na nepristojnosti ali nisam mogao naći prikladniju riječ za težinu situacije. [huh]

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!

Lipari se. Za koji dan ili tjedan više nikog neće biti briga za lipe…

Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $8921 (UP 328)
BPI Average of the T/C routes $10101 (DOWN 130)
BSI Average of the T/C routes $11562 (UP 7)
BHSI Average of the T/C routes $9480 (UP 25)

Bulkindeksen Baltic Dry er opp 0,6 prosent til 1.137 poeng onsdag.

Capesize 8.921 dollar (+ 3,8 prosent)
Panamax 10.101 dollar (- 1,3 prosent)
Handysize 9.480 dollar (+ 0,3 prosent)
Supramax: 11.562 dollar (+ 0,1 prosent)


Lipari se. Za koji dan ili tjedan više nikog neće biti briga za lipe…

Još malo će se liparit.

bit će bolje................

Pa kad je ova burza pokazala logiku kad vani raste kod nas pada,kad bi kod nas trebalo rasti jer je očigledno opet pada pa ko tu koga J.

kad bi bio pun ko brod nebi bio ovdje!!!![emo_dolar]

ako Kina usporava, pitanje je, gdje je dno za brodarski sector?

Trenutni MCAP ATPL 55 Milijuna Eura. Ima li boljeg vica danas u Hrvatskoj? Ima li Atpl još nešto osim Hiltona i Lapada? Molim poštene nalaznike da jave gdje je izgubljena imovina ove tvrtke.
Ima li neka institucija koja bi trebala spriječavati ovakove manipulacija u svrhu prevare. Svima nam je jasno kao dan da na ovako plitkom i neobičnom tržištu kapitala manja grupa špekulanata se lako može udružiti u zločinačku organizaciju u cilju postizanja osobne koristi i prevare dioničara ove tvrtke. Koje su to informacije ili značajne promjene dovele do tolikog pada cijene? Ima li netko te podatke, pa ih neka iznese ako ima. Postoji li ovdje uopće neko pravilo osim pravila prevare?

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!


ako Kina usporava, pitanje je, gdje je dno za brodarski sector?

htjeli ste reci da kineski bdp raste nesto sporijim stopama odnosno postocima, bez obzira sto realno to moze znaciti da se potrosnja iz jedne u drugu godinu povecala vise nego u prethodnom periodu, ali ekonimisti ce to izraziti u postocima, pa ce ispasti manje. lijepo. npr…skok sa 100 na 150 je 50%, ali sa 150 na 210 je 40 % premda je realno potrosnja narasla za 60 u intervalu vremena, a prije je to bilo samo 50…hm…kina usporava :-). gdje je dno :-)? eto, svijet izgleda ne ovisi samo o kini zar ne.


ako Kina usporava, pitanje je, gdje je dno za brodarski sector?

ako? ali eto ne usporava.

Ne vidim otkuda ekipa s foruma crpi toliki optimizam.

Crpim ga baš iz ovoga tvoga texta.

bit će bolje................

New Report

Close