ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 18.11.2024. u 02:41
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
41.993
857
47,80
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


Da li bi Vi išli u sklapanje novog ugovora ako znate da će vam on stvarati gubitke?

Ja ne bih, ali ja nisam atlantska plovidba. Koji je smisao ovog pitanja?
Možda da prestanu poslovati dok im vozarine ne budu po volji, jer koliko vidim većina brodara u svijetu sklapa ugovore koji im donose gubitke, ili ste možda u paralelnom univerzumu?
Kako god bilo, uprava nije objasnila ovaj potez pa možemo samo nagađati.
Možda bi trebali uzeti gospodina Jethroa za savjetnika kad je tako spretan, pa da im savjetuje da umjesto hotela koji su im napravili 9 milijuna kn gubitaka stave lovu u banke na oročenu štednju [thumbsup]
[/quote]

Pa smisao je u tome da vam ukazem da pisete budalastine.

bit će bolje................


Da li bi Vi išli u sklapanje novog ugovora ako znate da će vam on stvarati gubitke?

Ja ne bih, ali ja nisam atlantska plovidba. Koji je smisao ovog pitanja?
Možda da prestanu poslovati dok im vozarine ne budu po volji, jer koliko vidim većina brodara u svijetu sklapa ugovore koji im donose gubitke, ili ste možda u paralelnom univerzumu?
Kako god bilo, uprava nije objasnila ovaj potez pa možemo samo nagađati.
Možda bi trebali uzeti gospodina Jethroa za savjetnika kad je tako spretan, pa da im savjetuje da umjesto hotela koji su im napravili 9 milijuna kn gubitaka stave lovu u banke na oročenu štednju [thumbsup]
[/quote]
Kolega a zašto mislite da rade protiv sebe,a šta se tiče cijene prodaje i najma broda to su podaci koji su javni i onaj koji malo ozbiljnjije prati sektor mogao ga je vidjeti prije skoro mjesec dana u tjednim izvješćima ship brokera

GDSA WEEKLY S&P SECONDHAND AND DEMOLITION MARKET ANALYSIS: Week 16

PETKA 75,100 DWT BLT 94 DEN 7 HO HA SULZER 14,701 BHP SOLD FOR ABT US $9,7 MIL INCL 1YR TC BACK TO SELLERS AT USD $ 10,000/D

LION SHIPBROKERS WEEKLY REPORT-WEEK 15 & 16

M/V "PETKA" -75,460 dwt, blt 1994 B+W /Denmark, CS ss due 10/2014 dd due 10/2012, 7 HO/7 HA, Sulzer 5RTA62U, LDT 11,122
Sold for 9.7 mill including 1 year t/c back to Sellers Atlantska Plovidba of Croatia at $10,000 per day

When wealth is lost, nothing is lost; when health is lost, something is lost; when character is lost, all is lost. ~Billy Graham

Pa smisao je u tome da vam ukazem da pisete budalastine.

Znači po vama su budalaštine da atlantska danas generira gubitke u pomorstvu.
Želite reći da posluju uspješno i profitabilno?
Ne znam što bih vam na to rekao, ali ključna riječ je "budalaštine" [kiss]

Otkud im novaca za novi brod- i ako su u gabuli- što će im novi brod?……Znači, nije sve ipak tako crno………..

[color=blue][/color][b][/b]...prodajte dionice...-kupite nekretnine!


Otkud im novaca za novi brod- i ako su u gabuli- što će im novi brod?……Znači, nije sve ipak tako crno………..

ma to je po onoj: kad toneš, toni kao gospodin (gospar) [wink]

Sve što pišem je osobno mišljenje bez sugestija i odgovornosti, tekst je predmet diskusije !!!!!!!!!



Otkud im novaca za novi brod- i ako su u gabuli- što će im novi brod?……Znači, nije sve ipak tako crno………..

ma to je po onoj: kad toneš, toni kao gospodin (gospar) [wink]
[/quote]

gospari su u 2008. imali preko 600 mil kn dobiti.



http://liderpress.hr/tvrtke_i_trzista/poslovna_scena/-specificna-prodaja-broda-petka-/

još dobrih vijesti [thumbsup]

Trebali su napisati koja je tu njihova računica ako je uopće imaju, jer sad plaćaju najam novome gazdi što im dodatno povećava troškove, a ni uz postojeće nisu profitabilni.
Nadam se da je sve čisto, ali kad čovjek vidi ovako šturu vijest, svašta može pomisliti. Npr. onaj slučaj kad je Fiolić prodao zgradu pa je dao državi u najam [rolleyes]
Jel bi netko od vas prodao stan pa ga od novog vlasnika iznajmio??
[/quote]

