Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 74.725 | 1,525 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
bestija2 @ kamo srece da moram lovit vlak koji bjezi…ja ga jos nisam ovdje vidio od 2007-2008 [undecid]
Pa zato mislis da ih vise nece biti?Znas kad krene da je tesko uskociti.
bestija2@ nisam rekao da nece biti…ali vec 3 godine ga NEMA [huh] 2009 odbijanje od 500 do 1200 cisto teh.oversold odbijanje…
Prodana Petka za 9.5mil.$
Prodana Petka
Zašto ATPL svako toliko prodaje svoje brodove ako nas na forumu svi uvjeravaju kako su vozarine u međuvremenu snažno porasle, kako nema brige i kako se s novosklopljenim ugovorima može ostvariti pristojna dobit? [huh]
Obično, kad su vozarine visoko, svi se grebu za brodove ne bi li što više zaradili. Što više brodova, pa još uz dobre vozarine, to veća zarada, zar ne? Ma, baš su čudni ovi u ATPL s tim prodajama brodova…svjesno se odriču masne zarade, a BDI porastao…hm!?
Zašto ATPL svako toliko prodaje svoje brodove ako nas na forumu svi uvjeravaju kako su vozarine u međuvremenu snažno porasle, kako nema brige i kako se s novosklopljenim ugovorima može ostvariti pristojna dobit? [huh]
Obično, kad su vozarine visoko, svi se grebu za brodove ne bi li što više zaradili. Što više brodova, pa još uz dobre vozarine, to veća zarada, zar ne? Ma, baš su čudni ovi u ATPL s tim prodajama brodova…svjesno se odriču masne zarade, a BDI porastao…hm!?
[/quote]
Flota se podmlađuje. Nisu li nedavno preuzeli dva nova broda? To je po meni znak da kompanija ima jasnu strategiju i da su bolja vremena vrlo blizu.
Svjetska se ekonomija oporavlja, a to se najbolje vidi po brodovima koji sve manje stoje na sidrištima (Gibraltar, Fujairah, Singapore…), a sve ih se više vidi u tranzitu.
Govorim iz prve ruke, jer sam prije par dana prošao Suez i vjerujte mi da već dugo nisam vidio toliko brodova u konvoju (u oba smjera). Iako ostavljam teoretsku mogućnost da je slučajno baš taj dan bilo tako, a da sve ostale dane tamo nema nikoga [shocked]
Kriza traje već dovoljno dugo, a s obzirom da nijedna kriza nije vječna, mislim da je došlo vrijeme za novi uzlet.
Lijepa Naša će kao i obično kaskati za svijetom, pa će se početi oporavljati nešto kasnije.
Zato se nameće zaključak da su kompanije koje posluju na svjetskom tržištu trenutno bolji izbor od kompanija koje rade samo na domaćem tržištu i ovise o platežnoj moći države i stanovništva.
Ovo je samo moje skromno mišljenje po kojem se osobno ravnam, a ni u kojem slučaju nije nagovor na trgovanje bilo kojim dionicama. Svi znamo onu… "Burza je kur*a, oprostite što psujem" [wink]
Zašto ATPL svako toliko prodaje svoje brodove ako nas na forumu svi uvjeravaju kako su vozarine u međuvremenu snažno porasle, kako nema brige i kako se s novosklopljenim ugovorima može ostvariti pristojna dobit? [huh]
Obično, kad su vozarine visoko, svi se grebu za brodove ne bi li što više zaradili. Što više brodova, pa još uz dobre vozarine, to veća zarada, zar ne? Ma, baš su čudni ovi u ATPL s tim prodajama brodova…svjesno se odriču masne zarade, a BDI porastao…hm!?
[/quote]
Dubrovačka brodarska tvrtka Atlantska plovidba je putem Zagrebačke burze izvijestila da je danas u brodogradilištu JEHI u Kini preuzela brod novogradnju koji će ploviti pod imenom ‘AP Argosy’.
Riječ je o prvoj od ukupno četiri ugovorene novogradnje koje će Atlantska plovidba preuzeti od tog kineskog brodogradilišta tijekom ove i početkom sljedeće godine. Ugovoreni brodovi su tzv. brodovi ‘blizanci’ i svi su panamax brodovi od 79.800 tona nosivosti, ukupne duljine 229 metara, širine 32,26 metara i visine (do glavne palube) od 20,25 metara.
Brod pokreće glavni stroj od 11.620 kW, a postiže brzinu od 14 milja. U tvrtki naglašavaju da su svi ovi brodovi sa dvostrukom oplatom, građeni na način da će biti osposobljeni za plovidbu zaleđenim morem.
Zašto ATPL svako toliko prodaje svoje brodove ako nas na forumu svi uvjeravaju kako su vozarine u međuvremenu snažno porasle, kako nema brige i kako se s novosklopljenim ugovorima može ostvariti pristojna dobit? [huh]
Obično, kad su vozarine visoko, svi se grebu za brodove ne bi li što više zaradili. Što više brodova, pa još uz dobre vozarine, to veća zarada, zar ne? Ma, baš su čudni ovi u ATPL s tim prodajama brodova…svjesno se odriču masne zarade, a BDI porastao…hm!?
[/quote]
Vidim da teško svačaš pa ću ti napisati kao malom djetetu.
Pomlađuju flotu.
Znači trebaš iz Ri doći do ZG ,na stanici dva autobusa,jedan star 20god.,drugi nov novcat,u kojeg ćeš se ukrcati?
Perjesus ima Ren a car,u ponudi golf dvojka i golf šesticu,prvi puno troši,mogao bi svaki čas krepat,održavanje skupo,nitko ga neće rentat,a šestica stalno iznajmljena,,normalan svijet bi prodao stari i kupio noviji koji će mu nositi dobit,naravno perjesus bi prodao šesticu da bi mogao kupiti dijelove za dvojku [lol]
Nadam se da si svatio,ako ne mogu ti i nacrtati [tongue]
kad će više bdi počet padat,možda atlantska krene gori
kakva su očekivanja za FI i kad bi trebala objava
Bulkindeksen Baltic Dry stiger 1,0 prosent til 1.148 poeng torsdag.
Capesize 6.417 dollar (- 1,4 prosent)
Panamax 13.798 dollar (+ 2,1 prosent)
Handysize 8.775 dollar (+ 0,9 prosent)
Supramax: 11.471 dollar (+ 0,9 prosent)
Panamaxi divljaju !
Ne razumijem zasto bi netko htio iznajmiti panamax kad moze iznajmizi dva puta veci capeze za dva puta manje novce! Nemojte mi samo o malim indijskim lukama i sl.
Ne razumijem zasto bi netko htio iznajmiti panamax kad moze iznajmizi dva puta veci capeze za dva puta manje novce! Nemojte mi samo o malim indijskim lukama i sl.
Pa ne prevoze isti teret,capesize prevozi isključivo rudaču i ugljen,dok ostali manji brodovi sav rasuti teret, kad je sezona žitarica tko ima posla?