Nevjerojatno koja radikalna promjena retorike unutar samo nekoliko dana!
Grofice, nije fair, do prije neki dan ste mi držali lekciju o pesimizmu, a danas ste se iskrcali. Ugledajte se na kolege s teme koji su puno ustrajniji. Zar više ne vjerujete u prognoze o skorašnjim četveroznamenkastim vrijednostima dionice?
+50 Ne želim biti zadnja, pa što bude.
@Jesus, pa ovaj rast je minoran, ali sjetite se ne tako davno sa koliko je prometa i dionica cijena srušena od 700 na 300 kuna. To je bilo dobro, a ovo sada nije, makar i beznačajno, totalno. Koja je vaša uloga ovdje? Recite, jer istina će vas osloboditi svih vaših problema, ma koliko teško to bilo. To govorim za vaše dobro. Vi očito ne možete i ne želite prihvatiti rast Atlanske niti od 0,1%.
Kod ovih popustio optimizam zadnjih 5 dana.
Eagle Bulk faces Monday waiver deadline
Grofice svaka vam čast na tome.
Kažem vrijeme će pokazati jeste li bili u pravu ili naravno ne.
Zavisno od vaše strategije ulaganja ovo mi je bilo jako brzo, ishitreno , pa ako hoćete totalno amaterski(mislim ovaj vaš iskrcaj).
Naučit ću Vas najbitniju stvar.
Uvjek kupuj na lože izvješće.Primjer Vdkt na kojem sam zaradio 100% i nažalost prerano izašao.
Hvala što ste me obogatili za još 150 kom.
Panamaxi rastu.
Vozarine su Veće svakog dana.
Koliki vam je bio gubitak i po koliko mislite kupovati opet, ako uopće mislite?
A koliko ste nesiugurni goovori i podatak da ste interpretirali i naglasili najgoru brojl [yawn] [smiley]
Grofice svaka vam čast na tome.
Kažem vrijeme će pokazati jeste li bili u pravu ili naravno ne.
Zavisno od vaše strategije ulaganja ovo mi je bilo jako brzo, ishitreno , pa ako hoćete totalno amaterski(mislim ovaj vaš iskrcaj).
Naučit ću Vas najbitniju stvar.
Uvjek kupuj na lože izvješće.Primjer Vdkt na kojem sam zaradio 100% i nažalost prerano izašao.
Hvala što ste me obogatili za još 150 kom.
Panamaxi rastu.
Vozarine su Veće svakog dana.
Koliki vam je bio gubitak i po koliko mislite kupovati opet, ako uopće mislite?
A koliko ste nesiugurni goovori i podatak da ste interpretirali i naglasili najgoru brojl [yawn] [smiley]
ovo ne mora uvijek tako biti, ali kod mene osobno uvijek se pokazalo pun pogodak.
Gubitak je malo veći, zapravo 263% veći nego lani, ja bježim prvim vlakićem odavde, sorry byeeeeee!!!
Vaš link
[shocked]
Hhvala kolegice, možda sam kupio baš od tebe. Panične reakcije na ovim razinama nisam očekivao… Sretno…
…….(izrezano)
Flota se podmlađuje. Nisu li nedavno preuzeli dva nova broda? To je po meni znak da kompanija ima jasnu strategiju i da su bolja vremena vrlo blizu.
Svjetska se ekonomija oporavlja, a to se najbolje vidi po brodovima koji sve manje stoje na sidrištima (Gibraltar, Fujairah, Singapore…), a sve ih se više vidi u tranzitu.
Govorim iz prve ruke, jer sam prije par dana prošao Suez i vjerujte mi da već dugo nisam vidio toliko brodova u konvoju (u oba smjera). Iako ostavljam teoretsku mogućnost da je slučajno baš taj dan bilo tako, a da sve ostale dane tamo nema nikoga [shocked]
Kriza traje već dovoljno dugo, a s obzirom da nijedna kriza nije vječna, mislim da je došlo vrijeme za novi uzlet.
Lijepa Naša će kao i obično kaskati za svijetom, pa će se početi oporavljati nešto kasnije.
