ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Svi koji su mislili su odavno već prodali…tako da ćete dugo skupljati …nešto je Gosparima
puklo………dojadilo im …..a što , da su se odlučili prikazati ovakav rezultat, a znamo da
imaju novaca na inozemnim računima…? / Likvidnost im nije problem..?…čudno, neki prkos
i inat, možda vezan uz državne Odluke oko pomoraca, poreza i sličnih demotivacijskih gluposti,
koje nitko ne trpi..??? Sad stvarno treba razmisliti o PRAVIM razlozima ovog stanja……
Grofice, drago nam je da i dalje tulumarite…..
Samo jedno pitanje: Ako se to -tako radi, i ako svi znaju/ eminentni brokeri/ da je rušenje cijene ciljano..zašto niste pričekali sjajan rast- koji nakon svega eminentni brokeri- koji sve znaju- najavljuju…..?

[color=blue][/color][b][/b]...prodajte dionice...-kupite nekretnine!

Evo vam moj post na ATPL iz 2008g. A da ne hvalim samo sebe Vlad 1111 je već onda odredio dno …...200kn.


Nitko se ne pita zašto se masovno otkazuju novogradnje.??Za dvije do tri godine bit će brodova kao pljeve.Cijene brodskog prijevoza će se prepoloviti,brodovi će raditi s gubitkom a mnogi će samo plutati.Isto se naprimjer upravo događa s kamionskim prijevozom.Kad se k tome pribroji povečanje cijene nafte postaje jasno zašto se otkazuju novi brodovi.Zar bi netko otkazao makar jedan novi brod da se od trenutka naruđbe do sad nisu stvari u perspektivi pogoršale.?
Poglavica druka da proda svojih 100 kom što skuplije.[rolleyes]

Laži izmišljaju ljubomorni i nesposobni šire ih budale a vjeruju idioti!!!

@miami, nitko ništa ne najavljuje, samo pretpostavke, pročitajte malo bolje o čem pišem pa će vam biti sve jasno. Ljudi sa kojima se družim niti dižu niti ruše bilo koju dionicu, nisu toliko moćni al da imaju pravo logično razmišljati to svakako imaju. Nakon povijesne dobiti od 100 milja dolara otvorila se crna rupa te je progutala snove o lakom bogaćenju na burzi, zato svima velim pamet u glavu, ovdje 10% bere vrhnje a 90% gubi. Razbijte si iluzije.

Bogatstvo je kad ne znaš koliko imaš.

I još nešto nakon što dionica padne na 200 kuna, mogla bi prateći trend rasta BDI-a ostavariti i 300 postotni rast da bi svi "analitičari" slavodobitno rekli da Atlanska itekako prati trend a svi će mali dioničari zbog znatno većih ulaza još uvijek biti zarobljeni u dionici i to će tako potrajati još moinimalno 10-ak godina pa kome ne treba lova nek čeka još par recesija u ovoj zaista sjajnoj firmi ali vrlo lošoj dionici.

Bogatstvo je kad ne znaš koliko imaš.


Evo vam moj post na ATPL iz 2008g. A da ne hvalim samo sebe Vlad 1111 je već onda odredio dno …...200kn.


Nitko se ne pita zašto se masovno otkazuju novogradnje.??Za dvije do tri godine bit će brodova kao pljeve.Cijene brodskog prijevoza će se prepoloviti,brodovi će raditi s gubitkom a mnogi će samo plutati.Isto se naprimjer upravo događa s kamionskim prijevozom.Kad se k tome pribroji povečanje cijene nafte postaje jasno zašto se otkazuju novi brodovi.Zar bi netko otkazao makar jedan novi brod da se od trenutka naruđbe do sad nisu stvari u perspektivi pogoršale.?
Poglavica druka da proda svojih 100 kom što skuplije.[rolleyes]

[/quote]



@miami
, nitko ništa ne najavljuje, samo pretpostavke, pročitajte malo bolje o čem pišem pa će vam biti sve jasno. Ljudi sa kojima se družim niti dižu niti ruše bilo koju dionicu, nisu toliko moćni al da imaju pravo logično razmišljati to svakako imaju. Nakon povijesne dobiti od 100 milja dolara otvorila se crna rupa te je progutala snove o lakom bogaćenju na burzi, zato svima velim pamet u glavu, ovdje 10% bere vrhnje a 90% gubi. Razbijte si iluzije.

