Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 74.725 | 1,525 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
Držim da je pozitivna nula nemoguća misija, ali odavno se nisam igrao egzaktnim brojčicama i projekcijama pa ne mogu dati svoja očekivanja. Što god imali dobrih vozarina od prije, razvodnit će se vozarinama novogradnji, a dalo bi se raspravljati i o knjigovodstvenoj vrijednosti naspram tržišne..
E, da ne ispadne da drukam prema dolje.. cijena ATPL je povoljna, ali ima i povoljnijih brodara, pa..
Također, brodarski sektor je još daleko od pokliča ALL ABOARD!
Baltic Dry Index (BDI) +14 989
Panamax +3,6%
Držim da je pozitivna nula nemoguća misija, ali odavno se nisam igrao egzaktnim brojčicama i projekcijama pa ne mogu dati svoja očekivanja. Što god imali dobrih vozarina od prije, razvodnit će se vozarinama novogradnji, a dalo bi se raspravljati i o knjigovodstvenoj vrijednosti naspram tržišne..
E, da ne ispadne da drukam prema dolje.. cijena ATPL je povoljna, ali ima i povoljnijih brodara, pa..
Također, brodarski sektor je još daleko od pokliča ALL ABOARD!
Recite mi koji je to?
Po meni je definitivno ATPL jedna od najpodcjenjenih dionica na tržištu.
BPI 9851 +345
BSI 10004 +129
Negdje sam pročitao da je prije neki dan oboren četverogodišnji rekord odlazaka bulkera u rezalište. Meni se čini da tržište ide prema uravnoteženju, tj.da ćemo uskoro na vozarine koje će biti dobitne.
Držim da je pozitivna nula nemoguća misija, ali odavno se nisam igrao egzaktnim brojčicama i projekcijama pa ne mogu dati svoja očekivanja. Što god imali dobrih vozarina od prije, razvodnit će se vozarinama novogradnji, a dalo bi se raspravljati i o knjigovodstvenoj vrijednosti naspram tržišne..
E, da ne ispadne da drukam prema dolje.. cijena ATPL je povoljna, ali ima i povoljnijih brodara, pa..
Također, brodarski sektor je još daleko od pokliča ALL ABOARD!
Recite mi koji je to?
Po meni je definitivno ATPL jedna od najpodcjenjenih dionica na tržištu.
[/quote]
JDPL je lošija kompanija ali trenutačno bolja dionica jer ima potencijalno jaču priču (privatizacija). Ovu godinu će ne ZSE obilježiti prodaje državnih firmi, pa pogledaj samo što je jedna izjava Čaćića značila za PTKM. Sad će zakolutati priču o HPB etc., pa dok ATPL dođe u fokus proteći će još dosta vode Savom, ali to ne znači da se ne treba inbarkati na vrijeme, jer jednom će i taj "brod izglisirati". Fundamentalno je ATPL u uskom krugu best buy na ZSE.
Fundamentalno je ATPL u uskom krugu best buy na ZSE.
Jadroplov….hm, tko će u danasnje vrijeme besparice i losih vozarina kupiti brodara! Ako ima imalo pameti treba sačekati s privatizacijom Jadroplova neka bolja vremena. A dotle svi u ATPL jer kad krene stampedo mogi ce ostati pregaženi
onda na koliko ide na 200 il možda 100kn?
The first three months of this year saw a record quarterly number of bulk carriers sent to be demolished, according to data by Clarkson Research Services.
A record 139 bulk carriers were scrapped in the first quarter, representing 7.8m dwt of capacity. Out of the total capacity, 2.4m dwt fell under panamaxes between 60,000-99,999 dwt, of which 35% were reported by Clarkson.
28 ships between 40,000-59,999 dwt representing 1.3 dwt were sold for recycling while 64 handysizes between 10,000-39,999 dwt totalling 1.9m dwt were broken down.
The average year of build for bulk carriers sent to the shipbreaking yards in the first quarter was 1982, higher than the range of 1979 to 1981 reported throughout 2011.
For containerships, a total of 61,200 teu of capacity were removed from the market while 10,000 dwt and above tankers saw 39 vessels totalling 3.9m dwt sent for demolition in the first quarter, Clarkson noted