Zato se nameće zaključak da su kompanije koje posluju na svjetskom tržištu trenutno bolji izbor od kompanija koje rade samo na domaćem tržištu i ovise o platežnoj moći države i stanovništva.
Ovo je samo moje skromno mišljenje po kojem se osobno ravnam, a ni u kojem slučaju nije nagovor na trgovanje bilo kojim dionicama. Svi znamo onu… "Burza je kur*a, oprostite što psujem" [wink]
Kolega, cijenim vaš konstruktivni doprinos temi. No, imam neke kritike vašeg gledišta..
To što ima više brodova u prometu, znači da raste prijevoz robe. No, problem je što ponuda brodova raste brže! Naravno da ćete vidjeti više brodova i svakako dobro je da ih šta manje miruje, ali vozarine će biti nisko još dugo, a o ekstraprofitima koji bi lansirali cijenu dionice da i ne govorimo.
Obnova flote je dobra stvar, no priznajte kolege forumaši, ovaj put je tajming jako loš!
Kako preuzimaju nove brodove prodaju stare. No problem je što nove plaćaju po cijenama od prije par godina, kad su naručeni.. a polovne prodaju po sadašnjim cijenama. Time realiziraju dio gubitka zbog pada vrijednosti brodova između onda i sada.
Slikovito, kao da ste prije 2 godine kupili 100 dionica ATPL po 700 kn (kupnja novogradnji po višim cijenama), a sada prodate recimo 35 dionica po 350 kn (prodaja polovnjaka po trenutnim cijenama)..
Preostalim dionicama (65 komada) cijena treba narasti na 888kn da bi bili na nuli.
Dakle, supstanca se već polako topi iako neki govore da ATPL može proći kroz krizu bez zadiranja u supstancu.
No glavni razlog zbog čega uvijek pozivam na oprez je što su brodari zaista zaj…. sektor! Radi se o dugim ciklusima i mora se više toga poklopiti da bi im bilo super, a meni se čini da će se prije poklopiti da im se agonija dodatno produži.
Početak oporavka sektora već je prolongiran nekoliko puta. Zašto mislite da se neće opet prolongirati? Spominjete oporavak svjetskog gospodarstva? Ja ga baš i ne doživljavam takvim. Nisam neki makroekonomist, ali meni sve to smrdi.
Pogotovo ona fraza "jobless recovery". Šta to znači.. ako ste stroj, pred vama je blistava budućnost? Kapital će se snaći, pobjeći tamo gdje ga više cijene.. a šta s radom, šta s ljudima? A ako je ljudima loše, šta će generirati održivu dugoročnu potražnju za svim i svačim, pa tako i brodskim prijevozom? Rat?
Ovaj ‘oporavak’ pripisujem držanju svjetskog gospodarstva na aparatima, međutim ti aparati dodatno troše resurse i crpe i ono malo snage i potencijala što postoji. Kad se i to iscrpi, šta onda?
U takvim okolnostima biti investitor koji mirno spava u brodarskom sektoru ne čini mi se dovoljno sigurnim. Osobno imam brodara, ali smatram ih još uvijek trejderskim pozicijama a ne investicijama. A i ovi što imam su po meni dosta bolja kupnja (jeftiniji, sigurniji, transparentniji..) od ATPL, pa mi to daje traženu maržu sigurnosti. A to znači da se mogu, s manje uloženog kapitala, nadati bar jednakoj zaradi odnosno manjem gubitku??
Brodare kao investiciju promatrati ću kad mi DSX to kaže.. evo malo štiva, posebno Q&A dijelovi:
http://seekingalpha.com/symbol/dsx/transcripts
(…) vozarine će biti nisko još dugo, a o ekstraprofitima koji bi lansirali cijenu dionice da i ne govorimo.
(…) Dakle, supstanca se već polako topi iako neki govore da ATPL može proći kroz krizu bez zadiranja u supstancu.
(…) meni se čini da će se prije poklopiti da im se agonija dodatno produži.