A zašto nebi prodao stan za 100.000 EUR,plačao najam mod 300 EUR tj 3.600 i sve to uložio u Ht ili možda u ATPL/dionice/i zarađivao na dividendi ili rastu dionice.
Naravno da popstoji rizik,ali svaka trgovina je rizik.
Vjerovatno je Petka bila u dugoročnom čarteru,pa je ATPL nije mogla prodati već treba odraditi čarter
koji vjerovatno traje još godinu dana.Kupac je htio kupitim Petku i to odma jer smatra da je to dobra prilika,a ATPL je to uvjetovala sa kasnijim rokom isporuke.Ovo mo0že biti i izvrstan posao za ATPL,ali možda i za kupca.Ne treba unaprijed sve promatrati kao loš posao.Ali prodaja starog broda
i dolazak novih brodova dodatno pomlađuje flotu,ali može i povečati gubitke ako prodajemo brodove
bez amortizacije jer su već izamortizirani ,a ulaze ovi sa amortizacijom,ali tada imamo0 jednokratnu
dobit.Prodaja Petke će Atlantsdkoj dobnijeti dobit,pa bi drugi kvartal trebao biti povoljniji
od prvog ,a i treći kvartal bi trebao biti bolji zbog sezonske dobiti hotela.
Mislim da bi u slijedećih nekoliko mjeseci kupnja ATPL mogla postati interesantna ,ako se još malko
spusti zbog loše situacije na tržioštui kapitala i loše likvidnosti,jer ne postoji bitan razlog za dodatni pad ATPL.

@Lopina
Toliko toga nadrobiš i onda dobiješ jedinicu, uzalud ti trud. [sad]


NAV je 1080 kn/dionica. Tek toliko da se zna. [smiley]

Slažem se, tu si negdje plus/minus 10%.
[/quote]

Ne slažem se.. NAV je značajno manji od 1000 kn, već smo prije par mjeseci kolega Smart i ja "debatirali" o tome. U međuvremenu stanje se pogoršalo, dakle i NAV je manji nego onda.

OFF TOPIC

fyi upravo sam ja taj koji je prodao stan i unajmio ga od novog vlasnika, ali na dugoročni najam. znaš li zašto? sa novcem ostvarujem dugoročnu kamatu od 5,4%/god, a mene stan(arina) košta nešto malo više od 2,5%/god. nisam namjeravao, ali je ispalo optimalno :-)))
naravno, uz mogućnost otkupa za 5 godina (još 2), kad još malo zveknu cijene nekretnina i nakalemi se to malo kamatica.
buy&lease back nije baš tolika glupost.

Zanimljiv potez, svaka čast. Uh kako bih ja šupnuo stan tamo 2008. da sam ga imao. A nagovarati svoje nije imalo smisla. No jednom prijatelju sam sugerirao da bi to bio dobar potez, baš je imao ponudu po većoj cijeni nego što je platio, a kupio je na kredit (čini mi se u švicarcima). Naravno, odgovor je bio ‘Ti si lud.’



Da li bi Vi išli u sklapanje novog ugovora ako znate da će vam on stvarati gubitke?

Ja ne bih, ali ja nisam atlantska plovidba. Koji je smisao ovog pitanja?
Možda da prestanu poslovati dok im vozarine ne budu po volji, jer koliko vidim većina brodara u svijetu sklapa ugovore koji im donose gubitke, ili ste možda u paralelnom univerzumu?
Kako god bilo, uprava nije objasnila ovaj potez pa možemo samo nagađati.
Možda bi trebali uzeti gospodina Jethroa za savjetnika kad je tako spretan, pa da im savjetuje da umjesto hotela koji su im napravili 9 milijuna kn gubitaka stave lovu u banke na oročenu štednju [thumbsup]
[/quote]

Pa smisao je u tome da vam ukazem da pisete budalastine.

[/quote]

Kolega, gubici su tu. Sada se rade potezi kojima će pokušati ostvariti što manje gubitke, odnosno osigurati opstanak kompanije.
Ovu prodaju pa uzimanje broda u najam svrstavam u tu kategoriju, a ne ostvarivanja zarade.
Može se reći da je to nekakav umjetni sale & leaseback aranžman. Vjerovatno drže da im je bolje prodati ga odmah, pa ga uzeti u najam dok im ne dođe novogradnja na koju će prebaciti posadu itd.
Za godinu dana moguće da bi ostvarili i dosta lošiju cijenu prodaje?

Vaš link
Ti bokca, a da mi dioničari Atpl idemo veslati na naše brodove. Postali bi najkonkurentniji brodar i poslovali bi sa dobitkom a dionica bi se vinula u visine. A malo fitnisa nebu škodilo.
[proud]

New Report

Close