Ajde ne treba puno čekati,do sutra.Zadnji put DLKV 280 milja gubitka ja kupio ujutro po 107,50 kn iza toga otišlo na 160 kn.Sutra istu stvar ću napravit na ATPL iako sumnjam da će biti gužva na prodaji nema ovde straha kao tamo ali ako bude takvih tu sam.Kupujem po 318 to je ipak puno više nego 200 kn koje će dati golubv(misli kupit po 200 da pokrije barem dio gubitka na KSST).

bit će bolje................

Grofice,

Ovo što si napisala nije tako benigno, ima tu puno istine i pametnih upozorenja. Međutim, dopusti mi samo jedno pitanje. Držiš li ti da će ekipa moći štopati cijenu kad jednog dana vozarina za panamax dođe na app. 25000? Problem ove dionice trenutačno jest nelikvidnost i stanje u sektoru, te sezonski karakter poslovanja nebrodarskog segmenta firme. Masi je jedino bitna razina BDI i dobit/gubitak nakon objave FI, nitko tu ne gleda NAV, a cijela je kvaka predvidjeti npr.vozarine za 2014/2015. Evo, osobno držim da će vozarine u drugoj polovici 2014. biti vrlo dobre, no isto ne kupujem već sam na hold, jer dopuštam mogućnost da ovo rokne i na 300 pa čak i niže, premda dionica objektivno vrijedi puno više, no to sam mislio i na 700. Nekako mi iskustvo kaže da će up kad najmanje budem očekivao. U svakom slučaju I love this game, napisala bi jedna druga kolegica.
Btw, lova od Petke moći će se pokazati tek u FI 1H ili čak u trećem kvartalu, nema panike, a ako nekoga interesira nova upravna zgrada gradi se planiranom dinamikom, jama za tri kata podzemnog parkinga sa 211 pp je impozantna. [thumbsup]

@Gardist, Kolega vrlo kratko, kada panamaxi dođu do te razine dionica će narasti kako sam rekla 300% a vrhnje će skupiti razni skrbnički koji sada kupe što se dadne skupiti. Možda vi ili ja budemo kupovali po 600 ili 700, to je nažalost uvijek tako, dok se vi i vama slični (bez uvrede jer vidim da ste realista i čvsto na zemlji) snađete dionica je pokušate prvo dobiti na bidu al ona stalno izmiče i kupite je na kraju na asku za 200-300 kuna skuplje. Al dotad će još dosta save proteć ispod savskog mosta. Kod nas je TEŠKA financijska kriza i to je jednostavno tako, nemaju ljudi para za kupovat bilo što a kamoli dionice o kojima jedino ovdje nešto čujete. Još samo nešto kad sam rekla 200-300% cijena će biti "ogromnih" 600 kuna i tu mnogi ne mogu izaći van jer su im ulazi na 1000 i mnogima još preko toga. Ja vas pitam što bi se dogodilo sa ovom dionicom da je 40% malih dioničara rasprodalo portfelje do ovih cijena i kapitaliziralo značajne gubitke. Zamislite koja bi to zlatna bomba bila u rukama fondova ili bilo koga koji bio to imao u rukama, bez obzira na sve parametre kojima se mjeri stanje u sektoru i vrijednost firme. [huh]

Bogatstvo je kad ne znaš koliko imaš.

PersJesus, 29.04.2012. u 18:02
(…) nemaju ljudi para za kupovat bilo što a kamoli dionice o kojima jedino ovdje nešto čujete.
Ali kad je prije koji mjesec u Večernjem listu pri cijeni ATPL od 500 kn osvanuo članak o tome kako treba kupiti jer je to "dobra prilika", onda je ipak bilo novaca za te kupnje.

Sutra i u nastavku tjedna će biti veselo, a pitanje je samo vremena kad će sve otkliznuti na 2xx kn.


Kolega, cijenim vaš konstruktivni doprinos temi. No, imam neke kritike vašeg gledišta..

To što ima više brodova u prometu, znači da raste prijevoz robe. No, problem je što ponuda brodova raste brže! Naravno da ćete vidjeti više brodova i svakako dobro je da ih šta manje miruje, ali vozarine će biti nisko još dugo, a o ekstraprofitima koji bi lansirali cijenu dionice da i ne govorimo.

Obnova flote je dobra stvar, no priznajte kolege forumaši, ovaj put je tajming jako loš!
Kako preuzimaju nove brodove prodaju stare. No problem je što nove plaćaju po cijenama od prije par godina, kad su naručeni.. a polovne prodaju po sadašnjim cijenama. Time realiziraju dio gubitka zbog pada vrijednosti brodova između onda i sada.
Slikovito, kao da ste prije 2 godine kupili 100 dionica ATPL po 700 kn (kupnja novogradnji po višim cijenama), a sada prodate recimo 35 dionica po 350 kn (prodaja polovnjaka po trenutnim cijenama)..
Preostalim dionicama (65 komada) cijena treba narasti na 888kn da bi bili na nuli.
Dakle, supstanca se već polako topi iako neki govore da ATPL može proći kroz krizu bez zadiranja u supstancu.

