Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 43,00 | 3.870 | 90 | 42,50 | 44,50 | 1,42% |
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $8593 (DOWN 2)
BPI Average of the T/C routes $10231 (DOWN 130)
BSI Average of the T/C routes $11555 (DOWN 40)
BHSI Average of the T/C routes $9455 (UP 85)
Ja ne bih, ali ja nisam atlantska plovidba. Koji je smisao ovog pitanja?
Možda da prestanu poslovati dok im vozarine ne budu po volji, jer koliko vidim većina brodara u svijetu sklapa ugovore koji im donose gubitke, ili ste možda u paralelnom univerzumu?
Kako god bilo, uprava nije objasnila ovaj potez pa možemo samo nagađati.
Možda bi trebali uzeti gospodina Jethroa za savjetnika kad je tako spretan, pa da im savjetuje da umjesto hotela koji su im napravili 9 milijuna kn gubitaka stave lovu u banke na oročenu štednju [thumbsup]
[/quote]
Pa smisao je u tome da vam ukazem da pisete budalastine.
[/quote]
Kolega, gubici su tu. Sada se rade potezi kojima će pokušati ostvariti što manje gubitke, odnosno osigurati opstanak kompanije.
Ovu prodaju pa uzimanje broda u najam svrstavam u tu kategoriju, a ne ostvarivanja zarade.
Može se reći da je to nekakav umjetni sale & leaseback aranžman. Vjerovatno drže da im je bolje prodati ga odmah, pa ga uzeti u najam dok im ne dođe novogradnja na koju će prebaciti posadu itd.
Za godinu dana moguće da bi ostvarili i dosta lošiju cijenu prodaje?
[/quote]
Ovo podebljano je isto budalaština.Kad neko neinformirani pročita stekne se dojam da je ATPL pred raspadom da će ploviti još ovo u sedmicu i da će prodati brodove u staro željezo.
BDI – 0.2% 1,130 points
Kolega, netko neinformirani ste možda upravo vi. Ili ste tako dobro informirani da ste prodali ATPL na preko 3000kn, pa sad lagano razmišljate o kupnji?
(Ne tvrdim da sam ja to napravio, nisam tako dobro informiran.)
I lakše malo s tim terminom ‘budalaština’, pogledaj graf cijene u zadnjih 10-ak godina. Siguran sam da je putem bilo mnogo “budalaština”. Ako imaš svoje mišljenje to je u redu, ali isto tako je i s mojim. Hvala!
Kolega, netko neinformirani ste možda upravo vi. Ili ste tako dobro informirani da ste prodali ATPL na preko 3000kn, pa sad lagano razmišljate o kupnji?
(Ne tvrdim da sam ja to napravio, nisam tako dobro informiran.)
Moje osobno mišljenje je da kolega šta je proda po 3000 nije imao više od 3 dionice ,pa sad se misli oče li kupit,a smješnih li izjava.
Pričati o opstanku sada mi je presmiješno.
Ipak moramo priznati da je bilo ugodnije imati nATPL kada je dobit po dionici u 20’08 .god.
bila prekjo 600 kn po dionici,nego sada kada stvaramo gubitke.
Gubici iscrpljuju svaku firmu pa tako i ATPL.Za sada nema opasnosti od nelikividnosti,ali ako kriza
brodarstva produži sve je moguće.Što mislite da bi cijena bila ovako nisko na 300 kn da nema opasnosti od najgorih scenarija.
Pričati o opstanku sada mi je presmiješno.
cjena ti sve govori…sljedeca 2-3 kvartala ocekujemo gubitak…
Baš su se usrećili ti šta su tada imali dionice.
Možda se za koju godinu vratimo na te razine ali ja sam skroman ja bi bio zadovaljan i s 1000 kuna.
Tada
Ipak moramo priznati da je bilo ugodnije imati nATPL kada je dobit po dionici u 20’08 .god.
bila prekjo 600 kn po dionici,nego sada kada stvaramo gubitke.
Gubici iscrpljuju svaku firmu pa tako i ATPL.Za sada nema opasnosti od nelikividnosti,ali ako kriza
brodarstva produži sve je moguće.Što mislite da bi cijena bila ovako nisko na 300 kn da nema opasnosti od najgorih scenarija.
[/quote]
cjena ti sve govori…sljedeca 2-3 kvartala ocekujemo gubitak…
[/quote]
To ćemo da vidimo a i da bude nakon toliko pozitivnih može i par negativnih.Dosta za danas, ne mogu se ja sam boriti sa svima vama koji bi htjeli kupiti jeftinije.
bestija2@ ne krivi glasnika za lose vjesti i cinjenice…rekoh ti prije cca 2 tjedna da je vani medo preuzeo kormilo….