[/quote]
Sektor jest u krizi ali pogledaj koliko su brodari vani potegli od početka godine….dalo se dobro zaraditi.
[/quote]
i…jesi odradio ?
Nije stvar u tome da li ce atpl u stecaj ili ne, vec da u dogledno vrijeme nece biti nikakvih bitnih pomaka, ni za atpl ni za druge brodare. onakav opci oporavak svjetskog gospodarstva kakav bi bio potreban za pravi oporavak vozarina i vrijednosti prijevoznika nije se dogodio, a sasvim je neizvjesno kada ce i da li ce se dogoditi. oporavljaju se tek selektivno neke vodece gospodarske sile, od kojih one najvece pokrivaju brodski prijevoz vlastitim kompanijama. tek kad one napune svoje prijevozne kapacitete ostaje eventualnog prostora za druge, a to ce se malo teze dogoditi, jer nema opceg gospodarskog oporavka. i unatoc punjenju rezalista i znacajnom broju otkazivanja narudzbi novih brodova, odnos ponude i potraznje jos ce dugo vremena biti u korist ponude, a to nije dobro za vozarine.
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $6611 (DOWN 110)
BPI Average of the T/C routes $10332 (UP 481)
BSI Average of the T/C routes $10184 (UP 180)
BHSI Average of the T/C routes $8326 (UP 54)
Hebes dionice u kojima si prisiljen tek gledati kako prezivjeti. A da jos ne znas koliko dugo, ali ipak znas da ce to trajati bar dvije godine. Brodarine su smijesno niske, a oporavak svjetskog gospodarstva jos ni ne nazire. A samo o njemu ovisi ovaj sektor. Vladine mjere oporavka nece se baviti brodskim prijevoznicima. Najotuzniji su mi ulagaci koji sad, kao ‘na vrijeme’, ulaze u brodare.
Daj nam ti reci kad treba ući???
ima već par dana pan i sup lijepo rastu , bdi konačno četveroznamenkast, sad da li je ovo pravi momenat za ulazak ,teško za reći s obzirom na toliko silne padove u prošlosti. ali , činjenica je da se raste iz dana u dan i to je dobro….
većina vas uđe kada treba izaći
PANAMAX
=======
Atlantic Panamax business made new gains today and fresh inquiry emerged for
trans-Atlantic business with rates in the $10,500 daily range. There were
also reports of trips out earning $20,000 daily from east coast South America
although details were lacking. From the Continent a trip to the East via
Finland fixed at $24,000 daily. An LME was done at $17,250 daily plus a
ballast bonus of $725,000 for east coast South America to the East. In the Pacific,
there was not a lot of concluded business reported, but talk circulated of
NoPac rounds fixing in the $10,000 daily range.
The Baltic Panamax index rose 43 to 1232 today.
Out of the Atlantic came word that Oldendorff took the 1998-built 73,798 dwt
Glencore-relet Angela Star for April 23-25 delivery Rotterdam on a trip via
Kokkola with redelivery Singapore-Japan at $24,000 daily.
The charterer also has the 2012-built 95,000 dwt CMB Pomerol for May 01-10
delivery Richards Bay option Saldanha for a trip with redelivery India at
$14,000 daily plus a $440,000 ballast bonus.
The 2007-built 75,674 dwt Coral Garnet has reportedly fixed to an unnamed
charterer for April 23-27 delivery east coast South America for a trip with
redelivery Singapore/Japan at $17,500 daily plus a $750,000 ballast bonus.
COSCO has the 2001-built 75,413 dwt Ningbo Innovation for May 01-10 delivery
aps Paranagua on a trip with redelivery Singapore-Japan at $17,250 daily plus
a $725,000 ballast bonus.
The 2012-built 95,000 dwt CMB Pomerol for May 01-10 delivery South Africa to
India at $14,000 daily plus a $440,000 ballast bonus.
The 2012-built 81,930 dwt Darya Gayatri was reported fixed to Augustea for
April 29-May 08 delivery Bolivar on a trip with redelivery Plomin at $12,000
daily plus a ballast bonus of $350,000.
Norden was said to be the charterer of the 2007-built 76,611 dwt Shi Dai 1 for
April 21-23 delivery Rotterdam on a trip via Murmansk with redelivery on the
Continent at $11,100 daily.
2.2.2012 Baltic Exchange Panamax Index BPI 681 – atpl 303kn -jdpl 76kn
18.4.2012 Baltic Exchange Panamax Index BPI 1291 – atpl 349kn -jdpl 99.99kn
bpi +90%
atpl +15%
jdpl +32%
ima već par dana pan i sup lijepo rastu , bdi konačno četveroznamenkast, sad da li je ovo pravi momenat za ulazak ,teško za reći s obzirom na toliko silne padove u prošlosti. ali , činjenica je da se raste iz dana u dan i to je dobro….
a možeš ući sa sitnom lovom, teško da neki ozbiljiji igrač može ući a da ne podigne cijenu, osim ako mu kolega iz fonda e prebaci jedan tucet dionica, jer ne vjerujem da će mu prodat svoje na ovim vrijednostima 🙂
Izgleda da je otpušten još jedan od starijih brodova. Nisam primjetio da je poslana obavijest na ZSE. Glavno da obnova flote za sada ide prema planu.