No glavni razlog zbog čega uvijek pozivam na oprez je što su brodari zaista zaj…. sektor! Radi se o dugim ciklusima i mora se više toga poklopiti da bi im bilo super, a meni se čini da će se prije poklopiti da im se agonija dodatno produži.
Početak oporavka sektora već je prolongiran nekoliko puta. Zašto mislite da se neće opet prolongirati? Spominjete oporavak svjetskog gospodarstva? Ja ga baš i ne doživljavam takvim. Nisam neki makroekonomist, ali meni sve to smrdi.
Pogotovo ona fraza "jobless recovery". Šta to znači.. ako ste stroj, pred vama je blistava budućnost? Kapital će se snaći, pobjeći tamo gdje ga više cijene.. a šta s radom, šta s ljudima? A ako je ljudima loše, šta će generirati održivu dugoročnu potražnju za svim i svačim, pa tako i brodskim prijevozom? Rat?

Ovaj ‘oporavak’ pripisujem držanju svjetskog gospodarstva na aparatima, međutim ti aparati dodatno troše resurse i crpe i ono malo snage i potencijala što postoji. Kad se i to iscrpi, šta onda?
U takvim okolnostima biti investitor koji mirno spava u brodarskom sektoru ne čini mi se dovoljno sigurnim. Osobno imam brodara, ali smatram ih još uvijek trejderskim pozicijama a ne investicijama. A i ovi što imam su po meni dosta bolja kupnja (jeftiniji, sigurniji, transparentniji..) od ATPL, pa mi to daje traženu maržu sigurnosti. A to znači da se mogu, s manje uloženog kapitala, nadati bar jednakoj zaradi odnosno manjem gubitku??
Brodare kao investiciju promatrati ću kad mi DSX to kaže.. evo malo štiva, posebno Q&A dijelovi:
http://seekingalpha.com/symbol/dsx/transcripts


Da se malo osvrnem na boldane dijelove vašeg posta.
Brodova je sve više u tranzitu zato što je potražnja za prijevozom sve veća.
Zadnjih par godina su vozarine padale jer se manje trgovalo, a broj bulkera na tržištu je uglavnom isti kao što je bio i kada se puno više trgovalo. S porastom trgovine, porast će i potražnja za brodovima (čini mi se da se to već događa), pa će i vozarine krenuti prema gore.

Kod bulkera je starost flote jako važna, zbog stanja brodskih skladišta. Puno je lakše i jeftinije brodska skladišta održavati čistima ako je brod nov, a samim time je i lakše dobiti teret.

Novi brodovi dobivaju bolje (skuplje) terete za koje su vozarine veće. BDI index je neka srednja vrijednost prema trenutnoj ponudi i potražnji ali nikako ne znači da baš svaki brod prevozi terete baš po toj cijeni. Cijena se dogovara individualno za svaki teret i za svaki brod.

Zašto moram uvijek proživljavati šokove na burzi. Taman se smirim, sve mi dobro krene, onda opet
cirkus s nekom dionicom, s kojom se niti ne nadaš da će biti problema… I koja je do sad dobra usprkos
nedaćama na tržištu…
Ma, koji je to sadizam na burzi..katastrofa jedna !!!

[color=blue][/color][b][/b]...prodajte dionice...-kupite nekretnine!


BDI index je neka srednja vrijednost prema trenutnoj ponudi i potražnji

i upravo se zato treba gledati i pratiti bdi. pa usporedi kretanje bdi od 2008. pa na dalje, sa brodarskim poduzećima, recimo atpl, pa ćeš vidjeti čuda ….

Usprkos smanjenju prihoda, kapitala i povećanja duga….zanimljivo- BROJ ZAPOSLENIH NIJE
SE BITNO SMANJIO …..a zašto ???? Ostali brodari već su započeli s restrukturiranjem/ Tankerska/
a ovi- ništa….?

Čak ni u praćenju TOP 10 promjena…ovdje je tišina…nikakvih vijesti na portalima o promjenama.
Pa, dajte ih malo probudite!

[color=blue][/color][b][/b]...prodajte dionice...-kupite nekretnine!

New Report

Close