ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

BDI 1006 +1,7%

BPI 10332 +4,9% [thumbsup]




Fundamentalno je ATPL u uskom krugu best buy na ZSE.
a to sto je cjeli sektor u klincu to ne uzimamo u obzir ?

[/quote]
Sektor jest u krizi ali pogledaj koliko su brodari vani potegli od početka godine….dalo se dobro zaraditi.
[/quote]
i…jesi odradio ?

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

Nije stvar u tome da li ce atpl u stecaj ili ne, vec da u dogledno vrijeme nece biti nikakvih bitnih pomaka, ni za atpl ni za druge brodare. onakav opci oporavak svjetskog gospodarstva kakav bi bio potreban za pravi oporavak vozarina i vrijednosti prijevoznika nije se dogodio, a sasvim je neizvjesno kada ce i da li ce se dogoditi. oporavljaju se tek selektivno neke vodece gospodarske sile, od kojih one najvece pokrivaju brodski prijevoz vlastitim kompanijama. tek kad one napune svoje prijevozne kapacitete ostaje eventualnog prostora za druge, a to ce se malo teze dogoditi, jer nema opceg gospodarskog oporavka. i unatoc punjenju rezalista i znacajnom broju otkazivanja narudzbi novih brodova, odnos ponude i potraznje jos ce dugo vremena biti u korist ponude, a to nije dobro za vozarine.

disclaimer: ovaj post nije nagovor na kupnju ili prodaju, vec je izraz osobnog misljenja

Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $6611 (DOWN 110)
BPI Average of the T/C routes $10332 (UP 481)
BSI Average of the T/C routes $10184 (UP 180)
BHSI Average of the T/C routes $8326 (UP 54)


Hebes dionice u kojima si prisiljen tek gledati kako prezivjeti. A da jos ne znas koliko dugo, ali ipak znas da ce to trajati bar dvije godine. Brodarine su smijesno niske, a oporavak svjetskog gospodarstva jos ni ne nazire. A samo o njemu ovisi ovaj sektor. Vladine mjere oporavka nece se baviti brodskim prijevoznicima. Najotuzniji su mi ulagaci koji sad, kao ‘na vrijeme’, ulaze u brodare.

Daj nam ti reci kad treba ući???

idući tjedan će bit bolje...

ima već par dana pan i sup lijepo rastu , bdi konačno četveroznamenkast, sad da li je ovo pravi momenat za ulazak ,teško za reći s obzirom na toliko silne padove u prošlosti. ali , činjenica je da se raste iz dana u dan i to je dobro….

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

većina vas uđe kada treba izaći

PANAMAX
=======

Atlantic Panamax business made new gains today and fresh inquiry emerged for
trans-Atlantic business with rates in the $10,500 daily range. There were
also reports of trips out earning $20,000 daily from east coast South America
although details were lacking. From the Continent a trip to the East via
Finland fixed at $24,000 daily. An LME was done at $17,250 daily plus a
ballast bonus of $725,000 for east coast South America to the East. In the Pacific,
there was not a lot of concluded business reported, but talk circulated of
NoPac rounds fixing in the $10,000 daily range.
The Baltic Panamax index rose 43 to 1232 today.

Out of the Atlantic came word that Oldendorff took the 1998-built 73,798 dwt
Glencore-relet Angela Star for April 23-25 delivery Rotterdam on a trip via
Kokkola with redelivery Singapore-Japan at $24,000 daily.

The charterer also has the 2012-built 95,000 dwt CMB Pomerol for May 01-10
delivery Richards Bay option Saldanha for a trip with redelivery India at
$14,000 daily plus a $440,000 ballast bonus.

The 2007-built 75,674 dwt Coral Garnet has reportedly fixed to an unnamed
charterer for April 23-27 delivery east coast South America for a trip with
redelivery Singapore/Japan at $17,500 daily plus a $750,000 ballast bonus.

COSCO has the 2001-built 75,413 dwt Ningbo Innovation for May 01-10 delivery
aps Paranagua on a trip with redelivery Singapore-Japan at $17,250 daily plus
a $725,000 ballast bonus.

The 2012-built 95,000 dwt CMB Pomerol for May 01-10 delivery South Africa to
India at $14,000 daily plus a $440,000 ballast bonus.

The 2012-built 81,930 dwt Darya Gayatri was reported fixed to Augustea for
April 29-May 08 delivery Bolivar on a trip with redelivery Plomin at $12,000
daily plus a ballast bonus of $350,000.

Norden was said to be the charterer of the 2007-built 76,611 dwt Shi Dai 1 for
April 21-23 delivery Rotterdam on a trip via Murmansk with redelivery on the
Continent at $11,100 daily.

idući tjedan će bit bolje...

2.2.2012 Baltic Exchange Panamax Index BPI 681 – atpl 303kn -jdpl 76kn
18.4.2012 Baltic Exchange Panamax Index BPI 1291 – atpl 349kn -jdpl 99.99kn
bpi +90%
atpl +15%
jdpl +32%

idući tjedan će bit bolje...


ima već par dana pan i sup lijepo rastu , bdi konačno četveroznamenkast, sad da li je ovo pravi momenat za ulazak ,teško za reći s obzirom na toliko silne padove u prošlosti. ali , činjenica je da se raste iz dana u dan i to je dobro….

a možeš ući sa sitnom lovom, teško da neki ozbiljiji igrač može ući a da ne podigne cijenu, osim ako mu kolega iz fonda e prebaci jedan tucet dionica, jer ne vjerujem da će mu prodat svoje na ovim vrijednostima 🙂

Izgleda da je otpušten još jedan od starijih brodova. Nisam primjetio da je poslana obavijest na ZSE. Glavno da obnova flote za sada ide prema planu.

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

Odlično, keš je najbolja imovina trenutačno

New Report

Close