Vas dvojica me zbunjujete. Dok jedan govori o tome da će vozarine još dugo biti nisko, govori o agoniji i topljenju supstance, drugi pak govori o tome da se dionica ATPL-a zapravo nalazi u rastu, da to ne vidimo i da ćemo to shvatiti tek kad dođe na 1.000 kn!
Jesus nemoj se dati zbuniti..
Samo nastavi kako si i počeo..
Meni odgovara..
Možeš ti to..
[thumbsup]
Uprava bi se baš i mogla očitovati malo na ovo izvješće ……i obrazložiti ga u medijima …a ne samo
pokazati suhoparne loše brojke….
Kako sam takav gubitak ,Gospari….???
Od 6 dionica koje imam- ova mi je sad, fakat-najgora./ najlošije izvješće./
……Dečki sretno vam, trebati će vam puunooo sreće i živaca. Živi bili pa vidjeli. Ovo je dosada bila šala. Kao što piše u izvješću Uljanik plovidbe ovo su najriskantnija ulaganja, a kad vidite ovo izvješće Atlanske, sve u banani, svako ulaganje im je promašaj, donosi samo gubitak.
Nevjerojatno koja radikalna promjena retorike unutar samo nekoliko dana!
Grofice, nije fair, do prije neki dan ste mi držali lekciju o pesimizmu, a danas ste se iskrcali. Ugledajte se na kolege s teme koji su puno ustrajniji. Zar više ne vjerujete u prognoze o skorašnjim četveroznamenkastim vrijednostima dionice?
+50 Ne želim biti zadnja, pa što bude.
@Jesus, pa ovaj rast je minoran, ali sjetite se ne tako davno sa koliko je prometa i dionica cijena srušena od 700 na 300 kuna. To je bilo dobro, a ovo sada nije, makar i beznačajno, totalno. Koja je vaša uloga ovdje? Recite, jer istina će vas osloboditi svih vaših problema, ma koliko teško to bilo. To govorim za vaše dobro. Vi očito ne možete i ne želite prihvatiti rast Atlanske niti od 0,1%.
[/quote]
Nije to teško objasniti. Prema rastu BDI-ja očito je da se stanje na tržištu popravlja i logičan bi bio zaključak da će FI biti sa minimalnim gubitkom što bi dalo dodatni vjetar u leđa ovoj dionici. Međutim prema ovo netransparentnom izvješću gdje se ne vidi puno toga a kamoli di je lova od prodanih brodova, ali se jasno naglašava gubitak od 33 milje kuna, može se zaključiti samo jedno: Agoniji Atlanske nema kraja, i po pitanju poslovanja a još gore po pitanju dionice. Nadalje koliko pratim ovu dionicu ona pada i kad je izvješće bilo u nekom mizernom plusu i kada je u bilo kakvom minusu i kada se dijeli i kada se ne dijeli dividenda. Otvaraju se sumnje o velikoj manipulaciju sa ovom dionicom na štetu pa skoro svih manjih dioničara koji su praktično čvrsto zarobljeni sa namjerom da ih se prisili da svoj gubitak masovno kapitaliziraju bijegom iz ove dionice te da na taj način otvore prostor za "ZDRAVI" svemirski rast di bi opet sve bilo bajno i lijepo i di bi se našle nove ovce za šišanje. Ovo nije samo moje mišljenje već vrlo profesionalno mišljenje prekaljenih brokera koji su prošli sito i rešeto i sa kojima sam u odličnim da ne kažem sjajnim odnosima tako da su mi naveli puno primjera kako se to radi. Eto pošto je očito da će ovdje dionica ostati taoc takvog stanja ja sam se odlučila na bijeg, nisam uspjela sve prodati al da ću nastaviti to hoću sigurno jer bolje i gubitak 10 negoli 70%. To je moje mišljenje nakon sjajnog cjelovečernog tuluma. Opet želim dioničarima sve najbolje i ako dionica naraste već idući tjedan na 1000 biti će drago zbog velike većine dioničara al opet meni će ostati žaljenje što nisam ostala u njoj još jedan tjedan pa da kapitaliziram ne malu dobit. [kiss]