ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.



Još se vritimo u krug..
Koliko još dugo?

aha,,vidim napusta te polako strpljenje [rolleyes] stavi stop loss i ugasi komp…
[/quote]

Meni se čini da je ovo bio nečiji stop loss ili margin.
Za mene se ne brini.. [lol]

Ja svoj nalog (stop loss) stavljam na 2000 kn
[smiley]

A BALVANA!!! :) :) :)

NEREVIDIRANI FINANCIJSKI IZVJEŠTAJ
ZA RAZDOBLJE I – III 2012. GODINE
Dubrovnik, 27.

Nadzorni odbor: Ante Jerkovi, predsjednik, Niko Bratoš, zamjenik, Vlaho Lonza, lan, Boris
Rozi, lan, Želimir Uskokovi, lan, Boško Ercegovac, lan, Antun
Šeparovi, lan.
Nije bilo znaajnijih promjena u vlasnikoj strukturi.
Nisu vršena nikakva pripajanja ili spajanja, nije bilo novih raunovodstvenih politika ni podjele
dionica.
Društvo ne sudjeluje u važnijim sudskim sporovima koji bi bili znaajni za poslovanje, a nema ni
sluajeva znaajnih neizvjesnosti naplate prihoda ili moguih buduih troškova.
Društvo je tijekom izvještajnog razdoblja ostvarilo ukupne prihode u iznosu od 99,5 mil. kuna. U
odnosu na prošlogodišnjih 143,9 mil. kuna prihoda isti su manji za 30,9 %.

Troškovi su iznosili 123,9 mil. kuna i za 5,0 % su manji od prošlogodišnjih 130,4 mil. kuna.

Ostvaren je gubitak Društva u iznosu od 24,4 mil. kuna.

Društvo nije imalo problema s likvidnošu.

Ublažili su gubitke prodajom starijih brodova, ali takav model poslovanja je neodrživ i toga su sigurno svjesni. Ako se ne promijene tržišni uvjeti, mogla bi i ovdje biti jedna dokapitalizacija po modelu ULPL ili IGH.


Po meni jako jako dobro…
A šta će tek bit kad vozarine budu profitabilne…
Bravo [thumbsup]

slažem se i ja, ali da li se uopće nazire kada će to bit ili se nazire još gore,inače sam optimist po naravi ali zadnje 2 godine su me malo razuvjerile

Gubitak je malo veći, zapravo 263% veći nego lani, ja bježim prvim vlakićem odavde, sorry byeeeeee!!!
Vaš link
[shocked]

Bogatstvo je kad ne znaš koliko imaš.

Meni se čini kolegice da ste vi ovo danas pred kraj pobjegli van…
Vama sretno…a jeste li se prevarili vrijeme će pokazat..
Jer kako Vaše pisanje drugačije okarakterizirati..
Ja gledam u naprijed a ne u nazad.

Lp

A BALVANA!!! :) :) :)


Gubitak je malo veći, zapravo 263% veći nego lani, ja bježim prvim vlakićem odavde, sorry byeeeeee!!!
Vaš link
[shocked]

pa što si čekala do sada, zar si očekivala pozitivno izvješće sa ovakvim vozarinama???

idući tjedan će bit bolje...


Gubitak je malo veći, zapravo 263% veći nego lani, ja bježim prvim vlakićem odavde, sorry byeeeeee!!!
Vaš link
[shocked]

Gledaj, u godini kad je firma ostvarila najveću dobit od osnivanja 2008. dionica je najviše roknula, pa osobno očekujem da će u ovoj godini kad će gubitak biti rekordan dionica na kraju potegnuti up min.50%, jer je jednostavno prenisko pala.

[thumbsup]




Još se vritimo u krug..
Koliko još dugo?

aha,,vidim napusta te polako strpljenje [rolleyes] stavi stop loss i ugasi komp…
[/quote]

Meni se čini da je ovo bio nečiji stop loss ili margin.
Za mene se ne brini.. [lol]

Ja svoj nalog (stop loss) stavljam na 2000 kn
[smiley]
[/quote]
ja poceo razmatrat opet kupovinu..nakon prodaje 400 kn cca .. [cool]

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

Dečki sretno vam, trebati će vam puunooo sreće i živaca. Živi bili pa vidjeli. Ovo je dosada bila šala. Kao što piše u izvješću Uljanik plovidbe ovo su najriskantnija ulaganja, a kad vidite ovo izvješće Atlanske, sve u banani, svako ulaganje im je promašaj, donosi samo gubitak, pitaj boga na koliko su i pošto ugovarali brodove, ukratko ima i sigurnijih luka. Od brodara su i fondovi digli ruke, još jednom sretno vam i sve najbolje.[shocked]

Bogatstvo je kad ne znaš koliko imaš.

U solidnim se godinama kvartalna dobit izražava u stotinama milijuna kuna. Činjenica je da su vremena za ovaj sektor već nekoliko godina izrazito loša stoga par desetaka milijuna kuna dobitka ili gubitka u ovom kvartalu ne mijenja puno na stvari.
Brodarska kompanija koja se u ovom teškom razdoblju nije uvalila u ogromne dugove i koja je čak uspjela podmladiti flotu, sigurno neće propasti baš sad kad se očekuje oporavak svjetskog gospodarstva i trgovine.
Pravi problem je nelikvidnost cijelog tržišta. Većina ulagača čuva ono malo keša što im višegodišnja kriza nije pojela i čeka prve vjesnike proljeća tj. da se oglasi startni pištolj. Ja sam također pripravan u niskom startu za dokup.
Vidite da dnevni promet burze rijetko nadmaši 20 milijuna kuna. Ako se od toga oduzmu trejderi koji jednu kunu protrguju više puta, dođemo na iznos od 1-2 milijuna eura dnevno! Čim se pojavi likvidnost sve će se zazeleniti kao što je bio slučaj sredinom Ožujka kad su se dogodile isplate predujma dividendi što je utrostručilo promete na nekoliko dana.
Hrvatska je još u dubokoj krizi ne toliko zbog svjetske recesije u zadnje 4 godine, koliko zbog lopovluka koji traje više od 20 godina. Prvim naznakama izlaska iz krize ljudi će početi vaditi novce iz čarapa i madraca i kolo će se opet zavrtiti.
A kad će se to dogoditi? Nitko ne zna ali ne treba biti prorok da bi se znalo da će to biti s dobrim zakašnjenjem u odnosu na globalni oporavak. Kad se firme koje zarađuju na našem tržištu tek počnu oporavljati Atlantska će već biti na vrhu i moj je plan tada izaći pa ući negdje gdje se uzlet tek očekuje.
Gladan nisam, strpljenja imam. Čujemo se ovdje za godinu, dvije. Do tada eventualno nešto dokupim a više vremena planiram posvetiti drugim pozicijama koje me zabrinjavaju više od ove.
P.S.
Ne zamjerite mi na malo dužem postu niti se dajte nagovoriti na bilo što protiv vašeg osobnog uvjerenja.
Svako dobro vam želim i čitam vas i dalje.

Koliko panike danas, a samo odrađujemo ono što su svjetski brodari odradili prije 15-tak dana. Samo se čekao okidač ovih dana, a izvješće je upravo to. [proud]

New Report

Close